sri lankawa iifa thiyanna epa kiyala keegehuwe south india wala inna demellu witharai ne ..eken anith ratawal walata echchara loku impact eka wuna kiyala kiyanne kohomada... iifa lankawe thibba kiyala kiyana ekenma lankawa tourist destination ekak kiyala godak promote wenawa kiyala mama hithanne. mokada iifa kiyanne international event ekak..iifa wala main objective ekath bollywood international level ekata gena eka.. ithin ehema ekak lankawe host karanna hamma wechcha eka seehenna loku deyak..
mata duka south indiawe inna moda demellunnta therena eka umbala samahara denekta therenne nethi eka gena..
mata duka south indiawe inna moda demellunnta therena eka umbala samahara denekta therenne nethi eka gena..








