eka tamai qwe apu ewun tikata wat respect nokara mahinda giye nate ai??
mahindatat LTTE yana epa kiyalada???![]()
Read well, which what I have said. "makka_makka"'s reply as well as my reply.
eka tamai qwe apu ewun tikata wat respect nokara mahinda giye nate ai??
mahindatat LTTE yana epa kiyalada???![]()
උඹල වගේ එවුන්ට නම් මේවා මැජික් වගේ ඇති නේද? LOL




Read well, which what I have said. "makka_makka"'s reply as well as my reply.
Mehemai Machan, IIFA hinda enawa kiyala Investors la ennei nei ne..... Ewa Labannei, Country ekei Investments walata honda enviroment ekak thiyenawa kiyala theirunama....


ya i read dat well.. and ur reply minding us that our president also same as SK,Amitahb. So u better read it well and correct.
environment eka hoda wen na tax sahana den na ona
rata hadan ne ehemai
lankaweta salli dana ayata labayak gan na puluwan kiyala sure karan na ona
dan lankawe badu gan ne kawda wadiyen ? US, EU
unta lankawen thawa badu yawan ne katha karan na ona
danawath ratawal set kara gan na one
Vietnam kiyan ne danawath ratak newei
tourism sector ekata loku project ona
loku hotel resorts one lankaweta
lankaweta puluwan Singapore, dubai wage shopping hub ekak hadan na
dushanaya, horakama nathi karan na ona
commis game stop karan na ona rata hadan na
Singapore wela anduwe un commis gahuwa nan Singapore thamath mada walak
Singapore economy eken lankaweta godak dewal dana gan na puluwan











අනේ ඔවු, අපි වගේ අයට හරි මැජික්නෙ මේවා....ඒ නිසානෙ ගංවතුරෙන් අනාත වෙච්ච මිනිස්සුන්ට පවුලකට රු.45/- විතරක් වෙන් කරලා අයිෆාවට බිලියනයක් වියදම් කලේ.
පව්, බොලිවුඩ් සෙක්සි කෙල්ලන්ට හැලප කවන්නනෙ ලොක්කා උදෙන්ම නාලා බලාගෙන ඉන්න ඇත්තේ.
) ඉතුරු හැලප කැබිනට් එකෙ උන්ටිකට කවන්නැති!

lankaweta one international hotel, resortsmeka hodai habai man hitanna tourism walata hodak una kiyala
mokada meken target kale godak indian tourist la
un hena lobai lankawe minissu taram wat salli wiyadam karanna..
ithin koheda 2500 rs deela kochchiye yanne
meeta wada hodai england, australia wage ratwala minissu mehe genna cricket festival ekak tiyanna balanna meta kaledi lankawata awe india bangladesh pakistan witari
hoda sports event ekak tibbot indian karayanta wada tourism develop wei
echchara wiyadamkut yanna
bolywood actors lata lankawei indiawei witari piliganimak tiyenne
wenaratawalat indian karayo witari film balanne
samaharu sharuk wa dannet na world interest eka echchara mekata ena ekak nemei![]()
[
If you have a comment, post it and do not try to give different meanings to others comments.
i know vry well dat u supporting MR as well as his p unit. no worries u can showoff ur political side.. but u tried to correct wrong and out of topic thing. so pls read ur post 1st and reply me 
r u nuts????i know vry well dat u supporting MR as well as his p unit. no worries u can showoff ur political side.. but u tried to correct wrong and out of topic thing. so pls read ur post 1st and reply me
![]()





Mara Hina.......
දුර ප්රමාණයත් කිව්ව නම් තමයි තවත් හොදඊටත් වඩා රුපියල් 2500 ටිකට් එකක් අරගෙන යන්න පුලුවන් කෝච්චියක් ආවෙත් අයිෆා හින්දමනේ. මැලේසියාවෙ වුනත් එයාපෝට් එකේ ඉඳන් KL Sentral - අගනුවර ප්රධාන දුම්රිය පොලට රින්ගිට්20යි (රු.700ක් විතර )

lankaweta one international hotel, resorts
ewa awama nikam ma tourists enawa
![]()
![]()
![]()
Atlantis Paradise Island Bahamas
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=653894
