අයිෆා කළේ ණය වෙලා – ලෝකෙට පරකාසේ, ගෙදරට මරගා&#

makka_makka

Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    උඹල වගේ එවුන්ට නම් මේවා මැජික් වගේ ඇති නේද? LOL


    අනේ ඔවු, අපි වගේ අයට හරි මැජික්නෙ මේවා....ඒ නිසානෙ ගංවතුරෙන් අනාත වෙච්ච මිනිස්සුන්ට පවුලකට රු.45/- විතරක් වෙන් කරලා අයිෆාවට බිලියනයක් වියදම් කලේ.:)

    පව්, බොලිවුඩ් සෙක්සි කෙල්ලන්ට හැලප කවන්නනෙ ලොක්කා උදෙන්ම නාලා බලාගෙන ඉන්න ඇත්තේ.:P:P:P
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    Mehemai Machan, IIFA hinda enawa kiyala Investors la ennei nei ne..... Ewa Labannei, Country ekei Investments walata honda enviroment ekak thiyenawa kiyala theirunama....
    :lol::lol:

    environment eka hoda wen na tax sahana den na ona

    rata hadan ne ehemai


    lankaweta salli dana ayata labayak gan na puluwan kiyala sure karan na ona


    dan lankawe badu gan ne kawda wadiyen ? US, EU


    unta lankawen thawa badu yawan ne katha karan na ona


    danawath ratawal set kara gan na one


    Vietnam kiyan ne danawath ratak newei


    tourism sector ekata loku project ona


    loku hotel resorts one lankaweta


    lankaweta puluwan Singapore, dubai wage shopping
    hub ekak hadan na

    dushanaya, horakama nathi karan na ona


    commis game stop karan na ona rata hadan na


    Singapore wela anduwe un commis gahuwa nan Singapore thamath mada walak


    Singapore economy eken lankaweta godak dewal dana gan na puluwan
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    ya i read dat well.. and ur reply minding us that our president also same as SK,Amitahb. So u better read it well and correct.

    If you cannot understand what I said. I don't care. And also remember one thing.... You are no one to order me to edit what I said.:frown:

    I am not a MR Fan, even I supported SLFP. Remember this as well. If I feel it is wrong, i'll tell it in front of everyone.

    "
    our president also same as SK,Amitahb"

    If you have a comment, post it and do not try to give different meanings to others comments.
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    :lol::lol:

    environment eka hoda wen na tax sahana den na ona

    rata hadan ne ehemai


    lankaweta salli dana ayata labayak gan na puluwan kiyala sure karan na ona


    dan lankawe badu gan ne kawda wadiyen ? US, EU


    unta lankawen thawa badu yawan ne katha karan na ona


    danawath ratawal set kara gan na one


    Vietnam kiyan ne danawath ratak newei


    tourism sector ekata loku project ona


    loku hotel resorts one lankaweta


    lankaweta puluwan Singapore, dubai wage shopping
    hub ekak hadan na

    dushanaya, horakama nathi karan na ona


    commis game stop karan na ona rata hadan na


    Singapore wela anduwe un commis gahuwa nan Singapore thamath mada walak


    Singapore economy eken lankaweta godak dewal dana gan na puluwan

    Eka parata Singapore ekak wei kiyala balan innawa...nam ithin... ow kawadawath wennei nei. Dushanaya, Horakama kawru awath sampooranayein nathi karanna kohomath bei. Colombo Stock Exchange ekei records thiyanna tharam...puluwan unu ekei. Dan nidahasath ekakka....Aniwaryayein...Investments wadi wenawa. Api eka manage karana widiha ganai balanna onei.
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    anemanda kohoma unath mekata hena ganak wiyadam karala thiyenawa but
    hithuwa tharam naluwo aweth ne niliyo aweth ne
    mahinda rajapaskha aweth ne kisima dekata

    mama hithanne meke mokak hari seen ekak thiyenawa apita nopenena
     

    chinthi123

    Well-known member
  • Dec 26, 2009
    1,458
    661
    113
    planet earth
    meka hodai habai man hitanna tourism walata hodak una kiyala:no::no::no:
    mokada meken target kale godak indian tourist la:oo::oo:
    un hena lobai lankawe minissu taram wat salli wiyadam karanna..
    ithin koheda 2500 rs deela kochchiye yanne:angry::angry:
    meeta wada hodai england, australia wage ratwala minissu mehe genna cricket festival ekak tiyanna balanna meta kaledi lankawata awe india bangladesh pakistan witari :baffled::baffled:
    hoda sports event ekak tibbot indian karayanta wada tourism develop wei
    echchara wiyadamkut yanna
    bolywood actors lata lankawei indiawei witari piliganimak tiyenne
    wenaratawalat indian karayo witari film balanne
    samaharu sharuk wa dannet na world interest eka echchara mekata ena ekak nemei:no::no:
     

