අපි ඔක්කොම දිවි නහගත්තොත් මොකද වෙන්නෙ?

LANKAT

Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    Lankawe hamooma eka sare suviside karagaththoth api thaama rate naya gewanna onada? Ehema unoth apiwa upaddawanna lankawe kwruth nathi nisa api suddo inna rataka ipadeida?

    budu dahama asurin pilithuru awashyai
     
    • Haha
    Reactions: BumbleB

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    වැඩි ඉඩක් තියෙන්නෙ සෙට් එකම ප්‍රාණගාත අකුසලයකට කල්පගාණක් දුක් විදින එක.

    අපායෙ යන්නෙ නැතුව වෙන රටක ඉපදුනා කියපන්කො ඒත් මේ පිස්සු ටිකම කෝටි 2කක් කෙලිනකොට ඒ රටටත් මේ ටිකම තමා වෙන්නෙ ටික දවසකින්
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    සිය දිවි හානි කරගත්තාම මේ කල්පය ඉවර වෙනකල් අළුත් භවයක් ලබන්න බෑ.
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    Lankawe hamooma eka sare suviside karagaththoth api thaama rate naya gewanna onada? Ehema unoth apiwa upaddawanna lankawe kwruth nathi nisa api suddo inna rataka ipadeida?

    budu dahama asurin pilithuru awashyai
    උබව expose උන හින්දද කේස් එක. ඕව වැඩිය හිතන්න එපා බන්
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    උබව expose උන හින්දද කේස් එක. ඕව වැඩිය හිතන්න එපා බන්
    e A/L podi eka mu nemei.. mu ona kamin api nomaga yawanna e wade kalee..

    mu Australia student visa giya nakiyek... muge parana thread balapan..
    mewa lankawe ungen athal ganna daana boru thread..
     
    Last edited:

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    e podi eka mu nemei..
    mu Australia student visa giya nakiyek... ehe indan lankawe ungen athal gannawa..
    muge parana thread balapan...
    අප්පා එහෙමද, username එක් මේ වගේ මතක තිබ්බෙ
     

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    වැඩි ඉඩක් තියෙන්නෙ සෙට් එකම ප්‍රාණගාත අකුසලයකට කල්පගාණක් දුක් විදින එක.

    අපායෙ යන්නෙ නැතුව වෙන රටක ඉපදුනා කියපන්කො ඒත් මේ පිස්සු ටිකම කෝටි 2කක් කෙලිනකොට ඒ රටටත් මේ ටිකම තමා වෙන්නෙ ටික දවසකින්
    Budu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?

    අප්පා එහෙමද, username එක් මේ වගේ මතක තිබ්බෙ
    Redde rewagaththa udema🤣
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 10:09 AM
     
    • Haha
    Reactions: Gaash

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    සිය දිවි හානි කරගත්තාම මේ කල්පය ඉවර වෙනකල් අළුත් භවයක් ලබන්න බෑ.
    Budu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    Lankawe hamooma eka sare suviside karagaththoth api thaama rate naya gewanna onada? Ehema unoth apiwa upaddawanna lankawe kwruth nathi nisa api suddo inna rataka ipadeida?

    budu dahama asurin pilithuru awashyai

    උඹ ඉන්න ගම බලපිටියෙන්ම පටන් ගමු බයිසන්..රට කාපු උන් නේ🤣
     

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    e A/L podi eka mu nemei.. mu ona kamin api nomaga yawanna e wade kalee..

    mu Australia student visa giya nakiyek... muge parana thread balapan..
    dan ehe indan boru thread dada lankawe ungen athal gannawa..
    Meke ekek mage ip check karala oka kiwwa, mama uta networking 101 course eke link eka yawwa 😂

    Apahu lankawema ipaduna
    Upaddawanna kawruth na hamooma marila
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 10:12 AM