අවුරුදු තුනක කිලිනොච්චි සංහිඳියාව

rangana26

Well-known member
  • Feb 21, 2013
    8,020
    10,289
    113
    අවුරුදු තුනක කිලිනොච්චි සංහිඳියාව


    40486164_10216149092136211_5405088923221229568_n.jpg

    සති අන්තෙට බස් පුරෝගෙන මිනිස්සු කිලිනොච්චි එනවා. කොකාවිල් රණවිරු ස්මාරකය, ඉරණමඩු ජලාශය, ඩිපෝ හන්දියෙ රණවිරු ස්මාරකය බලාගෙන ඒ මිනිස්සු යාපනේ යනවා. දවසට තුන් හතර පාරකට වඩා මම මේ දේවල් දකිනවා. ඇත්තටම මේවයෙ බලන්නෙ තියෙන්නෙ මොනවද? කට්ට අව්වේ දූවිලි කාගෙන A9 පාර අද්දර පැදුරක් එලාගෙන trip ආපු මිනිස්සු දවල්ට බත් කනවා. මොකද්ද මිනිස්සු හොයන මේ මට දැනෙන්නෙ නැති feeling එක? A9 පාර දෙපැත්තේ තියෙන භාගෙට පොෂ් වුණු ජීවිත, සමස්ත උතුරු පළාතේම ජනතාවගේ ජීවන තත්වය කියලා මේ trip එන අය හිතාගෙන වත් ඉන්නවද? A9 පාරෙන් ඈතට විහිදුණු; අහිංසක, දුප්පත්, හිතාගන්නවත් බැරි ජීවිත මට සෙට් වෙලා තියෙන හින්දා කවරෙ අතගාන දිලිසෙන ලස්සන විතරක් දකින ට්‍රිප් යන මිනිස්සු මට අප්පිරිය වෙලාද? ඒ මිනිස්සුන්ට feel වෙන අර්ධ නාගරික මිනිස්සු, බාගෙට හැදෙන තට්ටු ගණන් වල බිල්ඩින්, මට feel වෙන්නේ නැත්තෙ ඒ පොත්ත ඇතුලෙන් තියෙන දුප්පත්කම මම දැකල තියෙන නිසාද?
    මම ඉස් ඉස්සෙල්ලම කිලිනොච්චි ආවෙ 2015 ඔක්තෝම්බර්. හැමෝම යනවා වගේ අපිත් ඉස්සෙල්ලාම ගියේ ඉරණමඩු ජලාශෙ බලන්න. ඉරණමඩු ජලාශෙ කට කපල වතුර. එක පැත්තකින් වාන් දානවා. ඒ එන වතුර පාරෙන් මාලු ආයෙත් වැවටම පනින්න හදනවා. බලන්න ඉන්න හරිම ආසයි.
    ඩෑම් එක හරහා ඕනෙ නන් බයිසිකලයක් තල්ලු කරන් යන්න පුළුවන්, නැත්තන් පයින්. වාහන යන පාරක් තියෙන්වා වැවේ වතුර නැති කාලෙට. ඒකෙන් වාන් දානකොට යන්න බෑ. එතකොට කිලෝමීටර් ගානක වටයක් ගහන්න වෙනවා එගොඩ වෙන්න.
    වැව බලලා ආයෙ quarters එන්න එනකොට වැව අයිනෙ තියාගෙන ආච්චි කෙනෙකුයි පොඩි කොල්කෙකුයි වැව් මාලු විකුණනවා.
    ඒ; සෙල්ලම්මයි, එයාගෙ මුණුබුරා ගනේෂුයි. දන්න දෙමල, සිංහල, ඉංග්‍රීසි, හින්දි, පාලි ඔක්කොම දාල ඇහුවා මාලු කීයද කියලා?
    "කිලෝ එක එකසිය පණහයි අයියා"
    හප්පට හුඩු සෙල්ලම්මට හොඳට සිංහල පුළුවන්.
    "මාතියා කිලිනොච්චියට අලුතෙන්ද? කොහෙද වැඩ කරන්නෙ?"
    "ඔවු අම්මා, අපි ගිය සතියෙ මෙහෙ ආවෙ, වැඩ කරන්නෙ ඉස්පිරිතාලෙ."
    "කඩවුලේ, මේ අලුතෙන් ආව දොස්තර මාත්තියලද? කියන්න එපෑ කලින්. "
    "කාසි වේන්ඩාම් අයියා...ඔහොමම අරගෙන යන්න. "
    කොච්චර බල කලත් සෙල්ලම්මා සල්ලි ගත්තෙම නෑ.
    එතනින් එද්දී construction site වල දාන ගල් තොප්පි දාගෙන සිංහලෙන් කතා කරන සෙට් එකක් සෙට් වුණා. අපිත් සිංහලෙන් කතා කර කර හිටිය නිසා කතාවට සෙට් වුණා.
    "අයියලා කොහෙද? අපි hospital එකට අලුතෙන් ආව ඩොක්ටර්ස්ල"
