අරාබි පිස්සු බල්ලාට ගුවනින් ගහයි

Mr.Bond

Member
Mar 15, 2011
191
27
0
Mr.Lkblood

ඔය ප්ලේන් ටිකයි මිසයිල් ටිකයි අරගෙන රුසියාව පැත්තේ හරි චීනෙ පැත්තේ හරි රවුමක් දාල එන්ඩ කියපන්කෝ
:rolleyes:
චීන්නුගෙයි, රුසියන් කාරයන්ගෙයි ඇති ලබ්බක් නෑ.උන්ට නේටො එක්ක හැරෙන්නවත් හම්බ වෙන්නේ නෑ. ඇමරිකාව රුසියාවට, චීනෙට වඩා වසර 40ක් යුධ තාක්ෂනය අතින් ඉහලයි. චීන්නු දන්නේ ජපන්නු මොකක් හරි හැදුවම ඒක කොපි කරලා හදන්න විතරයි. උන්ගෙත් ඉන්නේ ඒකාධිපති බල්ලෝ. මුන් යකඩ සපත්තුවෙන් ජනතාව පාගා ගෙන ඉන්නේ. මුන්ගේ ඇති මාක්ස්වාදයක් නෑ. හොර බල්ලෝ.ජනතාවගේ ශ්‍රමය සූරාගෙන කනවා. චීන්නු නෙවෙයි, ජපන්නු ආදර්ශයට ගනින්. කොමියුනිස්ට් ලේබල් ගහ ගත්ත ඒකාධිපති ‍රැලක් චීනය පාගා ගෙන ඉන්නවා. මුන්වත් ලඟදිම චීන ජනතාව ගහලා එලවනවා. ඒකට මාත් යනවා
 

Topology

Member
Feb 24, 2011
2,395
225
0
Out of Elakiri.
චීන්නුගෙයි, රුසියන් කාරයන්ගෙයි ඇති ලබ්බක් නෑ.උන්ට නේටො එක්ක හැරෙන්නවත් හම්බ වෙන්නේ නෑ. ඇමරිකාව රුසියාවට, චීනෙට වඩා වසර 40ක් යුධ තාක්ෂනය අතින් ඉහලයි. චීන්නු දන්නේ ජපන්නු මොකක් හරි හැදුවම ඒක කොපි කරලා හදන්න විතරයි. උන්ගෙත් ඉන්නේ ඒකාධිපති බල්ලෝ. මුන් යකඩ සපත්තුවෙන් ජනතාව පාගා ගෙන ඉන්නේ. මුන්ගේ ඇති මාක්ස්වාදයක් නෑ. හොර බල්ලෝ.ජනතාවගේ ශ්‍රමය සූරාගෙන කනවා. චීන්නු නෙවෙයි, ජපන්නු ආදර්ශයට ගනින්. කොමියුනිස්ට් ලේබල් ගහ ගත්ත ඒකාධිපති ‍රැලක් චීනය පාගා ගෙන ඉන්නවා. මුන්වත් ලඟදිම චීන ජනතාව ගහලා එලවනවා. ඒකට මාත් යනවා

:lol:
haha atula mama ovata dagalanna epa.
dan original ID eka use karanne na vage ne.
 

easybay

Member
Mar 18, 2011
26
2
0
චීන්නුගෙයි, රුසියන් කාරයන්ගෙයි ඇති ලබ්බක් නෑ.උන්ට නේටො එක්ක හැරෙන්නවත් හම්බ වෙන්නේ නෑ. ඇමරිකාව රුසියාවට, චීනෙට වඩා වසර 40ක් යුධ තාක්ෂනය අතින් ඉහලයි. චීන්නු දන්නේ ජපන්නු මොකක් හරි හැදුවම ඒක කොපි කරලා හදන්න විතරයි. උන්ගෙත් ඉන්නේ ඒකාධිපති බල්ලෝ. මුන් යකඩ සපත්තුවෙන් ජනතාව පාගා ගෙන ඉන්නේ. මුන්ගේ ඇති මාක්ස්වාදයක් නෑ. හොර බල්ලෝ.ජනතාවගේ ශ්‍රමය සූරාගෙන කනවා. චීන්නු නෙවෙයි, ජපන්නු ආදර්ශයට ගනින්. කොමියුනිස්ට් ලේබල් ගහ ගත්ත ඒකාධිපති ‍රැලක් චීනය පාගා ගෙන ඉන්නවා. මුන්වත් ලඟදිම චීන ජනතාව ගහලා එලවනවා. ඒකට මාත් යනවා

:yes: Made in China kiyala ena badu wala quality eka one kenak dannewa ne.:lol: Plane ekak hadala udin yaddi bimata bane kam sure na:D
 

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    චීන්නුගෙයි, රුසියන් කාරයන්ගෙයි ඇති ලබ්බක් නෑ.උන්ට නේටො එක්ක හැරෙන්නවත් හම්බ වෙන්නේ නෑ. ඇමරිකාව රුසියාවට, චීනෙට වඩා වසර 40ක් යුධ තාක්ෂනය අතින් ඉහලයි. චීන්නු දන්නේ ජපන්නු මොකක් හරි හැදුවම ඒක කොපි කරලා හදන්න විතරයි. උන්ගෙත් ඉන්නේ ඒකාධිපති බල්ලෝ. මුන් යකඩ සපත්තුවෙන් ජනතාව පාගා ගෙන ඉන්නේ. මුන්ගේ ඇති මාක්ස්වාදයක් නෑ. හොර බල්ලෝ.ජනතාවගේ ශ්‍රමය සූරාගෙන කනවා. චීන්නු නෙවෙයි, ජපන්නු ආදර්ශයට ගනින්. කොමියුනිස්ට් ලේබල් ගහ ගත්ත ඒකාධිපති ‍රැලක් චීනය පාගා ගෙන ඉන්නවා. මුන්වත් ලඟදිම චීන ජනතාව ගහලා එලවනවා. ඒකට මාත් යනවා



    USA kawadawath china attack karanne na. a bayata newi, (china nam ithin patta bayayi - un china sea area ekata US Aircraft carrier eka awath mara widihata kalabala wenawa.. hehe lol lol..)

    USA godak factory thiyenne China wala, USA, UK wala un athal eke idagena China ungen adu ganata ambanakata wada gannawa...

    USA economy eka loss unoth eke mulma balapaama china walata

    china rocks kiyana modayoth innawa ne banz..

     

    madbuddy

    Active member
  • Feb 6, 2010
    712
    169
    43
    muthu ate....
    adoo apee mahinda aiya beerilaa inne mehe oil nethi hindaa.. neththam eyaa karannath "මුලු රටේම සල්ලි කොල්ල කමින් තමන්ගේ පවුලේ පෞද්ගලික ගිනුම් වල තන්පත් කරමින්" case 1ma thamai...