ගොඩක් අය දන්නවා ඇති full Eclipse එකකකින් පස්සේ or ඉස්සරල ලොකු case එකක් යනවා
.
2020 covid spread උනා , December 26, 2019, an annular solar eclipse උනා ,ඔය ලගම එක මට මතක .
මේ පාර 2024 Earthquake එකක් ආවා USA වලට Eclipse එකට ඉස්සලම.
මේකේ pattern එකක් නැතේම නැ ,
මේකෙන් මොක්කක්ද මේ කියන්නේ
කතෝලික , ක්රිස්තියානි අය මේක explain කරන්න?

.
2020 covid spread උනා , December 26, 2019, an annular solar eclipse උනා ,ඔය ලගම එක මට මතක .
මේ පාර 2024 Earthquake එකක් ආවා USA වලට Eclipse එකට ඉස්සලම.
මේකේ pattern එකක් නැතේම නැ ,
මේකෙන් මොක්කක්ද මේ කියන්නේ
කතෝලික , ක්රිස්තියානි අය මේක explain කරන්න?
Last edited:
