තිත්තයි තිත්තයිසමහර වෙලාවට තිත්ත වෙන්නත් පුළුවන්. ජාරා කෑම කාල ලෙඩ ඇදේ ඉන්නකොට

තිත්තයි තිත්තයිසමහර වෙලාවට තිත්ත වෙන්නත් පුළුවන්. ජාරා කෑම කාල ලෙඩ ඇදේ ඉන්නකොට

"කෙල්ලට මහා ලොකු අධ්යාපනයක් නං නෑ" -> හප්පෝ, මේකටද "පොඩි අඩුපාඩු කිව්වේ" ? වසලා හමාරයි
පොඩි දේවල් කියන්නේ එක නෙවෙයි බන්. අධ්යාපනයත් වැදගත්. සමහර ප්රශ්න ආපුවම මුණ දෙන්න පුලුවන් වෙන්න ඕන. එහෙම නැති උනාම අමාරුයි. ඒ උනාට මම දෙයක් කිව්වොත් ඒක අහනවා. ඒ නිසා අවුලක් නැහැ.
මේ වයිෆ් හදල දීපු කොත්තුවක්.
Lucky guy! common sense thama watinne pothe ewt wadaලස්සන, උයන්න පුළුවන් කෙල්ලෙක් බැන්දේ. අපරාදේ කියන්න බෑ සුපිරියට උයල දෙනවා. කෙල්ලට මහා ලොකු අධ්යාපනයක් නං නෑ. හැබැයි ඉතින් කෑම නං සුපිරියටම තියනවා. pizza, lasagna එහෙමත් හදල දෙනවා. බිරියානි, බත් එකට බටර් දාලා... පික්සු කොර වෙන්න රහයි... කොත්තුත් හදල දෙනවා.
ඒ හින්දම මමත් ඉතින් වයිෆ්ගේ පොඩි පොඩි අඩුපාඩු තිබ්බත් ඒවා ගැන එච්චර ගණන් ගන්නේ නෑ.
ලයිෆ් එකේ හැම දේම අපිට සම්පුර්ණ වෙන්නේ නෑ මචෝ.
එකක් තියනකොට වෙන දෙයක් නැති වෙන්න පුළුවන්. ජිවිතේ එහෙම තමයි.

Lucky guy! common sense thama watinne pothe ewt wada![]()
LOL ube gani neme ne, hamoma ub wge hithnneth na. Uta awlk nathi wena ganata uge wife igena gena athi, uta awlk nttn ubt awlk wend wdhkuth na. Ube requirements wlt hoda ekak hygnnසිත නිවන කතා LOL. යකෝ common sense තිබ්බනම් එකී හොඳට ඉගෙන ගන්නවනේ.
මට රහට කන්න ඕනේ නම් මම ගිහින් සල්ලි දීල කාල එනවා මිසක් කොත්තු බාස් ව උස්සන් ගෙදර අරන් එන්නේ නෑ නේ.

haha kage daruwekda bn uba... gon bijjek.. ubath ara issaraha peliye idan girawa dana gobilayekdaසිත නිවන කතා LOL. යකෝ common sense තිබ්බනම් එකී හොඳට ඉගෙන ගන්නවනේ.
මට රහට කන්න ඕනේ නම් මම ගිහින් සල්ලි දීල කාල එනවා මිසක් කොත්තු බාස් ව උස්සන් ගෙදර අරන් එන්නේ නෑ නේ.
haha kage daruwekda bn uba... gon bijjek.. ubath ara issaraha peliye idan girawa dana gobilayekda
jeewitheta sport ekak nokarapu gobilayo wage passata wela idapu gobba haththata salli tikak hamba unama raganawa bn. matanam oya jathiya gobbayanwa adalama naha. ugathkamai kiyanne mahaloku labbak newei dan kale. polawe paya gahala inna jeewithe widina manussayek wennai one. mokada jeewath wenne bohoma tika kalayai. man panthiye anthima peliye thama hitiye habai ehema kiyala huka gaththeth na tho wage ponnayek uneth naha.Ow. hariyata hari. mama e gana post ekakuth daala tibba. ehema karala dan mata maara sarui. dan mama umbala wage gobilayanta hina wenawa.
jeewitheta sport ekak nokarapu gobilayo wage passata wela idapu gobba haththata salli tikak hamba unama raganawa bn. matanam oya jathiya gobbayanwa adalama naha. ugathkamai kiyanne mahaloku labbak newei dan kale. polawe paya gahala inna jeewithe widina manussayek wennai one. mokada jeewath wenne bohoma tika kalayai. man panthiye anthima peliye thama hitiye habai ehema kiyala huka gaththeth na tho wage ponnayek uneth naha.
ai uba kapu kamada karanne job ekata. ube wadak balagena hitapan.Umbata devi balikawen kellek hoyala dennada bandinna?
ai uba kapu kamada karanne job ekata. ube wadak balagena hitapan.

ade ehemada bn. uba ai elakiriye gode dial ekka hamanenna hadanne enam. hahaha. dial eka kwda kiyala hareddi kiyathaki.Aney tharaha wunada macho? mama bite ekata ahuwe. Kohomath mata devi balikawen kellek hoyala denna baha umbata. Mokada mama gode kello ekka socialize wenne nathi nisa![]()
Devi balikawe inne gode kelloda ban danne nati nisa ahanne.?Aney tharaha wunada macho? mama bite ekata ahuwe. Kohomath mata devi balikawen kellek hoyala denna baha umbata. Mokada mama gode kello ekka socialize wenne nathi nisa![]()
Devi balikawe inne gode kelloda ban danne nati nisa ahanne.?![]()
ube skole mkkda bro hahahaaney mata nam un hadda gode. habai aparade kiyanne baha polawe paya gahala nam innawa.