    "ආ...අඳුන ගත්ත එක හොඳයි. අපි මේ ඩෑම් එක අලුතෙන් ගහන්න යන්නෙ. යුද්ධෙ කාලෙ ඕකට බෝම්බ තියලා යට crack වෙලා තියෙන්නෙ."
    "අපේ quarters තියෙන්නෙ මේ ලඟමයි.
    රෑට වැඩ නැත්තන් එන්නකෝ මල්ලිලා අපේ quarters එක පැත්තේ."
    එදා රෑට ලොකුවට වැඩක් තිබ්බේ නැති හින්දා අපි ගියා හේරත් අයියාගේ quarters එකට. එදා herath අයියා මේ ඩෑම් එක ගැන ගොඩක් විස්තර අපිට කිව්වා.
    මම ඒ දවස්වල වැඩ කරේ OPD එකේ. එක දවසක් සෙල්ලමයි ගනේෂුයි ආවා OPD එකට බෙහෙත් ගන්න.
    "ආ ගනේෂ්, කොහොමද?"
    "ආච්චිට පොඩ්ඩක් වීස් එක වගේ doctor බෙහෙත් ටිකක් ගන්න එක්කගෙන ආව."
    "කෝ බලමු...."
    "හතිය හොඳටම වැඩිවෙලා, පහුගිය දවස්වල නිදි මැරුවද?"
    "බය වෙන්න එපා. මම බෙහෙත් ටිකක් ලියල දෙන්නම්. ඒ ටික බොන්න."
    "ඒක නෙවෙයි doctor, අද කන්දසාමි කෝවිලේ පූජාව. ඩොක්ටත් හවසට එනවනන් එන්න."
    කෝවිලකට ජීවිතේකට ගිහිල්ල නැති මම ඒ ආරාධනාව ඉහමුදුනෙන් බාර ගත්තා. ගනේශ් එක්ක කඩේ ගිහින් ගත්තු වේට්ටියයි දිලිසෙන රතු පාට ශර්ට් එකයි ඇඳගෙන මම ගියා කෝවිල්. ඒ කපුරු සුවඳ , සංගීත භාණ්ඩ වල සද්දෙ, පූසාරිගෙ මන්ත්‍ර වල සද්දෙ එකතු වෙලා එන symphony එකයි කොකුවල එල්ලිල ඉන්න බැතිමතුන්ගෙ visual එකත් එක්ක මම වෙනමම ලෝකෙකට ගියා.
    එදා ගමනෙන් පස්සෙ ගනේෂ් එක්ක තියෙන හිතවත්කම තව වැඩි වුණා.
    NSB බැංකුවෙ පොඩි වැඩකට ගිය වෙලාවෙ ඒකෙ වැඩ කරන රවී හඳුන ගත්තා. එදාම තමයි රවීගෙ birthday party එක, මට ඒකට රවීගෙ ගෙදරට invite කලා. උත්සවේකට කියල දෙමල ගෙදරකට යන පලවෙනෙ වතාව. යන්නෙ කොහොමද ගෙනියන්න ඕනෙ මොනවද ලොකු අයිඩියා එකක් නෑ. ගනේශ්ට කෝල් එකක් දීලා පොඩි preset එකකුත් ගෙන්න ගෙන මම ගියා party එකට. ඒ පාටි වලට කියන්නෙ ආඩ පාටි කියලා, ඒ කියන්නෙ එලු මස් තමයි මේන් කෝස් එක. ඒක වෙනම අත්දැකීමක්. එදා රෑ රවීගෙ අම්මගේ රසම රස බත් කාලා තමයි quarters ගියේ.
    ඔය අතරෙ තමයි කච්චේරියෙ වැඩ කරන සතීෂ් සෙට් වුනේ. සතීෂ් ඉන්නෙ පරන්තන් වල. සතීශ්ගෙ පොඩි පුතයි, ලොක්කයි බලන්න අපි කීපවිටක් සතීශ්ගෙ ගෙදර ගිහින් තියෙනවා.
    ඒ වගේම සතීශ්ගෙ අයියගෙ හේන. ඒක තියෙන්නෙ භාරතීපුරම්. අර දිවියගෙ කේස් එක ගිය හරියෙ. අපි හේනට ගියොත් අත පිරෙන්න වට්ටක්කා, බටු දීලා තමයි අපිව එවන්නේ.
    ඉස් ඉසෙල්ලාම දෙමල වෙඩින් එකකට කියල ගියේ ලදන්ගෙ වෙඩින් එකට. ඒක තිබ්බෙ අපි ලේසියට KKS කියල කියන කන්කසන්තුරේ. ඒකෙදි Tamil culture එක ගැන ලොකු අවබෝධයක් ආවා.
    ඊ ළඟට එන්නේ වැහි කාලේ. ඉරණමඩු වැව දෙගොඩ තලා යන්න ගලනව. ඔවු ඔවු කිලිනොච්චියටත් ගලනවා.
