ජේමිස්බන්ඩා007;18192162 said:"මගේ ඡන්දය KPZ හට ලබා දුන්නා. ඔබත් ඔබේ වටිනා ඡන්දය Team KPZ ට ලබා දෙන්න."



එලස්ස්.. ඔය තියෙන්නෙ..ජේමිස්බන්ඩා007;18192162 said:"මගේ ඡන්දය KPZ හට ලබා දුන්නා. ඔබත් ඔබේ වටිනා ඡන්දය Team KPZ ට ලබා දෙන්න."


තාමත් පොරොන්දු ඉටු වී නැත
KPZ TEAM මේ ඔබේ අවදානය පිණිසයි
අඩෝ රෙප් එන්ජිමට හුලං ඇදලා බං. ඉවසපන්..You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
අඩෝ රෙප් එන්ජිමට හුලං ඇදලා බං. ඉවසපන්..



ඕක තමයි ඉතින් අන්තිමට ජහමනයට ලැබෙන උත්තරේ![]()
අඩෝ සමාව භාජනේකට දාල පොඩ්ඩක් ඉවසපන්.
ඇහැක් වුනාම රෙපක් නෙව්යි සීයක් වුනත් දෙන හැක්කේ නොවැ.
හෙට අනිවා ලැබෙයි.
ශුවර් ඉතින් ආයෙ. 
අඩෝ සමාව භාජනේකට දාල පොඩ්ඩක් ඉවසපන්.
ඇහැක් වුනාම රෙපක් නෙව්යි සීයක් වුනත් දෙන හැක්කේ නොවැ.
හෙට අනිවා ලැබෙයි.
ශුවර් ඉතින් ආයෙ.
![]()
kpzzඅඩෝ සමාව භාජනේකට දාල පොඩ්ඩක් ඉවසපන්.
ඇහැක් වුනාම රෙපක් නෙව්යි සීයක් වුනත් දෙන හැක්කේ නොවැ.
හෙට අනිවා ලැබෙයි.
ශුවර් ඉතින් ආයෙ.
![]()


rep dipan..kpzz
හුලං ඇදල යකෝව්ව්ව්ව්...
අනිව හෙට වෙද්දි ලැබෙනව ශුවර්.හරි එහෙනම් හෙටවත් ලැබෙයිද කියල බලමුකෝ ඔය රේප් වැස්ස
රේන්කොට් දාගෙනම එන්නම්කෝ වැස්සේ නොතෙමි ඉන්න![]()
අනිව අනිවා හෙට වෙද්දි උඹට රෙප් + ලැබෙනව ශුවර්. 
onna KPZ demma
den salakapalla

ko yako thegi.dan paya 10k vithara wenawa

Onna vote kalaa
