ඔච්චර වටින ෆෝන් 1ක් උඹට කොහෙන්ද බං?
![]()

4 ekakata thamai denawa kiyanne
3gs ekakata ka**** gannawa witharalu
![]()

aneeeeeeeeeeeeeDummy ekak ban..![]()
dummy eka deela hari kella werdeta kemathi wunoth kaatada aadambara..![]()











, හැබැයි එයා ලංකාවට ආවනම් ඉතින් අර වයිට් ස්කින් තියෙන කොරියන් කස්ටිය වගේ හම්බකරගෙන යන්න තිබුන .... 



එක IPhone එකට IPhone 50 ක් ගන්න පුළුවන්නෙ 



ඇත්තට????
ඒක කියන කියන එක උඹ කරන්න යන්න එපා.. පිළිගන්නත් එපා..ඒක හරි නොසණ්ඩාලය..පොඩි කොල්ලො එහෙම පේන්න බැහැ.. පරිස්සමින් හිටපන්.. උපාසක පූසාවගේ හිටියට අල්ලන්ගේ මීයො දෙක දෙක..
![]()
උඹල දන්නෙ කොහොමද එයා virgin ද නැද්ද කියල , ඔයවගේ පබ්ලික් දාන්නේ තවත් වෙන්න දෙයක් නැති අය .... ඉතින් එයා වගේ කෙනෙක් ට IPhone 4 එකක් අරන් දෙන එක පාඩුයි, හැබැයි එයා ලංකාවට ආවනම් ඉතින් අර වයිට් ස්කින් තියෙන කොරියන් කස්ටිය වගේ හම්බකරගෙන යන්න තිබුන ....
එක IPhone එකට IPhone 50 ක් ගන්න පුළුවන්නෙ