    අක්කරායන්කුලම් කියල පොඩි ඉස්පිරිතාලයක් තියෙනවා.ඒ කිලිනොච්චියෙන් බටහිට වෙන්න. අක්කරායන්කුලම් වල ඉඳන් කිලිනොච්චියට, මුරුකණ්ඩි කෝවිල පැත්තෙන් එන සාමාන්‍ය පාර වැහි කාලෙට වතුරට යට වෙනවා. එතකොට කිලෝ මීටර් තිහක් හතලිහක් වටේ ගෙවාගෙන පරන්තන් පැත්තෙන් තමයි එන්න වෙන්නේ. එහෙම නැත්නම් නේවි එකේ බෝට්ටු දම්මල ළමයි හම්බෙන්න ඉන්න අම්මලා එහෙම කලින්ම කිලිනොච්චියට ගෙන්න ගන්නවා. ඕවා A9 පාරට පේන්නැති කිලිනොච්චියේ දුෂ්කර ජීවිත.
    තව දවසක් අපි ගියා වේරවිල්. වේරවිල් තියෙන්නේ කිලිනොච්චියෙන් බටහිරට වෙන්න. පරන්තන් වලින් හැරිලා පුනරීන් වලට ගිහින් එතනින් මන්නාරම් පාරෙ යන්න ඕනෙ.
    වේරවඉල් කියන්නේ වලෙයිපාඩු ඇතුලු ධීවර කර්මාන්තයෙන් ජීවිතය කරගෙන යන මිනිස්සු ගානකට තියෙන එකම ඉස්පිරිතාලෙ. වේරවිල් ගමේ තියෙනවා හරි අපූරු ඉස්කෝලයක්.
    ලොකු නා ගහක් යට ගහෙන් පල්ලෙහාට ආපු මුල් අතරෙ ලී වලින් ගහපු බංකු වල ඉඳගෙන ඒ ළමයි අකුරු කරනවා. බලන් ඉන්න ආසයි.
    එතනින් එහාට ගියාම තියෙන වලෙයිපාඩු පල්ලිය, බහුතරයක් දමිල කතෝලික වෙච්ච ඒ ගම් මැද්දෙ විරාජමානව වැජඹෙනවා. පල්ලිය ගමට පුදුම ලස්සනක් ගේන්නෙ. අපි වේරවිල් ගිය ගොඩක් පාරවල් වල එහෙ වැඩ කරන රුසිරු අයියායි පල්ලියෙ ෆාදරුයි අපිට ගොඩක් උදවු කලා.
    මුලන්කාවිල්, ජයපුරම් අපි රවුම් ගහපු අනික් පොඩි ඉස්පිරිතාල. මේවට එන අමාරු ලෙඩ්ඩු එවන්නෙ අපි ගාවට, ඒ කියන්නෙ කිලිනොච්චියට. ගෙදර සල්ලි හොයන මිනිහා හරි ගෙදර අනිත් වැඩ බලාගෙන ඉන්න ගෑනු මනුස්සයා හරි කිලිනොච්චි යවනවා කියන්නෙ daily රෝල ගහන ඒ ජීවිත අතරමග නවතිනවා. ඉතින් අපිත් බලන්නෙ කොහොම හරි ඉක්මනටම ප්‍රතිකාර කරලා මේ මිනිස්සුන්ව ගෙදර යවන්න.
    කිලිනොච්චියෙන් නැගෙනහිරට වෙන්න තියෙන්නේ ධර්මපුරම්, විශ්වමඩු, පුදුකුඩිඉරුප්පු, වෙල්ලමුල්ලි වයික්කාල් හා මුලතිව්.
    ධර්මපුරම් ඉස්පිරිතාලෙ ජගත් අයියා, දිලීප අයියා ඉන්න කාලෙ ගොඩක් වෙලාවට හවසට අපි ඒ පැත්තෙ රවුමක් ගහන්න යනවා. ධර්මපුරම් පොලිස් පෝස්ට් එකේ SI චතුරංග, එතකොට දීපාල් එහෙමත් අපේ හොඳ හිතවත්තු.
    හැම අවුරුද්දෙම නත්තල් වාලට පරන්තන් පල්ලියෙ ලොකු සිස්ටරුයි බාමිනි සිස්ටරුයි අපිට දෙනවා කෑමක්.
    හම්මා..... ඒ සැලඩ් වල රහ.
    දෙමල ක්‍රමේටම කන්න පුරුදු වෙලා හිටිය අපිට ඒක වෙනම්ම අත්දැකීමක් වෙනවා
    ඔහොම රවුන් ගගහ ඉන්නකොට තමයි දවසක් මම OPD night එක කරද්දී ගනේශ් කෑ ගහගෙන OPD එකට ආවේ.
    "අනේ සර්, මගේ ආච්චි කතා කරන්නෙ නෑ පැයක විතර ඉඳන් ඇඟත් සීතල වෙලා පොඩ්ඩක් බලල දෙන්න."
    සෙල්ලම්මාව පරීක්ෂා කරල බැලුවම ලෙඩා නිදිපැදුරෙම අපිව දාලා ගිහින් කියල මට වැටහුණා.
