අලුතෙන් ගෙයක් wiring කරද්දී බලන්න ඕනේ දේවල්

Lionzzz

Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    1. Plug points hama wall ekakatama wage daganna. Hadissiyakadi extension Cable adinawata wada lesi & Hazards prevent karanawa (use 15 amp wiring everywhere)
    2. A/C walata wall sockets tikk tiyaganna
    3. Uba padinchi wenna inna gedara nam, bed eka gawata Switches set karaganna. (Bed eka tiyena thana plan karalanam tiyenne)
    4. Outdoor Wall Socket tiakk tiyaganna (Cover ekakuth daganna). Nattnam mokakhari wadakata ona unoth gedara athule idala wire adinna ona.
    5. CCTV walata wire dala thiyanna (Wifi Camera yanawanam power dala tiyanna, IP nam Network cable hari Analog cable hari dala tiyanna)
    6. DB eke idalama initially gahana nisa, Tripp switch ekata amatarawa SPD ekakauth daganna. Eke wireing ekakth ekapara karaganna.
    7. TV eka set wena thanata, Washing Machine, Water Heater set wena than tikata wall sockets danna
    8. Fibre wage gannawanam man hitanne ungeround ganna puluwan. Ekath kokatath plan karala tiyaganna
    9. CEB/LECO eke remote reading gannawanam thappeta Meter Box eka hai karanna ona na. Extra Cost ekak prevent karaganna puluwan wei samaharawita
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: lgayyamp

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    ගෙයක් මුල ඉදන් වයරින් කරනකොට බලන්න ඕනේ දේවල් මොනවද?
    උගත් පාඩම් තියනවනන් දාගෙන යමු.
    hoda material use karappan- wisesayen wire kalani or acl switch acl , orange trip switch hager/ orange
    hoda wiring base kenek
    use both round pin and square plugs
    for kitchen at least 4 plugs
    for bathroom 15 A , garage plugs
     
    • Like
    Reactions: lgayyamp

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    hoda material use karappan- wisesayen wire kalani or acl switch acl , orange trip switch hager/ orange
    hoda wiring base kenek
    use both round pin and square plugs
    for kitchen at least 4 plugs
    for bathroom 15 A , garage plugs
    samahara baala wayar thiyenawa, insulation hadala thiyenawa mokakda ekakin ants, rats like to chew on them. eka nisa honda wires daapan. (oka car walata scene ekak awa)
     
    • Like
    Reactions: lgayyamp
  • Jul 6, 2012
    10,697
    2,922
    113
    Ethernet? Oneth na neh
    Ona wei neda? Access point ekak gehuwath anith peththata Ethernet ekakin yana eka thama wasi extender ekakin yanawata wada

    Plan එක නම් වැඩක් නෑ.... කරන කෙනා ළඟ පාත කෙනෙක් නම් හොඳයි. එයාලගේම ක්‍රම තියෙනවා. Plan එකේ ක්‍රමයට වියදම් වැඩියි. ( experinced )

