මම 15 යි... :P:P:P
AD Udara Well-known member Feb 21, 2012 3,515 771 113 34 වැව් බැදි රටේ.. Dec 24, 2013 #25 ela patta bn...
dewmal nilanka Well-known member Oct 25, 2011 1,327 1,292 113 Dec 24, 2013 #26 patta ban.mama mach baln ne normal e unata meke kela hoyana baluwa. hoda wede
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 Dec 24, 2013 #27 dilshangei arugei seen eka wenne 3rd ODI ekedi.....but sanga aruta gema denne 2nd ODI ekedi....uba meke dala thiyenne dilshan ekka aru seen eka dapu ekata return ekata sanga ehema kala wagene..
dilshangei arugei seen eka wenne 3rd ODI ekedi.....but sanga aruta gema denne 2nd ODI ekedi....uba meke dala thiyenne dilshan ekka aru seen eka dapu ekata return ekata sanga ehema kala wagene..
^Night Fury^ Well-known member Jan 8, 2011 9,153 5,047 113 -In Darkness- Dec 24, 2013 #28 ඕක ඊට කලින් වෙන්නේ බං SL ගැහුවේ දෙවෙනියටනේ. පළවෙනි ඉනිමෙදි සංඟා තමා මුලින්ම අර පෝරියල් එක දෙන්නේ
DJLEOx78 Well-known member Jun 10, 2012 7,324 2,614 113 Colombo Dec 24, 2013 #29 ඩිලා එක්ක වලිය දාගත්තෙ ඔය සීන් එක උනාට පස්සෙ බං කොහොමහරි සංග නම් දෙන්නෙ සුපිරිම බයිටක්
nnjeevana Well-known member Jan 19, 2009 3,362 771 113 තොපිට මොකෑ ඒක Dec 24, 2013 #31 MacroMP said: අන්තිමට සංගාගේ හිනාව බලපන්... " හූ රැවටුනානේ ", කියල කියනවා වගේ... Click to expand... macho u patta athal ekak ne denne
MacroMP said: අන්තිමට සංගාගේ හිනාව බලපන්... " හූ රැවටුනානේ ", කියල කියනවා වගේ... Click to expand... macho u patta athal ekak ne denne
nnjeevana Well-known member Jan 19, 2009 3,362 771 113 තොපිට මොකෑ ඒක Dec 24, 2013 #32 DJLEOx78 said: ඩිලා එක්ක වලිය දාගත්තෙ ඔය සීන් එක උනාට පස්සෙ බං කොහොමහරි සංග නම් දෙන්නෙ සුපිරිම බයිටක් Click to expand... pau ban u lelei gahagaththa
DJLEOx78 said: ඩිලා එක්ක වලිය දාගත්තෙ ඔය සීන් එක උනාට පස්සෙ බං කොහොමහරි සංග නම් දෙන්නෙ සුපිරිම බයිටක් Click to expand... pau ban u lelei gahagaththa
r.pathirana Well-known member Aug 30, 2011 21,681 1,985 113 on your location Dec 24, 2013 #33 return eka wenne kohomada bn ape eun deweniyata bat kale
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Dec 24, 2013 #34 sanga ge sence eka une dilshan ge ekata issella ne ban
romero2005 Well-known member Sep 13, 2006 4,116 191 63 Lankawe Dec 24, 2013 #35 ade mata sanga karapu wade hinenuth penawa wage ban
Shamil Max Well-known member May 18, 2008 7,379 2,206 113 Boralesgamuwa Dec 24, 2013 #36 Well done Sanga . Uge muna balapan. LoL ...............
ruwanjrc Well-known member Sep 22, 2010 22,327 1,133 113 කෙහෙල් ගහේ Dec 24, 2013 #38 ooka une waliyata kalin match eke
MacroMP Member Mar 6, 2013 648 173 0 Dec 24, 2013 #39 ඔව් එක ඇත්ත. මටත් තේරුනේ පස්සේ... සංගාගේ බයිට් එකෙන් පස්සේ තමා මූට මල පැනල තියෙන්නේ... ඒක තමා ඩිලා එක්ක චැට් එක ගියේ... මොනා උනත් සංගාගේ බයිට් එක මතක් වෙන වෙන සැරේ ට මූට බඩ කපාගෙන ලිඳේ පනින්න හිතෙනවා ඇති.. එකයි වලි දාගන්නේ...
ඔව් එක ඇත්ත. මටත් තේරුනේ පස්සේ... සංගාගේ බයිට් එකෙන් පස්සේ තමා මූට මල පැනල තියෙන්නේ... ඒක තමා ඩිලා එක්ක චැට් එක ගියේ... මොනා උනත් සංගාගේ බයිට් එක මතක් වෙන වෙන සැරේ ට මූට බඩ කපාගෙන ලිඳේ පනින්න හිතෙනවා ඇති.. එකයි වලි දාගන්නේ...