    මේක කිව්ව විතරයි ගනේශ් ඉස්පිරිතාලෙ දෙවනත් වෙන්න බෙරිහන් දෙන්න ගත්තා. ඒ වෙද්දි AL result ඇවිත් agriculture faculty select වෙලා හිටපු ගනේශ්ට මේක දරාගන්න බැරි වුණා. යුද්දෙ නිසා තමන්ගෙ අම්ම අප්පා නැතිවුන දවසෙ ඉඳන් තමන්ව බලගත්තු ආච්චි නැතිවෙච්ච් එක ගනේශ්ට දරා ගන්න බෑ. දන්න කියන හිත මිතුරොන්ට කියලා කොහොමහරි body එක ඉක්මනට relese කරල දුන්නා.
    පහුවෙනිදා උදේම මම මලගෙදර ගියා, වට්ටකච්චි වල මලගෙදර තිබ්බේ. එදා හවස් වෙනකම්ම ඉතන ඉඳලා තමයි මම quarters ආවෙ.
    ඔය අතරේ තමයි කිලිනොච්චි නාග විහාරය හාමුදුරුවෝ අපිව හම්බුවෙන්න ආවෙ.
    "මහත්තයෝ, සංඝාවාසෙ වහලෙ හොඳටම අබලන්. මොකක් හරි පිලියමක් යොදන්න වෙයි."
    පස්සෙ හේරත් අයියලට කියල ප්ලෑන ගහගෙන Hospital staff එකෙයි හේරත් අයියලගෙ සෙට් එකෙයි ආමි එකෙයි උදව්වෙන් අපි නාග විහාරෙ වහල ගහල දුන්නා. මේ වැඩේ අපේ කොටස cordinate කලලේ වාසල.
    ඒ ඇරෙන්න කිලිනොච්චි හොස්පිටල් එක ඉස්සර හැම වෙසක් එකට අපි ගැහුවා කැරකෙන කූඩුවක්. තියෙන පොඩි විවේකෙත් එක්ක කලින් අත්දැකීමක්වත් නැතුව අතේ කරගැට එනකන් යකඩ බට කප කප අපි කොහොමහරි කූඩුව ගහනවා. ඒ දෙන ice cream දන්සලට අමතරව.
    කිලිනොච්චි මිනිස්සු ලොකු පොඩි බේදයක් නැතුව ice cream වලට පට්ට love! එහේ තියෙනවා යාල් කියලා local ice cream එකක්. අපි දන්සලට දෙන්නෙ elephant house. ඒක නිසා එකම ලමයා දහපහලොස් සැරේ ඇවිත් අයිස්ක්‍රීම් කනවා. අපිත් හිනා වෙවී ඉල්ලන තරමක් දෙනවා.
    ඔය අතරෙ ප්‍රශ්ණ ඇති නොවුනෙමත් නැහැ. පොලිස් වෙඩි පාරකින් මිය ගියපු කැම්පස් ලමයෙකුගෙ බොඩි එක කිලිනොච්චි ගෙනාව දවසෙ රෑ පාරෙ යන බස්වලට ගල් ගහල තිබ්බ. ඉරණමඩු වලිනුයි ඩිපෝ හන්දියෙනුයි පාර වහල බස් නවත්තන් හිටිය. කොහොමහරි පොලිසිය මේවා ටග්ගාල නිරාකරණය කලා.
    තව දවසක් ආමි ලොරියකට යටවෙල මිනිහෙක් මැරිලත් ලොකු ප්‍රශ්ණයක් ගියා.
    මේ හැම තැනදිම වුනේ තමන්ගේ පටු න්‍යායපත්‍ර වෙනනුවෙන් සුලුතර අන්තවාදයක් අවුස්සන ප්‍රදේශීය හා ජාතික තලයේ දේශපාලකයන්ගෙ කතාවලට මිනිස්සු කුලප්පු වෙච්ච එකයි. ආවේගය හා බැඳුණු සිතුවිලි වලින් පිරුණු මිනිස්සු හරි ඉක්මනට අර අන්තවාදීන්ට නවා ගන්න පුලුවන්.
    පෙබරවාරි හතර නිදහස් උත්සවේට කිලිනොච්චි ටවුම පිරෙන්නෙ ජාතික කොඩියෙන්. ජාතික ගීය දෙමලෙන් ගයන්න ඕනි කියල එහේ මිනිස්සු මැරෙන්න නෑ. උන්ට ඕනෙ ජීවත් වෙන්න, රස්සාවක් කරන්න, පවුලක් පන්සලක් වෙන්න.
    අවුරුදු තුනකට කිට්ටු වෙන්න කිලිනොච්චි ඉඳලා මට දැනිච්ච සංහිඳියාව තමයි ඔය කෙටියෙන් කිව්වෙ.
    A9 පාරෙන් trip යද්දී දකින දියුණුව තාම ගම්වලට ගිහින් නෑ. ඒ ඉන්න මිනිස්සු උඹලව මරන් කන්න දතකන්නෙ නෑ. Communication ප්‍රශ්ණයක් හැමෝටම තියෙන්නේ. ඒක නිසා දමිල දේශපාලනය දිහා බලල සාමාන්‍ය දෙමල මිනිහා ගැන හිතන්න එපා.
    போய்ட்டு வருவென் கிளிநொச்சி!

