උබව expose උන හින්දද කේස් එක. ඕව වැඩිය හිතන්න එපා බන්Lankawe hamooma eka sare suviside karagaththoth api thaama rate naya gewanna onada? Ehema unoth apiwa upaddawanna lankawe kwruth nathi nisa api suddo inna rataka ipadeida?
budu dahama asurin pilithuru awashyai
e A/L podi eka mu nemei.. mu ona kamin api nomaga yawanna e wade kalee..උබව expose උන හින්දද කේස් එක. ඕව වැඩිය හිතන්න එපා බන්
Aathal kadanna epa yakoe podi eka mu nemei..
mu Australia student visa giya nakiyek... ehe indan lankawe ungen athal gannawa..
muge parana thread balapan...
අප්පා එහෙමද, username එක් මේ වගේ මතක තිබ්බෙe podi eka mu nemei..
mu Australia student visa giya nakiyek... ehe indan lankawe ungen athal gannawa..
muge parana thread balapan...
Budu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?වැඩි ඉඩක් තියෙන්නෙ සෙට් එකම ප්රාණගාත අකුසලයකට කල්පගාණක් දුක් විදින එක.
අපායෙ යන්නෙ නැතුව වෙන රටක ඉපදුනා කියපන්කො ඒත් මේ පිස්සු ටිකම කෝටි 2කක් කෙලිනකොට ඒ රටටත් මේ ටිකම තමා වෙන්නෙ ටික දවසකින්
Redde rewagaththa udemaඅප්පා එහෙමද, username එක් මේ වගේ මතක තිබ්බෙ
Budu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?සිය දිවි හානි කරගත්තාම මේ කල්පය ඉවර වෙනකල් අළුත් භවයක් ලබන්න බෑ.
අවිච්චියෙ තමයි එතකොටBudu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?
Lankawe hamooma eka sare suviside karagaththoth api thaama rate naya gewanna onada? Ehema unoth apiwa upaddawanna lankawe kwruth nathi nisa api suddo inna rataka ipadeida?
budu dahama asurin pilithuru awashyai
Meke ekek mage ip check karala oka kiwwa, mama uta networking 101 course eke link eka yawwae A/L podi eka mu nemei.. mu ona kamin api nomaga yawanna e wade kalee..
mu Australia student visa giya nakiyek... muge parana thread balapan..
dan ehe indan boru thread dada lankawe ungen athal gannawa..
Upaddawanna kawruth na hamooma marilaApahu lankawema ipaduna
marila yai echaraiBudu dahama amathaka karala hithuwoth mokada wenne?
sathu wela ipadila ubema malakuna kana weiUpaddawanna kawruth na hamooma marila
------ Post added on Jun 30, 2022 at 10:12 AM