අයියෝ මගේ SLT ADSL 512kbps ට මොකද මේ වෙලා තියෙන්නේ ?

chamidilk

Active member
  • Nov 18, 2006
    1,053
    4
    38
    Moratuwa
    අයියෝ මගේ SLT ADSL 512kbps ට මොකද මේ වෙලා තියෙන්නේ ?

    බලන්නකෝ යාලුවනේ මට අද මේ වෙලා තියෙන වැඩේ. මම අද උදේ torrent 700MB වගේ download කලා. ඊට පස්සේ direct download කරන්න ගියාම 4kBps තමා වැඩියෙන්ම download වෙන speed එක. හැබැයි upload කරන්න පුලුවන් වෙනදා වගේම. මේ තියෙන්නේ මගේ speedtest.net වාර්තාව.

    796779525.png


    කවුරු හරි කියනවද මොකද වෙලා තියෙන්නේ කියලා
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    SE-ME-WE cable eka meeyo kalalu !!:lol::lol::lol: (kedilalu ban italy hariye) speed eka matath adui..:yes: youtube na patta slow...surfing nam hondai..:(