
කෙල්ලෙක් නිසා?පුදුමයි මේකෙ උන්ගෙ කමෙන්ට් දැක්කම....
හ්ම්ම්ම්![]()
![]()

ටිකක් හොඳ ලුකින් කෙල්ලෙක් thumbnail එකේ ඉන්න නිසා සගෝ.පුදුමයි මේකෙ උන්ගෙ කමෙන්ට් දැක්කම....
හ්ම්ම්ම්![]()
![]()
Sirawata. Mama awe athal comments tikak balala yanna. Disappointedපුදුමයි මේකෙ උන්ගෙ කමෙන්ට් දැක්කම....
හ්ම්ම්ම්![]()
![]()

මම දැක්ක මේ ගිය සතියෙත් එකෙක්ගෙ පලු අරිනවා.ටිකක් හොඳ ලුකින් කෙල්ලෙක් thumbnail එකේ ඉන්න නිසා සගෝ.
වෙන එකෙක් edu channel එකක් දැම්මොත් ඊලඟ දවසෙ channel එකට bs.
ම්ම්ම්ම් සැක සහිතයිSirawata. Mama awe athal comments tikak balala yanna. Disappointed![]()