ow mchnයකෝ දැන්ද පටන් ගන්නේ![]()
first season deka poddak boring
eeta passe thamai supirima
ubata kiyanna mama 3 or 4 times start kala oka balanna, kammali nisa nawathuwa
habai anthimata kaagena baluwa, hammah it's one of the very best,
season 3 idala maru bn
Balapu thawa hoda ewata
Narcos - Best
Better call saul - Best
EL Chapo - Best
Lupin - Very good
Vikings - Very good, but after Ragnar dies kick eka tikak adu una
Money Heist - Good
The last air bender - Cartoon eka itin mage all time fav show eka, Live ekath hodai awulak na
Ozark - Good
Peaky Blinders - Not loved it, but okay
Young sheldon - Meka nam itin nikan kammali welawata baluwe nikan kanakota wage
Mata neflix popular ma ewayen Dark balanna bari una
Dark ekath patta lu

