suddage toilet eka hodagena inna eka nambukarai kiyala hithenna athiMarila wageyi netha?
suddage toilet eka hodagena inna eka nambukarai kiyala hithenna athiMarila wageyi netha?
@Pessimist පේන්නත් නෑ. පබ්ලික් ටොයිලට් හෝද හෝද ඇතිsuddage toilet eka hodagena inna eka nambukarai kiyala hithenna athi![]()
So? Everybody has to start their carrier in some party.. if they later can't agree with that party's actions, they can resign as a memberකව්ද මල්ලි මේ 'හොරු' සමග හෙළුවෙන් . මූ මැරිලා ඉපදිලාද ?
![]()
![]()
මර්වින් සිල්වා ත් එක්ක එකට චන්දෙ ඉල්ලපු එකෙක් නේද ?![]()
![]()
ko ban erozon. dakke na kalekin. pora aluth account ekakin athe.
ඌ නම් පේන්න නෑ හැබැයි අලුත් කැම්පේන් අකවුන්ට්ස් තුන හතරක් බස්සලාko ban erozon. dakke na kalekin. pora aluth account ekakin athe.
මං කැම්පේන් නෙවේ බ්රෝ. මට පක්ෂෙකින් සල්ලි දෙනවා කමෙන්ට් දානවට එච්චරයි.ඌ නම් පේන්න නෑ හැබැයි අලුත් කැම්පේන් අකවුන්ට්ස් තුන හතරක් බස්සලා
@nppcheguevara @rawatenna nam epa @Alameen මේ තියෙන්නේ![]()
The batalanda detention center was formally some government department or a factory or something (I don't remember which exactly). I know this because my uncle was the then head of that department/ factory thing.එයා රනිල් ගේ ගල් කොල්ලෙක්.. මට දවසක් කිව්වා රනිල් කියන්නෙ අහිංසකයෙක් ය, බටලන්ද කියලා ගමක් වත් ලංකාවේ නැහැ ය කියලා..
Ekata thamai ban ubalata kuli vesiyo kiyanne..මං කැම්පේන් නෙවේ බ්රෝ. මට පක්ෂෙකින් සල්ලි දෙනවා කමෙන්ට් දානවට එච්චරයි.
එහෙම කියන්න එපා බ්රෝ ගොඩක් මිනිස්සු උදේ 8 ගිහිං 5ට එන කුලී වේ තමාThe batalanda detention center was formally some government department or a factory or something (I don't remember which exactly). I know this because my uncle was the then head of that department/ factory thing.
He was asked to hand over his office to Ranil & he was transferred to the refinery. But until his transfer came both him & ranil had to work in the same office.
Basically Ranil got the list & decided who to kill, who to intorregate & kill or who to intorregate & let go..
Thats why the Batalanda commission recommend that the then government should take legal action against Ranil for his crimes & strip him off his civic rights... But as usual Chandrika made a deal with Ranil & he weaseled his way out of it
Ekata thamai ban ubalata kuli vesiyo kiyanne..
------ Post added on Feb 22, 2023 at 5:57 PM
@monson පොන්නයෝ මේ කියන බටලන්ද තිබ්බෙ උබේ අම්මාගේ හුත්ත අස්සෙද?The batalanda detention center was formally some government department or a factory or something (I don't remember which exactly). I know this because my uncle was the then head of that department/ factory thing.
He was asked to hand over his office to Ranil & he was transferred to the refinery. But until his transfer came both him & ranil had to work in the same office.
Basically Ranil got the list & decided who to kill, who to intorregate & kill or who to intorregate & let go..
Thats why the Batalanda commission recommend that the then government should take legal action against Ranil for his crimes & strip him off his civic rights... But as usual Chandrika made a deal with Ranil & he weaseled his way out of it
ඔයා පෙනී සිටින පක්සේ මොකක්ද?
මමත් උබෙන් ඕකමයි අහන්න හිටියේ.
රෙදි නැතුවම මහින්දට කඩේ යනවා වගේ.
pissuda ban.. e minissu respect eka thiyagena gewana gana earn karala gedara yanne.. ubala wage deshapalana padaththarayange katu kana balliyanta puka digena unge gu hodanne naඑහෙම කියන්න එපා බ්රෝ ගොඩක් මිනිස්සු උදේ 8 ගිහිං 5ට එන කුලී වේ තමා