අවුරුද්දට බඩු ගන්න ගිහින් ජොකෙක් විතරක් අරගෙන ගෙදර ආවා..😭😭😭

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    එමරල්ඩ් ශර්ට් එකක් 5000 යි .. ඔෆිස් කලිසමක් 6000 යි .සපත්තු ජෝඩුවක් 7000 යි.ටී ෂර්ට් එකක් 2500 පැනලා.. සෙන්ට් බෝතලයක් 3000 පැනලා... හැම තැනම රනිල්ගේ අලිපූට්ටු ආණ්ඩුවට බනිනවා.. මිනිස්සු බඩු ගන්න සල්ලි නැතිව හූල්ල හූල්ල යනවා..මේවා දැක්කම වැඩවර්ජන කොච්චර සාධාරණද කියා හිතෙනවා..මුන්ට මිනිස්සු වැඩි කාලයක් නටන්න දෙන එකක් නෑ..:frown::frown::frown:
     
    Last edited:

    KalyanaMithra001

    Well-known member
  • Aug 25, 2018
    639
    1,060
    93
    රනිලගෙ සෙට් එකත් හොරු , රාජපක්ශගෙ සෙට් එකත් හොරු බන්.
    මෙච්චර කල් තනි තනියෙන් හොරකම් කලේ පිල් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට.
    දැන් එක්කහු වෙලා සමගියෙන් හොරකම් කරනවා .

    ඉතින් සාදාරණයිනෙ බන් රටට කෙලවෙන එක.

    ඔය සෙට් එකට අනුරයත් එක්කහු උන දාක රටේ ඉන්න හරක් කන්න නැතුව මැරෙන්නෙ.

    තාම ඉතින් තමන් හුරේ දාගෙන කඩේ යන දේශපාලකයා බලයට ඇවිත් රට හදයි කියලා හිතන් ඉන්න මන්දබුද්දික අවජාතකොයො සෙට් එකක් රටේ ඉන්න එක තමා ලොකුම අවාසනාව.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    එමරල්ඩ් ශර්ට් එකක් 5000 යි .. ඔෆිස් කලිසමක් 5000 යි .සපත්තු ජෝඩුවක් 7000 යි.ටී ෂර්ට් එකක් 2500 පැනලා.. සෙන්ට් බෝතලයක් 3000 පැනලා... හැම තැනම රනිල්ගේ අලිපූට්ටු ආණ්ඩුවට බනිනවා.. මිනිස්සු බඩු ගන්න සල්ලි නැතිව හූල්ල හූල්ල යනවා..මේවා දැක්කම වැඩවර්ජන කොච්චර සාධාරණද කියා හිතෙනවා..මුන්ට මිනිස්සු වැඩි කාලයක් නටන්න දෙන එකක් නෑ..:frown::frown::frown:
    Huththo jeppo ai kadeyta gihin badu ganne.

    Eha waththen jokek illaganin 🤭 🤭
     

    haunte

    Well-known member
  • May 13, 2007
    2,977
    4,605
    113
    Kurunegala
    එමරල්ඩ් ශර්ට් එකක් 5000 යි .. ඔෆිස් කලිසමක් 6000 යි .සපත්තු ජෝඩුවක් 7000 යි.ටී ෂර්ට් එකක් 2500 පැනලා.. සෙන්ට් බෝතලයක් 3000 පැනලා...
    Tailor kenekta kiyala mahaganin.. ethakota gaana adui godak
     

    nadun Prabath

    Well-known member
  • May 19, 2009
    423
    339
    63
    මටත් අඳින්න ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ දැනට කලිසම් 2 යි, ෂර්ට් 2 යි විතරයි. ඒ් දෙකත් සෑහෙන්න පරණයි. මොනාකරන්නද ගෙදර කන බොන දේවල් ගත්තම රෙදි කෑල්ලක් ගන්න වෙන්නෑ මටත් තව පේන මානෙකට.
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    ජොකා කීයද?
    (ගාන අහන්නේ සයිz නෙමේ :P )
     

    Iroh

    Well-known member
  • Dec 9, 2022
    159
    302
    63
    ඩොලර් එක 200 උනත් ඔය prices නම් අඩුවෙන එකක් නෑ ආයෙත්.
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,773
    113
    රනිලගෙ සෙට් එකත් හොරු , රාජපක්ශගෙ සෙට් එකත් හොරු බන්.
    මෙච්චර කල් තනි තනියෙන් හොරකම් කලේ පිල් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට.
    දැන් එක්කහු වෙලා සමගියෙන් හොරකම් කරනවා .

