අයින්ස්ටයින්ගේ සාපේක්ෂතාවාදය යලිත් පරද&#

GadgetPodda

Well-known member
  • May 11, 2018
    846
    1
    744
    93
    Internet
    "සාමාන්‍ය සාපෙක්ෂතාවාදය..."
    ෂා! මට දැන් මේ වගේ බර වචනත් පුලුවන් නෙ.. තව ටිකක් කියල පුරුදු වෙන්න ඕන.. :D

    නිව්ටෝනියානු මූලධර්ම
    අංශු ත්වරකය
    අන්තස්තරීය චාරිකාව
    කාල විස්තාරණය
    භූකේන්ද්‍රවාදය
    මහාපිපිරුම්වාදය
    මානවකේන්ද්‍රීභාවය
    මහප්‍රාණ පොන්නයා
    ගුරුත්වජ ත්වරණය
    සාක්ෂරතාව
    වටලප්පන් බුරියා
    කලු කුහර න්‍යාය
    සුදු කුහර න්‍යාය
    පාට පාට කුහර න්‍යාය
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    uba maha pakayada
    ethakota ?
    ne ehema kiwwe nane. dan uba kiyanne einstein kiwwa dewal wala waraddak thiyenawanan kamak ne kiyala piliaragena paththakata wela inna one kiyalada?
    minihage theories walinma eka waradi kiwwama eke athi "disrespect " eka mokadda?
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    ne ehema kiwwe nane. dan uba kiyanne kiwwa dewal wala waraddak thiyenawanan kamak ne kiyala piliaragena paththakata wela inna one kiyalada?
    minihage theories walinma eka waradi kiwwama eke athi "disrespect " eka mokadda?
    hri hri arooge podi ekage
    cancer seen eka dakkama kenthiya
    niwuna..
    yaman yaman Einstein ta bambu
    gahanna kiyala
     

    Vandetta

    Well-known member
  • Dec 29, 2015
    3,123
    996
    113
    V
    ne ehema kiwwe nane. dan uba kiyanne einstein kiwwa dewal wala waraddak thiyenawanan kamak ne kiyala piliaragena paththakata wela inna one kiyalada?
    minihage theories walinma eka waradi kiwwama eke athi "disrespect " eka mokadda?
    if my memory is correct i think they corrected the observations saying they have made a mistake during the experiment and those particles didn't travel faster than light
     
    • Like
    Reactions: danlix