    AC, Hotwater out එහෙම නිකන් දාලා තියාගන්න
    Oka prashne wenne, tikak loku kalayak giyoth eka section ekak iwara karala anith section eka iwara karanna. Ethakota samahara wiring karana ayata oka adapu widiya mathakath ne.
    ------ Post added on May 1, 2025 at 3:44 PM
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,418
    5,783
    113
    මගේ අත්දැකීම් ටිකක් කියන්නම්,
    01. අනිවා හොද ප්ලෑන් අදින කෙනෙකුට කියල ඩයග්‍රම් එක ඇද ගන්න, කීය ගියත්.
    02. සී සී ටී වී වලට වෙනම වයරින් කරන්න, හරියට ප්ලෑන් කරන්න කැමරා කොහෙටද එන්න ඕන කියලා
    03. ලිවින්, ඩයිනින් එකද මදි නොකියන්න ලයිට් දාන්න. ස්පොට් ලයිට්ස් දාන්න.
    04. කිචන් එකට ලයිට්ස් වැඩියෙන් දාන්න ස්විච් 2-3 ඔන් වෙන්න
    05. අනිවා ප්ලග් වලට 7/0.53 වයර් දාන්න අඩුම සහ වැඩි විදුලියන් යන ඒවා ට 7/0.67 දන්න.
    06. හොදම ට්‍රිප් ස්ව්ච් එකක් දාන්න.
    07. වයරින් බට, ජන්ක්ශන් බොක්ස් තියෙන තැන් ඔක්කොම ෆොටෝ ගහ ගන්න
    08. බෙල්, රෝල ගේට්, තාප්පෙ ලයිට්ස් කල් තියා ප්ලෑන් කරන්න
    09. ඩේට වයර් ප්ලෑන් කරන්න, දැන් හිතෙයි වයි ෆයි හොදයි කියලා, ඒත් පස්සට ඕන වෙනවා
    10. හරියට සර්කිට් කඩල බ්‍රේකර්ස් දාන්න
    11. පුලුවන් නම් පොලවෙන යන වයර් ටිකක් දාන්න පස්සෙ කාලෙක වෙනම ලයින් අදින්න පුලුවන් වෙන්න
    12. ඒ සී, ගීසර් වගේ ඒවට ටූ පෝල් ස්විච් දාන්න අමතක කරන්න එපා
    13. එක්කො 100% තඹ කම්බියක් හරි ලොකු ජී අයි බටයක් ගන්න එර්ත් එකට
    14. කුස්සියේ කුකර් එකට, එලියට අදින ෆෑන් එකට, සීලින් ෆෑන් එකට ප්ල්ග්, ස්විට්ච් තියන්න

    ** මතක ඇතුව සැලැබ් එක දාන්න කලියෙන් ඔක්කොම ජන්ශන් බොක්ස් සීල් වෙලාද, බට තැලිලද කියල එකින් එක බලන්න. මම ඔක්කොම බලලත් එක තැනක් මිස් වෙලා එතනින් කොන්ක්‍රීට් ඇතුලට ගිහින් තිබ්බා.

    තව මතක් උනොත් කියන්නම්
     

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    මමනම් කරපු ලොකුම ගොන් වැඩක් තම single phase එක 3phase කරපු නැති එක. මට ඒක ඕන වෙන්නෙ 5KW++ solar ගහන්න වහලේ.

    අනිත් එක තමා wiring කරද්දි. බිත්ති වල වයර් යන තැන් photo ගහපන්, මොකද පස්සෙ කාලේක ඇනයක් ගහන්න උනොත් ඕකක වදින්න චාන්ස් වැඩි.

    හරියට හිතලා බලපන් කොතනද, මොනාටද පාවිච්චි කරන්නෙ කියලා. එහෙම කරලා point ටික හරියට design කරගනින්.

    හැම කාමරේකටම 15A ලයින් එකක් ඇදපන් AC එක හයි කරන්න. AC නැතත් "මෙතන තමා ගහන්නෙ" කියලා plan කරලා ඒක හයි කරපන්.

    උඹලා වැඩ කරන තැන්වලට, TV එක තියෙන තැන් වලට plug point 2 2 වගේ ගහපන්.

    මමනම් CCTV එකට වෙනම TV ගහලා නෑ. කරලා තියෙන්නෙ ගෙදර TV එකට HDMI multiplexer එකකින් ෆීඩ් එක දීලා තියෙන්නෙ. button එක press කරපු ගමන් CCTV එකට මාරු වෙනවා.

    මේක මගේ personal opinion එකක්. අමුතු අමුතු ලයිට් සෙටප් එහෙම ගහන්න යන්න එපා මොකද කැඩුනාම ඒ ජාතියම හොයන්න බෑ.
    Wiring plan kiyanne ekata thama biththi photo 📸 gahanna oni na