අංක 1 wiring plan එකක් හරියට ,අවුරුදු 10ක් ගිහින් හොයද්දි මෙතන wire එකේන 20AMP අදින්න පුළුවන් කියන එක wiring plan එකෙන් බලා ගන්න පුළුවන් .
CCTV . Phone line ,& network වලට ඕන උනාම cable මාරු කරන්න විදිහට ඇතුලේ බට දාල තියෙන්න ඕන . wire මාරු කරන්න පුළුවන් ලේසියෙන් හරියට බට දාල තිබ්බම , විශේෂයෙන් slab එකේ , slab එකේ ගලවන්න පුළුවන් තැන් දාල තියන්න ඕන උනාම (නම දන්නේ නැහැ junctions වල වගේ තියෙන ජෑම් බෝතල් පියනක size lid .)
ස්ලැබ් එකට light සෙට් කරද්දී ස්ලැබ් එක කඩන්නේ නැතුව light දැම්ම ඔය lids නිසා , wiring plan එකක් නැති නිසා lids තියෙන තැන් හොයන්න වෙලා ගියා .
කුස්සිය & washing machine තියෙන තැන් වලට high amp ගානක් අදින් පුළුවන් wires ..
AC වලට වගේ ඕන විදිහට wires
සමහර වෙලාවට 15AMP මදි වෙන්න පුළුවන් කුස්සියට දානයක් වගේ තිබ්බම , 15AMP කියන්නේ 230*15= 3450w . oven 2ක් rice cookers දෙකක් blender වගේ සේරම එක පාර වැඩ කරන්න 15amps මදි .
15amps line දෙකක් දාන්න ඕන නම්
සේරම wires fireproof
අනිවාර්යෙන් දාන්න පුළුවන් උපරිම වැඩි size එකෙන් earth wire එක joints නැතුව දාන්න .
earth එක check කරව ගණන් , සමහර තැන් වල පොලවේ පස(conductive මදි නිසා ) නිසා එක ළඟ earth කූරූ දෙකක්(මේකෙදි බටත් දානවා සමහර බට earth කූරූ වලට වඩා effective දන්නා කෙනෙක්ගෙන් අහන්න ) දාන්න ඕන වෙනවා , මේක අපිට කරන්න උන
ගෙදර දෙපැත්තෙන් earth කූරු දෙකක් දාන්නේ නැහැ afaik අකුණක් පොලවට වැදුනොත් ගෙදර හරහා යන්න පුළුවන් .
දෙකක් හෝ 3ක් දාන්නේ සේරම එක ළඟ .
ගේට්ටු කණු කඩන්න(wire යවන්න side එකෙන් කඩල කානුවක් වගේ ) උනා light දාන්න බට දාල නැතුව හරියට ,
.