අලුත් බැංකු නෝට්ටු /සල්ලි කොල - New Money / Bank Notes

Dragon Kolla

Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    මචන්ලා මගෙ යාලුවෙක් Tour guide කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා. ඌට සෙට් වෙන සමහර Tourist ලා ඉන්නවලු lankawe bank notes collect කරන අය. (Specially අලුත් සල්ලි කොල)

    ඌ මගෙන් ඇහුවා බැන්කු වලින් එහෙම අලුත් සල්ලි කොල දෙනවද කියලා ඉල්ලුවහම. නැත්තම් central bank එකටම යන්න වෙනවද ?
    මේ ගැන දන්න කවුරුහරි ඉන්නවද ?
     

    luk duk

    Member
    Oct 18, 2010
    17
    3
    3
    මචන්ලා මගෙ යාලුවෙක් Tour guide කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා. ඌට සෙට් වෙන සමහර Tourist ලා ඉන්නවලු lankawe bank notes collect කරන අය. (Specially අලුත් සල්ලි කොල)

    ඌ මගෙන් ඇහුවා බැන්කු වලින් එහෙම අලුත් සල්ලි කොල දෙනවද කියලා ඉල්ලුවහම. නැත්තම් central bank එකටම යන්න වෙනවද ?
    මේ ගැන දන්න කවුරුහරි ඉන්නවද ?
    hema bank ekakama na... central bank giyoth lesi. ake museum ekakuth thiyenawa ona nm ekath balanna puluwan,
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    මචන්ලා මගෙ යාලුවෙක් Tour guide කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා. ඌට සෙට් වෙන සමහර Tourist ලා ඉන්නවලු lankawe bank notes collect කරන අය. (Specially අලුත් සල්ලි කොල)

    ඌ මගෙන් ඇහුවා බැන්කු වලින් එහෙම අලුත් සල්ලි කොල දෙනවද කියලා ඉල්ලුවහම. නැත්තම් central bank එකටම යන්න වෙනවද ?
    මේ ගැන දන්න කවුරුහරි ඉන්නවද ?
    Central bank eken thamai aluth ewa gahanne unata BOC/Peoples/NSB thamai owa mulin denne.. poddak owage wada karana kenek allagena ganna puluwan. Mokada mage adurana kenek wada kala boc eke 100rs serial numbers eka gava 100k gatta man eyata kiyala. kawahari dawasaka ebay dala wikunnanna hithan innava. :lol:
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    දුවගෙන ආව 100,000 කොලේ සංසරණයට එකතු කරලද බලන්න
    සිරාවට🤣

    කාලෙට ගැලපෙන විනෝදාංශයක් වගේ. දැන් කොහොමත් ඕවගෙන් වෙන වැඩක් ගන්න බැරිවේගෙනනෙ එන්නෙ🤣
     
    • Sad
    Reactions: Hyaenidae

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    දැන්නම් දන්නේ නෑ
    ඒ දවස් වලනම් කොල 100 Bundle 20 pack Bank එකට කියල order කරලා ගන්න පුලුවන්
     
    • Wow
    Reactions: Dragon Kolla

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Poddak ewasan Enna kiyapan langadima pare awidagena yaddi free of charge ahulanna pulwan wewi kiyapan.
     

    Dragon Kolla

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    hema bank ekakama na... central bank giyoth lesi. ake museum ekakuth thiyenawa ona nm ekath balanna puluwan,
    The Central Point - Economic History Museum
    Oka gana neda uba kynne

    Ceremony ewwa witarak newei neda ganna puluwan
    Brand new 5000 nottu ehema gannath puluwan neda
    anna e museum ekata nandalalwath danna kale hari
    😂
    Central bank eken thamai aluth ewa gahanne unata BOC/Peoples/NSB thamai owa mulin denne.. poddak owage wada karana kenek allagena ganna puluwan. Mokada mage adurana kenek wada kala boc eke 100rs serial numbers eka gava 100k gatta man eyata kiyala. kawahari dawasaka ebay dala wikunnanna hithan innava. :lol:
    Central bank eke meuseam ekenda bn aluth salli ganna puluwan
    දැන්නම් දන්නේ නෑ
    ඒ දවස් වලනම් කොල 100 Bundle 20 pack Bank එකට කියල order කරලා ගන්න පුලුවන්
    Uba kiyana bank ek mkkd bn