අනේ අනේ නෙට්ෆ්ලික්ස් උදව්වක්

vinura kithmal

Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    යකෝ දැන්ද පටන් ගන්නේ :lol:
    ow mchn
    first season deka poddak boring
    eeta passe thamai supirima
    ubata kiyanna mama 3 or 4 times start kala oka balanna, kammali nisa nawathuwa
    habai anthimata kaagena baluwa, hammah it's one of the very best,
    season 3 idala maru bn

    Balapu thawa hoda ewata

    Narcos - Best
    Better call saul - Best
    EL Chapo - Best
    Lupin - Very good
    Vikings - Very good, but after Ragnar dies kick eka tikak adu una :P
    Money Heist - Good
    The last air bender - Cartoon eka itin mage all time fav show eka, Live ekath hodai awulak na
    Ozark - Good
    Peaky Blinders - Not loved it, but okay
    Young sheldon - Meka nam itin nikan kammali welawata baluwe nikan kanakota wage

    Mata neflix popular ma ewayen Dark balanna bari una
    Dark ekath patta lu
     
    • Love
    Reactions: netnet

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    ow mchn
    first season deka poddak boring
    eeta passe thamai supirima
    ubata kiyanna mama 3 or 4 times start kala oka balanna, kammali nisa nawathuwa
    habai anthimata kaagena baluwa, hammah it's one of the very best,
    season 3 idala maru bn

    Balapu thawa hoda ewata

    Narcos
    Better call saul
    EL Chapo
    Lupin
    Vikings
    Money Heist
    The last air bender - Cartoon eka itin mage all time fav show eka, Live ekath hodai awulak na
    Ozark
    Peaky Blinders
    Young sheldon - Meka nam itin nikan kammali welawata baluwe nikan kanakota wage

    Mata neflix popular ma ewayen Dark balanna bari una
    Dark ekath patta lu
    ado ela ela machan, Thanks
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    ow mchn
    first season deka poddak boring
    eeta passe thamai supirima
    ubata kiyanna mama 3 or 4 times start kala oka balanna, kammali nisa nawathuwa
    habai anthimata kaagena baluwa, hammah it's one of the very best,
    season 3 idala maru bn

    Balapu thawa hoda ewata

    Narcos - Best
    Better call saul - Best
    EL Chapo - Best
    Lupin - Very good
    Vikings - Very good, but after Ragnar dies kick eka tikak adu una :P
    Money Heist - Good
    The last air bender - Cartoon eka itin mage all time fav show eka, Live ekath hodai awulak na
    Ozark - Good
    Peaky Blinders - Not loved it, but okay
    Young sheldon - Meka nam itin nikan kammali welawata baluwe nikan kanakota wage

    Mata neflix popular ma ewayen Dark balanna bari una
    Dark ekath patta lu
    mchn meh Better call sau series eke nikan Breaking Bad feeling ekak enawa neda? ada balanna gatte
     

    asheka

    Well-known member
  • Aug 6, 2008
    1,181
    191
    63
    Colombo
    මගෙ taste එක තියෙන එකෙක්.
    තව කීපයක් ගැම්මට recommend කරමු.
    Plot twist තියෙන stories මරු මචං.

    How to get away with murder එහෙම බලල තියෙනවද?