    source Lahiru Kalpage FB page
     
    • Love
    Reactions: AntWorks and tha123

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    8,458
    4,576
    113
    Communication ප්‍රශ්ණයක් හැමෝටම තියෙන්නේ. ඒක නිසා දමිල දේශපාලනය දිහා බලල සාමාන්‍ය දෙමල මිනිහා ගැන හිතන්න එපා.:):):)





    මෙන්න මේක තම බන් එකම ප්‍රස්නේ.. දැන් දේශපාලුවෝ තම පරිවර්තක රස්සව කරන්නේ.. උන් පරිවර්තනේ කියන්නේ මිනිස්සු කියන එක නෙවෙයි, උන්ට ඕනි එක.:angry::angry::angry:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,231
    3,058
    113
    click here
    හැමෝම අන්තවාදී නෑ...:no:
    හැමෝම නරකත් නෑ...:no:
    හැමෝම හොඳත් නෑ....:(
    මේ තමයි ජන වාර්ගික භේදයකින් තොරව ගන්න තියෙන ප්‍රධානම දේ...:nerd:
    මොකද සිංහල දෙමළ මුස්ලිම් ජන වර්ග 3ම ජීවත් වෙන පැත්තක තමයි මම ඉපදිලා මාස 3 ඉඳන් ඉන්නේ :)
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,079
    18,271
    113
    Malabe
    අහ් එහෙනම් අර උද්ගෝසන කරන්ඩ ඇත්තෙ ඉන්දියාවෙන් ආපු උන් ටිකක්..:lol::lol:
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    8,020
    10,289
    113
    අහ් එහෙනම් අර උද්ගෝසන කරන්ඩ ඇත්තෙ ඉන්දියාවෙන් ආපු උන් ටිකක්..:lol::lol:


    laknath123's Avatar

    Posts: 15,889
    Join Date: Jun 2007
    Location: click here
    Today, 12:02 PM
    හැමෝම අන්තවාදී නෑ...
    හැමෝම නරකත් නෑ...
    හැමෝම හොඳත් නෑ....
    මේ තමයි ජන වාර්ගික භේදයකින් තොරව ගන්න තියෙන ප්‍රධානම දේ...
    මොකද සිංහල දෙමළ මුස්ලිම් ජන වර්ග 3ම ජීවත් වෙන පැත්තක තමයි මම ඉපදිලා මාස 3 ඉඳන් ඉන්නේ
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    22,917
    4,121
    113
    5 වෙනිදා හෙන සෙනග නේද ?


    රිදුනද ඉන්න සෙනග දැකල. 2020 බලපන්කො සෙනග. ඔය සෙනග වගේ දහස් ගුණයක් බලාගෙන ඉන්නේ වික්කාමසින්හට කලගුණ සලකන්න :lol:
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    8,020
    10,289
    113
    රිදුනද ඉන්න සෙනග දැකල. 2020 බලපන්කො සෙනග. ඔය සෙනග වගේ දහස් ගුණයක් බලාගෙන ඉන්නේ වික්කාමසින්හට කලගුණ සලකන්න :lol:

    අනේ ඔව් බන් සෙනග දැකල හොදටම රිදුනා
    මේ එක නෙමයි බැරිද බන් අපේ වත්තේ පොල් ටික කඩාගන්න බොලගේ පුට්ටුවේ මන්ත්‍රී කෙනෙක් ගෙන්න ගන්න

    බොලට මේ සන්හිදියවල් සෙට්වෙන්නේ න කියල දන්නවා බ්‍රෝ
    ඒ කලේ උබලට කසියා බාගේ එක්ක 120 ප්‍රයිඩ් රයිස් එකක් දුන්නනම් මුළු යාපනේටම ගේම දෙන්න තිබ්බ නේද
     

    Rumple

    Banned
  • Nov 23, 2014
    688
    29
    28
    හැමෝම අන්තවාදී නෑ...:no:
    හැමෝම නරකත් නෑ...:no:
    හැමෝම හොඳත් නෑ....:(
    මේ තමයි ජන වාර්ගික භේදයකින් තොරව ගන්න තියෙන ප්‍රධානම දේ...:nerd:
    මොකද සිංහල දෙමළ මුස්ලිම් ජන වර්ග 3ම ජීවත් වෙන පැත්තක තමයි මම ඉපදිලා මාස 3 ඉඳන් ඉන්නේ :)

    එහෙනම් තොගේත් කොන පොඩ්ඩක් කපල ඇති, පොඩ්ඩක් හොදට බලපන් කවලමෝ :lol:
     