    ඉතින් සාදාරණයිනෙ බන් රටට කෙලවෙන එක.

    ඔය සෙට් එකට අනුරයත් එක්කහු උන දාක රටේ ඉන්න හරක් කන්න නැතුව මැරෙන්නෙ.

    තාම ඉතින් තමන් හුරේ දාගෙන කඩේ යන දේශපාලකයා බලයට ඇවිත් රට හදයි කියලා හිතන් ඉන්න මන්දබුද්දික අවජාතකොයො සෙට් එකක් රටේ ඉන්න එක තමා ලොකුම අවාසනාව.
    Me pen nadda 😂 kiyak hai dunnoth ammawa unath wikunana jatiye dial inne 😂👇


    අනුරායියා ආපුවහම ඔවා අඩුවෙනවා ජෝකා නැතුව ඉඳපන් අනුර ජනාධිපති වෙනකම්
     

    gpnuwan

    Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    ඇත්තටම ගොඩක් උන්ට මේ කියන ඒවා ජෝක් අපි ඇත්තටම මාර අමාරු ජීවිතයක් ගත කරන්නෙ. ගිය දෙසැම්බර් ඉදල ඩෙනිමක් ගන්න හිත හිත ඉන්නව තාම ගන්න උනේ නෑ. දැනට අදින එකත් පට්ට ගහල තියෙන්නේ. ලබන මාසෙ ඉදල දෙවනිය ස්කෝලෙ යනව වාහනෙට විතරක් 6000 ක් දෙන්න ඔන දෙන්නටම මාසෙට 12000ක් යනව. කොහොම කරන්න ද හිතාගන්න බෑ. ඇදුම් පොත් සපත්තු...හම්මේ... ස්කෝලෙ යවන්නේ නැතුව ඉන්න ද , මමත් ඊයෙ Kandyඑකට ගියා .. ගනන් බලල ආපහු ආව. ඩෙනිමක් කෙලින්ම 6000න උඩ.. ටී ෂර්ට් 3000න් උඩ.. බෙල්ට් අම්මෝ 2000න් උඩ...ගණන් බලල ආවා.. මොනා උනත් අපි සංස්කෘතියට අනුව අවුරුදු ජයටම සමරන්න ඔන. නැත්නම් සුද්දො හිනාවෙයි අපිට.
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    අවුරුදු 4 කට විතර කලින් 2500 විතර තිබ්බ සාමාන්‍ය සපත්තු ජෝඩුවක්ද දැන් ඔය 7000 වෙලා තියෙන්නේ?
     
    • Like
    Reactions: 222ranga

    himal2000

    Well-known member
  • Jun 27, 2021
    614
    751
    93
    ඇත්තටම ගොඩක් උන්ට මේ කියන ඒවා ජෝක් අපි ඇත්තටම මාර අමාරු ජීවිතයක් ගත කරන්නෙ. ගිය දෙසැම්බර් ඉදල ඩෙනිමක් ගන්න හිත හිත ඉන්නව තාම ගන්න උනේ නෑ. දැනට අදින එකත් පට්ට ගහල තියෙන්නේ. ලබන මාසෙ ඉදල දෙවනිය ස්කෝලෙ යනව වාහනෙට විතරක් 6000 ක් දෙන්න ඔන දෙන්නටම මාසෙට 12000ක් යනව. කොහොම කරන්න ද හිතාගන්න බෑ. ඇදුම් පොත් සපත්තු...හම්මේ... ස්කෝලෙ යවන්නේ නැතුව ඉන්න ද , මමත් ඊයෙ Kandyඑකට ගියා .. ගනන් බලල ආපහු ආව. ඩෙනිමක් කෙලින්ම 6000න උඩ.. ටී ෂර්ට් 3000න් උඩ.. බෙල්ට් අම්මෝ 2000න් උඩ...ගණන් බලල ආවා.. මොනා උනත් අපි සංස්කෘතියට අනුව අවුරුදු ජයටම සමරන්න ඔන. නැත්නම් සුද්දො හිනාවෙයි අපිට.
    මචන්, ළමයි දෙන්නටම එක school van එකකින් cover කරන්න හොයාගන්න බැරි වෙයිද? කීයක් හරි ඉතුරු වෙයිනේ.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,269
    113
    34
    Kalutara
    රනිල්ගේ සෙට් ඒකත් හොරු රාජපක්ෂලාගේ සෙට් ඒකත් හොර ඔය වර්ජනේ කරන උනුත් හොරු, ඉතින් රටක් කොහෙද දියුණු වෙන්නේ.