නිමල් සිරිපාලරනිල් ගොයියත් එපා. කවුද බන් සිරාවටම අපි එතකොට අගමැති කරන්නෙ![]()

නිමල් සිරිපාලරනිල් ගොයියත් එපා. කවුද බන් සිරාවටම අපි එතකොට අගමැති කරන්නෙ![]()

රනිල් මචන් පක්ෂේ උන්ගේ වැඩි කැමැත්ත අනුවවත් පක්ෂේ නායකත්වය තීරණය කරන්න දෙන්නේ නෑ. ඉතින් බන් පක්ෂේ ඇතුලේ ප්රජාතන්ත්රවාදය නැතිව රටේ ප්රජාතන්ත්රවාදීව වැඩ කරයිද?කරුනා කරලා රනිල් ගෙ වැරදි ලිස්ට් එක දන්න කෙනෙක් හරියට දාන්න.
මේ පාර පත් උනාම මට පෙනිච්ච වැරදි නම්කරුනා කරලා රනිල් ගෙ වැරදි ලිස්ට් එක දන්න කෙනෙක් හරියට දාන්න.
රනිල් මචන් පක්ෂේ උන්ගේ වැඩි කැමැත්ත අනුවවත් පක්ෂේ නායකත්වය තීරණය කරන්න දෙන්නේ නෑ. ඉතින් බන් පක්ෂේ ඇතුලේ ප්රජාතන්ත්රවාදය නැතිව රටේ ප්රජාතන්ත්රවාදීව වැඩ කරයිද?
අනික යුධ ජයග්රහණ ලබන කාලේ ඒවා හෑල්ලුවට ලක් කළා. තොප්පිගල කියන්නේ කැලයක් කිව්වා. ඔහොම කරලා යුද්ධ දිනන්න බෑ කිව්වා. තමන්ගේ විරුද්ධ පක්ෂෙන් උනත් රටට හොඳ දෙයක් වෙනකොට ඒ දේට අකුල් හෙලන එක වැරදියි.

කරුනා කරලා රනිල් ගෙ වැරදි ලිස්ට් එක දන්න කෙනෙක් හරියට දාන්න.



සමලිංගික එක රටට ගේන්න හදන එකම ඇති.
මම කලින් ඕවා විශ්වාස කරේ නෑ ,නමුත් මේ පාර UN එකේදි ගිය ජන්දය ගැන Indian news paper එකක තිබ්බා, මේ කලාපයෙන්ම රුසියාවේ යෝජනාවට එරෙහි වෙලා තියෙන්නේ ලංකාව විතරයි.
රුසියාවෙන් කරේ බෑණ්කීන් මූන්ගේ සමලිංගික යෝජනාවකට එරෙහි වීමයි. ඉතින් ඒ එරෙහි වෙච්ච එකට පක්ෂ වෙනවා වෙනුවට ඒකට එරෙහි වෙච්ච එකයි ලංකාවේ කරේ, ඒ කියන්නේ ලංකාවෙන් support සමලිංගික අයීතින්ට.![]()

මේ පාර පත් උනාම මට පෙනිච්ච වැරදි නම්
1.රාජ්ය තාන්ත්රික අතින් ගොන් වැඩ දෙක තුනක් කළා , අපේ මූදු සීමාවට ඇතුල් උනොත් මරනවා කියලා තමිල්නාඩු හරක්ට කියපු එක. එහෙම කරන එක ඇත්ත, ඒ උනාට ඕක කෑගහලා කිව්වා කියලා වෙන හොදක් නෑ. ඕස්ට්රේලියන් ආණ්ඩුවටත් ලොකු චෝදනාවක් කළා.
2.මහ බැංකු හුටපටේ- පාටලී ඇතුළුව කැබිනට් එකේ වැඩි හරියක් විරුද්ධ වෙද්දි මහ බැංකු ලොක්කව පත්කළේ රනිල් තනි කැමැත්තට තමන් වගකීම ගන්නවා කියලා. ඕක ඇදුන වෙලාවෙ ඉල්ලා අස්වෙන එක කොහොම වෙතත් අඩුගානෙ වැරැද්ද පිළිගෙන මිනිහව අස් කරන්න හරි තිබ්බා. මොකද මහින්දගෙ නෑදෑකම් ගැන කියලා බලයට ආපු උන්දැ මහ බැංකු ලොක්කා බෑණට සැලකුව එක අමතක කළා.
3.පරිපාලනයේ අකාර්යක්ශමතාව- රනිල් මොළකාරයෙක් නම් කරන්න තිබ්බේ මහින්දගේ චීන ඩීල් ටික බේරං , පාරවල් හැදිලි , අර කුළුන මේ හයිවේ එකේ වැඩ ටික මහින්දටත් වඩා වේගයෙන් කරන් යන එක. ඒ ඔක්කොම නැවතුනාම මිනිස්සුන්ට මහින්දගේ අගේ වැඩියෙන් දැනෙන්න ගත්තා.
4.මෝඩ තීරණ පිටකොටුවේ වෙලදාම වගේ ගොන් තීන්දු රනිල් නොගත්තට මිනිහා ඒක අනුමත කරලා තිබ්බා
සමලිංගික එක රටට ගේන්න හදන එකම ඇති.
මම කලින් ඕවා විශ්වාස කරේ නෑ ,නමුත් මේ පාර UN එකේදි ගිය ජන්දය ගැන Indian news paper එකක තිබ්බා, මේ කලාපයෙන්ම රුසියාවේ යෝජනාවට එරෙහි වෙලා තියෙන්නේ ලංකාව විතරයි.
රුසියාවෙන් කරේ බෑණ්කීන් මූන්ගේ සමලිංගික යෝජනාවකට එරෙහි වීමයි. ඉතින් ඒ එරෙහි වෙච්ච එකට පක්ෂ වෙනවා වෙනුවට ඒකට එරෙහි වෙච්ච එකයි ලංකාවේ කරේ, ඒ කියන්නේ ලංකාවෙන් support සමලිංගික අයීතින්ට.![]()



ඔන්න 30 එකතු කර