    modara

    Well-known member
  • Jul 29, 2016
    454
    237
    63
    බාසාව ප්‍රස්නයක් උනේ ඔක්කම මහා දේසපාලන හොරුන්ට
    ඕව දේසපාලන උප්පරවැට්ටි,උන් තමඊ මේ හැම දේම වස කරලා තමන්ගේ පැවැත්මට පොඩි උන්ට පොවන්නේ .
    ඒවා තෙරුන් ගන්න බැරි උන් ...ඒවාට නමක් දාගන්නවා ...
    චේ ගැන අහලවත් නැති උන් විප්ලවය කතා කරනවා ,ලෙනින්ගේ නම විතරක් දන්නා උන් මාක්ස් වාදය ගැන කියනවා
    පල්ලියකට පන්සලකට,කෝවිලකට පය ගහපු නැති උන් ආගම්වාදය ගැන කතා කරනවා ,
    අල්ලපු වැටේ තමාගේම එකාට අංචි අදින එකා ජාතිවාදය ගැන කතා කරනවා .සල්ලි පොලියට දෙන එක ඇති නැති පරතරය ගැන දුක් වෙනවා .
    මුකුත්ම කරගන්න බැරි කුඩු කාරය ,මංකොල්ල කාරය ,ජාවාරම් කාර්ය තමාගේ පැවැත්මට ත්‍රස්ත වාදය මවනවා .
    මේ ඔක්කම දන්න මහා උගතා 8 පාස් උන්ට කතිරේ ගහලා පාර්ලිමේන්තු යවලා .
    උදේ හවස පත්තර ටීවී බල බල රට ගැන හුල්ලනවා .

    වැල්ලවත්තේ දෙමළට බාසාව ප්‍රස්නයක් ද කොලබ ජීවත් වෙන්න
    හම්බයට බාසාව බාසාව ප්‍රස්නයක් ද කළුතර ජීවත් වෙන්න .
    සිංහලයෝ යාපනේ හිටියේ නැද්ද ?..උන්ට බාසාව ප්‍රස්නයක් උනාද .
    මැදපෙරදිග ඉන්න උන්ට බාසාව ප්‍රශ්නයක්ද ...
    ඕකට තමඊ කියලා තියෙන්නේ දේසේ හැටියට වාසේ කියලා ....

    ඕනෑම බාසාවකින් සින්දුවක් කිව්වොත් .....එක ඕනෑම කෙනෙක්ට රසවිදින්න පුළුවන් ...
    ඒක විශ්ව බාසාවක්ලු .....එතනට හැමෝටම එකතු වෙන්න පුළුවන් ...
    අනිත් හැම දේටම බාසාව ප්‍රස්නයක් ?
     
    • Like
    Reactions: tha123

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    8,020
    10,289
    113
    බාසාව ප්‍රස්නයක් උනේ ඔක්කම මහා දේසපාලන හොරුන්ට
    ඕව දේසපාලන උප්පරවැට්ටි,උන් තමඊ මේ හැම දේම වස කරලා තමන්ගේ පැවැත්මට පොඩි උන්ට පොවන්නේ .
    ඒවා තෙරුන් ගන්න බැරි උන් ...ඒවාට නමක් දාගන්නවා ...
    චේ ගැන අහලවත් නැති උන් විප්ලවය කතා කරනවා ,ලෙනින්ගේ නම විතරක් දන්නා උන් මාක්ස් වාදය ගැන කියනවා
    පල්ලියකට පන්සලකට,කෝවිලකට පය ගහපු නැති උන් ආගම්වාදය ගැන කතා කරනවා ,
    අල්ලපු වැටේ තමාගේම එකාට අංචි අදින එකා ජාතිවාදය ගැන කතා කරනවා .සල්ලි පොලියට දෙන එක ඇති නැති පරතරය ගැන දුක් වෙනවා .
    මුකුත්ම කරගන්න බැරි කුඩු කාරය ,මංකොල්ල කාරය ,ජාවාරම් කාර්ය තමාගේ පැවැත්මට ත්‍රස්ත වාදය මවනවා .
    මේ ඔක්කම දන්න මහා උගතා 8 පාස් උන්ට කතිරේ ගහලා පාර්ලිමේන්තු යවලා .
    උදේ හවස පත්තර ටීවී බල බල රට ගැන හුල්ලනවා .

    වැල්ලවත්තේ දෙමළට බාසාව ප්‍රස්නයක් ද කොලබ ජීවත් වෙන්න
    හම්බයට බාසාව බාසාව ප්‍රස්නයක් ද කළුතර ජීවත් වෙන්න .
    සිංහලයෝ යාපනේ හිටියේ නැද්ද ?..උන්ට බාසාව ප්‍රස්නයක් උනාද .
    මැදපෙරදිග ඉන්න උන්ට බාසාව ප්‍රශ්නයක්ද ...
    ඕකට තමඊ කියලා තියෙන්නේ දේසේ හැටියට වාසේ කියලා ....

    ඕනෑම බාසාවකින් සින්දුවක් කිව්වොත් .....එක ඕනෑම කෙනෙක්ට රසවිදින්න පුළුවන් ...
    ඒක විශ්ව බාසාවක්ලු .....එතනට හැමෝටම එකතු වෙන්න පුළුවන් ...
    අනිත් හැම දේටම බාසාව ප්‍රස්නයක් ?
    උබලා වගේ මිනිස්සු මේකට තව ඕනේ
    මේකේ ඉන්න තරමක් ඉන්නේ ගල් යුගේ වැද්දෝ
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    768
    113
    neverland
    Communication ප්‍රශ්ණයක් හැමෝටම තියෙන්නේ. ඒක නිසා දමිල දේශපාලනය දිහා බලල සාමාන්‍ය දෙමල මිනිහා ගැන හිතන්න එපා.:):):)