    bishop

    Banned
    Apr 29, 2010
    430
    20
    0
    Nobody Knows
    අනේ ඔවු, අපි වගේ අයට හරි මැජික්නෙ මේවා....ඒ නිසානෙ ගංවතුරෙන් අනාත වෙච්ච මිනිස්සුන්ට පවුලකට රු.45/- විතරක් වෙන් කරලා අයිෆාවට බිලියනයක් වියදම් කලේ.:)

    පව්, බොලිවුඩ් සෙක්සි කෙල්ලන්ට හැලප කවන්නනෙ ලොක්කා උදෙන්ම නාලා බලාගෙන ඉන්න ඇත්තේ.:P:P:P


    සමහරවිට උන් එන්න නැතුව ඇත්තෙ ලොක්කාගෙ හැලප කෙස් එක හින්දා තම‍යි! මලිනි පොන්සෙකාට පුලුවන්තරමක් හැලප කවලා(අසනිප උනෙත් එකෙන්ම වෙන්නැති:P) ඉතුරු හැලප කැබිනට් එකෙ උන්ටිකට කවන්නැති!:lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    meka hodai habai man hitanna tourism walata hodak una kiyala:no::no::no:
    mokada meken target kale godak indian tourist la:oo::oo:
    un hena lobai lankawe minissu taram wat salli wiyadam karanna..
    ithin koheda 2500 rs deela kochchiye yanne:angry::angry:
    meeta wada hodai england, australia wage ratwala minissu mehe genna cricket festival ekak tiyanna balanna meta kaledi lankawata awe india bangladesh pakistan witari :baffled::baffled:
    hoda sports event ekak tibbot indian karayanta wada tourism develop wei
    echchara wiyadamkut yanna
    bolywood actors lata lankawei indiawei witari piliganimak tiyenne
    wenaratawalat indian karayo witari film balanne
    samaharu sharuk wa dannet na world interest eka echchara mekata ena ekak nemei:no::no:
    lankaweta one international hotel, resorts

    ewa awama nikam ma tourists enawa

    3496695825_d392227359_o.jpg


    2921564830_a1a390aca6_b.jpg


    3147867580_54d96a7cc9_b.jpg


    Atlantis Paradise Island Bahamas

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=653894
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala

    [
    If you have a comment, post it and do not try to give different meanings to others comments.


    r u nuts????:P i know vry well dat u supporting MR as well as his p unit. no worries u can showoff ur political side.. but u tried to correct wrong and out of topic thing. so pls read ur post 1st and reply me :lol:
     

    cm2004cm4ever

    Member
    Aug 21, 2008
    1,079
    88
    0
    ayojanaya karanna one mewwa newei. minissunta thiyena thena, denata ballek tharam wath minis geewithayaka watinakamak nethuwa kawda ban mehe enne. ayojanaya karanna one monowada kohomada karanne kiyala wena ratakata gihinma balanna one lassana kiyanneth mokakda kiyala. kana hemadema kala iwarawela parata. gedara kunu parata. australia wage rataka niyama purawesiyekgen ahapan ape rata kochchara wasanawakda eyalage ratawal kanthara neda kiyala nanna bonna wathura nethath diunui eth api. ayojanaya karanna one dewal a widihata hariyata karoth minissu ei.
     
    Last edited:

    Wal Bada

    Well-known member
  • ඊටත් වඩා රුපියල් 2500 ටිකට් එකක් අරගෙන යන්න පුලුවන් කෝච්චියක් ආවෙත් අයිෆා හින්දමනේ. මැලේසියාවෙ වුනත් එයාපෝට් එකේ ඉඳන් KL Sentral - අගනුවර ප්‍රධාන දුම්රිය පොලට රින්ගිට්20යි (රු.700ක් විතර )
    දුර ප්‍රමාණයත් කිව්ව නම් තමයි තවත් හොද:P