අනුරව පුම්බනවා කල් වැඩියි. ජනපතිවරණයට තව අවුරුදු 3ක්ම තියෙනවා. තව ටික දවසකින් ගෙවියන්ට ගුරුවරුන්ට මතක නෑ උන් උද්ගෝෂණ කර කියලා. ජනතාවට මතක නෑ උන් පෝලිම් වල හිටියා කියලා. අවුරුදු 3ක් ගෙවෙද්දි කොහොමත් මතක නෑ. රාජපක්ඛ වරුන්ට ලැට් පෝච්චියක්, ටකරමක්, සිල් රෙද්දක් බෙදන්න විතරයි තියෙන්නේ.
meca ettac, me dawas wala 225 ekai, okkoma ekai parlimenthuwa gila bahinna oni, chande kurutu ganawa kiyana ewun chanda results eddi naha
70% pannala chande dala, 98% valid votes, 90% witara main two political parties walata chande dila jeppanta 3%
parana thread bump wenawa wage mewat awurudu 20kin 30kin bump wei
2024 api wena ekek path karagattata passe ape lamai awit mewa pennala apita baniy thopi muta chande dunnet naha IELTS kaleth naha kiyala
mata penne kokatath IELTS karala tiyagenna eka hodai
