කවුද බං ඒ හුකංපාරුවා..................අපොයි;15962355 said:මේ ගුරුතුමාගේ මරනයත් විහිලුවකට ගත්තා, පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න සුරුට්ටු බොන ටියුශන් කඩ කාරයා.. අම්මපා උනුත් ගුරුවරුද? එහෙව් අද්යාපන වෙලෙන්දො අතර මෙතුමා ගුරුවරයෙක්. මම D.S. නොවෙමි.. ඒත් මෙතුමා අද්යාපනය ලැබුවේ මමත් අද්යාපනය ලැබූ විදුහලෙන්ම වීම මටද මහත් ගවුරවයක්..


කවුද ඉතින් 2500ට මාසයක් කැවැකි කියපු එකා තමාකවුද බං ඒ හුකංපාරුවා..................![]()
නෙද්දකින්...........අපොයි;15962551 said:කවුද ඉතින් 2500ට මාසයක් කැවැකි කියපු එකා තමා
bumpඅපේ ආදරණිය විදුහල්පි පියානන් ගේ දේහය බුහුමන් පිණිස 02/12/2013 දින උදෑසන 8.30 සිට පස්වරු 2.00 දක්වා ඩී.ඇස්.සේනානායකීය ආර්.අයි.ටී. අලස් ශාලාවේ තැන්පත් කොට තැබෙන අතර, ආදි සිසුන් හට එදින පෙරවරු 7.00 විද්යාලයය වෙත පැමිණෙන ලෙස ආදි ශිෂ්ය සංගමය මෙයින් දන්වා සිටී.
අපේ ආදරණිය විදුහල්පි පියානන් ගේ දේහය බුහුමන් පිණිස 02/12/2013 දින උදෑසන 8.30 සිට පස්වරු 2.00 දක්වා ඩී.ඇස්.සේනානායකීය ආර්.අයි.ටී. අලස් ශාලාවේ තැන්පත් කොට තැබෙන අතර, ආදි සිසුන් හට එදින පෙරවරු 7.00 විද්යාලයය වෙත පැමිණෙන ලෙස ආදි ශිෂ්ය සංගමය මෙයින් දන්වා සිටී.
ඊයේ දිනයේ දී පැවති අප ආරම්භක විදුහල්පති පියතුමාණන් ගේ අවසන් කටයුතු සිදුකෙරෙන ඊයේ දිනයේ එම අවස්ථාවට සහභාගීවී නන් අයුරින් උපකාර කළ සියළුම ආදි ශීෂ්ය අයියලා/මල්ලිලා වෙත ආදි සේනානායකීය බලමුවේ සභාපති ඉන්දික ලියනගේ සොයුරා ඇතුලු ආදි ශිෂ්ය නිලදරු මඩුල්ලේ ස්තූතිය සහ පුණ්යානුමෝදනාව මෙසේ එක් කරමු.

නෙද්දකින්...........
මොකක්ද කිව්වේ...........
ඌ මගේ සීට් එකේ.......
හම්බ වුණු වෙලාවක කන් දෙක පාත් වෙන්න කියන්න ඕන.......
ane yako tho meke unta pora talk deela , loku kama gannai thota ona....D.S hukaris kiyala , loku seen da?ලොල්..............ane yako uba wage online ponz lath innawane....kari talk thiyenne...iye bandulaya pettiya issarahainma giye...tho කන් දෙක පාත් wenna kiwwadaane yako tho meke unta pora talk deela , loku kama gannai thota ona....D.S hukaris kiyala , loku seen da?

ane yako uba wage online ponz lath innawane....kari talk thiyenne...iye bandulaya pettiya issarahainma giye...tho කන් දෙක පාත් wenna kiwwadaane yako tho meke unta pora talk deela , loku kama gannai thota ona....D.S hukaris kiyala , loku seen da?

මේක මේ ලියන්නේ උඹ වගේ ලොන්ත කොකටුවෙකුට උත්තරයක් දෙන්නඕන නිසා........සහ සමහර රිලා පනික්කියො මේකෙන් ෆෝම් වෙන නිසා.......ane yako uba wage online ponz lath innawane....kari talk thiyenne...iye bandulaya pettiya issarahainma giye...tho කන් දෙක පාත් wenna kiwwadaane yako tho meke unta pora talk deela , loku kama gannai thota ona....D.S hukaris kiyala , loku seen da?

ane yako uba wage online ponz lath innawane....kari talk thiyenne...iye bandulaya pettiya issarahainma giye...tho කන් දෙක පාත් wenna kiwwadaane yako tho meke unta pora talk deela , loku kama gannai thota ona....D.S hukaris kiyala , loku seen da?

මේක මේ ලියන්නේ උඹ වගේ ලොන්ත කොකටුවෙකුට උත්තරයක් දෙන්නඕන නිසා........සහ සමහර රිලා පනික්කියො මේකෙන් ෆෝම් වෙන නිසා.......
බන්දුල මගේ සීට් එකේ......හම්බවුනාම දෙන්න කන්දෙක පාත් වෙන්න කීවේ එක නිසා තමා හරකෝ......සීට් එකේදි හම්බ වුනාම තමා දෙන්නේ කන් පාත් වෙන්න, නැතුව අපේ සර් ගේ අවමගුලෙදි නෙවෙයි........
අපේ සර් ගේ අවමගුල වෙලාවෙ කියන්න ගියා නම් ඉතිං කිරි කලේට ගොම දැම්ම වගේ...උඹල වගේ ලොන්ස් ල නම් එහෙම කරයි තමා. අපිට එහෙම දුරදිග හිතන්න තමයි පුරුදු කරල තියෙන්නේ.....ඒ අපේ ගුරුවරු අලස් සර් ල වගේ දෙවිවරු නිසා...........
දැන් තෙරියා පොන්ස්.........
ප.ලි
උඹ වගේ මට මේකේ පොරටෝක් දෙන්න, මල් වලට ගල් කියල කියන්න ඕන නෑ, ලැබිල තියන තැන ඇති. අනික සමාජයේ තියන තැන හොදටෝම ඇති.........




ඊයේ දිනයේ දී පැවති අප ආරම්භක විදුහල්පති පියතුමාණන් ගේ අවසන් කටයුතු සිදුකෙරෙන ඊයේ දිනයේ එම අවස්ථාවට සහභාගීවී නන් අයුරින් උපකාර කළ සියළුම ආදි ශීෂ්ය අයියලා/මල්ලිලා වෙත ආදි සේනානායකීය බලමුවේ සභාපති ඉන්දික ලියනගේ සොයුරා ඇතුලු ආදි ශිෂ්ය නිලදරු මඩුල්ලේ ස්තූතිය සහ පුණ්යානුමෝදනාව මෙසේ එක් කරමු.