    මෙන්න මේක තම බන් එකම ප්‍රස්නේ.. දැන් දේශපාලුවෝ තම පරිවර්තක රස්සව කරන්නේ.. උන් පරිවර්තනේ කියන්නේ මිනිස්සු කියන එක නෙවෙයි, උන්ට ඕනි එක.:angry::angry::angry:

    :yes::yes::yes:
     

    nmcjanaka

    Well-known member
  • Jul 22, 2014
    883
    340
    63

    40486164_10216149092136211_5405088923221229568_n.jpg

    සති අන්තෙට බස් පුරෝගෙන මිනිස්සු කිලිනොච්චි එනවා. කොකාවිල් රණවිරු ස්මාරකය, ඉරණමඩු ජලාශය, ඩිපෝ හන්දියෙ රණවිරු ස්මාරකය බලාගෙන ඒ මිනිස්සු යාපනේ යනවා. දවසට තුන් හතර පාරකට වඩා මම මේ දේවල් දකිනවා. ඇත්තටම මේවයෙ බලන්නෙ තියෙන්නෙ මොනවද? කට්ට අව්වේ දූවිලි කාගෙන A9 පාර අද්දර පැදුරක් එලාගෙන trip ආපු මිනිස්සු දවල්ට බත් කනවා. මොකද්ද මිනිස්සු හොයන මේ මට දැනෙන්නෙ නැති feeling එක? A9 පාර දෙපැත්තේ තියෙන භාගෙට පොෂ් වුණු ජීවිත, සමස්ත උතුරු පළාතේම ජනතාවගේ ජීවන තත්වය කියලා මේ trip එන අය හිතාගෙන වත් ඉන්නවද? A9 පාරෙන් ඈතට විහිදුණු; අහිංසක, දුප්පත්, හිතාගන්නවත් බැරි ජීවිත මට සෙට් වෙලා තියෙන හින්දා කවරෙ අතගාන දිලිසෙන ලස්සන විතරක් දකින ට්‍රිප් යන මිනිස්සු මට අප්පිරිය වෙලාද? ඒ මිනිස්සුන්ට feel වෙන අර්ධ නාගරික මිනිස්සු, බාගෙට හැදෙන තට්ටු ගණන් වල බිල්ඩින්, මට feel වෙන්නේ නැත්තෙ ඒ පොත්ත ඇතුලෙන් තියෙන දුප්පත්කම මම දැකල තියෙන නිසාද?
    මම ඉස් ඉස්සෙල්ලම කිලිනොච්චි ආවෙ 2015 ඔක්තෝම්බර්. හැමෝම යනවා වගේ අපිත් ඉස්සෙල්ලාම ගියේ ඉරණමඩු ජලාශෙ බලන්න. ඉරණමඩු ජලාශෙ කට කපල වතුර. එක පැත්තකින් වාන් දානවා. ඒ එන වතුර පාරෙන් මාලු ආයෙත් වැවටම පනින්න හදනවා. බලන්න ඉන්න හරිම ආසයි.
    ඩෑම් එක හරහා ඕනෙ නන් බයිසිකලයක් තල්ලු කරන් යන්න පුළුවන්, නැත්තන් පයින්. වාහන යන පාරක් තියෙන්වා වැවේ වතුර නැති කාලෙට. ඒකෙන් වාන් දානකොට යන්න බෑ. එතකොට කිලෝමීටර් ගානක වටයක් ගහන්න වෙනවා එගොඩ වෙන්න.
    වැව බලලා ආයෙ quarters එන්න එනකොට වැව අයිනෙ තියාගෙන ආච්චි කෙනෙකුයි පොඩි කොල්කෙකුයි වැව් මාලු විකුණනවා.
    ඒ; සෙල්ලම්මයි, එයාගෙ මුණුබුරා ගනේෂුයි. දන්න දෙමල, සිංහල, ඉංග්‍රීසි, හින්දි, පාලි ඔක්කොම දාල ඇහුවා මාලු කීයද කියලා?
    "කිලෝ එක එකසිය පණහයි අයියා"
    හප්පට හුඩු සෙල්ලම්මට හොඳට සිංහල පුළුවන්.
    "මාතියා කිලිනොච්චියට අලුතෙන්ද? කොහෙද වැඩ කරන්නෙ?"
    "ඔවු අම්මා, අපි ගිය සතියෙ මෙහෙ ආවෙ, වැඩ කරන්නෙ ඉස්පිරිතාලෙ."
    "කඩවුලේ, මේ අලුතෙන් ආව දොස්තර මාත්තියලද? කියන්න එපෑ කලින්. "
    "කාසි වේන්ඩාම් අයියා...ඔහොමම අරගෙන යන්න. "
    කොච්චර බල කලත් සෙල්ලම්මා සල්ලි ගත්තෙම නෑ.
    එතනින් එද්දී construction site වල දාන ගල් තොප්පි දාගෙන සිංහලෙන් කතා කරන සෙට් එකක් සෙට් වුණා. අපිත් සිංහලෙන් කතා කර කර හිටිය නිසා කතාවට සෙට් වුණා.
