supiri ban ohoma thama kranna ona....UPDATE:
සියලුම Meta platforms (FB, Insta, WhatsApp) රුසියාව තුල තහනම් කරන බව Russia's Information Tech & Comms Dep. තහවුරු කරයි
එමෙන්ම එය අන්තවාදි සංවිධානයක් ලෙසද නම් කරයි
හොද වැඩේ ගංකබරයා ඉල්ලන් කනවා
![]()

මාර උට්ටක්නේ යකෝ..මම ගෝඨාට වැඩ බැරි පඹ පොන්නය කියල කීපාරක් බෑන් වුනාද.ඒ උෟ අැමරිකන් නිසාද ඵතකොට..![]()

Unta vikalpayak na neh.. vk eka epa venava.. instagram eka venuvata telegram use karanava kiyala Russian ekek kivva
Ohoma thibbata vk ekata kamathi na godak un.instagram ekata vikalpayak nane??Facebook ain karala danata awruddakata wadi.ain wela tika kaalayak giyama tama terenne mona taram kaalayak nikan wiyadam kalada kiyala.
View attachment 163458
------ Post added on Mar 12, 2022 at 11:20 AM
no surprises here... the west preaches to the rest of the world about equality and ethics and human rights but most of their actions show that they have double standards in many regards
for instance their treatment regarding refugees coming from ukraine is very different to those coming from the "third world" countries![]()
![]()
Zuckerberg කාරයත් රිස්ක් එකක් ගන්නෙ. රෂියන් කාරයොත් නිකන් ඉන්න එකක් නෑ... anyway western hypocrisy is at it's very best
ehenm use karanne ai ochchara kattiya?facebook tibbane pagak wenakanmaOhoma thibbata vk ekata kamathi na godak un.instagram ekata vikalpayak nane??
Honda wade balance Russian karayantaUPDATE:
සියලුම Meta platforms (FB, Insta, WhatsApp) රුසියාව තුල තහනම් කරන බව Russia's Information Tech & Comms Dep. තහවුරු කරයි
එමෙන්ම එය අන්තවාදි සංවිධානයක් ලෙසද නම් කරයි
හොද වැඩේ ගංකබරයා ඉල්ලන් කනවා
![]()
Un issara indanma americaven gema illana nisa venna oni ochchara vk use karanne. Unmai kivve vk aul kiyala. Hebei mama danna un inne athe angili ganataehenm use karanne ai ochchara kattiya?facebook tibbane pagak wenakanma