    "අයියලා කොහෙද? අපි hospital එකට අලුතෙන් ආව ඩොක්ටර්ස්ල"
    "ආ...අඳුන ගත්ත එක හොඳයි. අපි මේ ඩෑම් එක අලුතෙන් ගහන්න යන්නෙ. යුද්ධෙ කාලෙ ඕකට බෝම්බ තියලා යට crack වෙලා තියෙන්නෙ."
    "අපේ quarters තියෙන්නෙ මේ ලඟමයි.
    රෑට වැඩ නැත්තන් එන්නකෝ මල්ලිලා අපේ quarters එක පැත්තේ."
    එදා රෑට ලොකුවට වැඩක් තිබ්බේ නැති හින්දා අපි ගියා හේරත් අයියාගේ quarters එකට. එදා herath අයියා මේ ඩෑම් එක ගැන ගොඩක් විස්තර අපිට කිව්වා.
    මම ඒ දවස්වල වැඩ කරේ OPD එකේ. එක දවසක් සෙල්ලමයි ගනේෂුයි ආවා OPD එකට බෙහෙත් ගන්න.
    "ආ ගනේෂ්, කොහොමද?"
    "ආච්චිට පොඩ්ඩක් වීස් එක වගේ doctor බෙහෙත් ටිකක් ගන්න එක්කගෙන ආව."
    "කෝ බලමු...."
    "හතිය හොඳටම වැඩිවෙලා, පහුගිය දවස්වල නිදි මැරුවද?"
    "බය වෙන්න එපා. මම බෙහෙත් ටිකක් ලියල දෙන්නම්. ඒ ටික බොන්න."
    "ඒක නෙවෙයි doctor, අද කන්දසාමි කෝවිලේ පූජාව. ඩොක්ටත් හවසට එනවනන් එන්න."
    කෝවිලකට ජීවිතේකට ගිහිල්ල නැති මම ඒ ආරාධනාව ඉහමුදුනෙන් බාර ගත්තා. ගනේශ් එක්ක කඩේ ගිහින් ගත්තු වේට්ටියයි දිලිසෙන රතු පාට ශර්ට් එකයි ඇඳගෙන මම ගියා කෝවිල්. ඒ කපුරු සුවඳ , සංගීත භාණ්ඩ වල සද්දෙ, පූසාරිගෙ මන්ත්‍ර වල සද්දෙ එකතු වෙලා එන symphony එකයි කොකුවල එල්ලිල ඉන්න බැතිමතුන්ගෙ visual එකත් එක්ක මම වෙනමම ලෝකෙකට ගියා.
    එදා ගමනෙන් පස්සෙ ගනේෂ් එක්ක තියෙන හිතවත්කම තව වැඩි වුණා.
    NSB බැංකුවෙ පොඩි වැඩකට ගිය වෙලාවෙ ඒකෙ වැඩ කරන රවී හඳුන ගත්තා. එදාම තමයි රවීගෙ birthday party එක, මට ඒකට රවීගෙ ගෙදරට invite කලා. උත්සවේකට කියල දෙමල ගෙදරකට යන පලවෙනෙ වතාව. යන්නෙ කොහොමද ගෙනියන්න ඕනෙ මොනවද ලොකු අයිඩියා එකක් නෑ. ගනේශ්ට කෝල් එකක් දීලා පොඩි preset එකකුත් ගෙන්න ගෙන මම ගියා party එකට. ඒ පාටි වලට කියන්නෙ ආඩ පාටි කියලා, ඒ කියන්නෙ එලු මස් තමයි මේන් කෝස් එක. ඒක වෙනම අත්දැකීමක්. එදා රෑ රවීගෙ අම්මගේ රසම රස බත් කාලා තමයි quarters ගියේ.
    ඔය අතරෙ තමයි කච්චේරියෙ වැඩ කරන සතීෂ් සෙට් වුනේ. සතීෂ් ඉන්නෙ පරන්තන් වල. සතීශ්ගෙ පොඩි පුතයි, ලොක්කයි බලන්න අපි කීපවිටක් සතීශ්ගෙ ගෙදර ගිහින් තියෙනවා.
    ඒ වගේම සතීශ්ගෙ අයියගෙ හේන. ඒක තියෙන්නෙ භාරතීපුරම්. අර දිවියගෙ කේස් එක ගිය හරියෙ. අපි හේනට ගියොත් අත පිරෙන්න වට්ටක්කා, බටු දීලා තමයි අපිව එවන්නේ.
    ඉස් ඉසෙල්ලාම දෙමල වෙඩින් එකකට කියල ගියේ ලදන්ගෙ වෙඩින් එකට. ඒක තිබ්බෙ අපි ලේසියට KKS කියල කියන කන්කසන්තුරේ. ඒකෙදි Tamil culture එක ගැන ලොකු අවබෝධයක් ආවා.
    ඊ ළඟට එන්නේ වැහි කාලේ. ඉරණමඩු වැව දෙගොඩ තලා යන්න ගලනව. ඔවු ඔවු කිලිනොච්චියටත් ගලනවා.
    අක්කරායන්කුලම් කියල පොඩි ඉස්පිරිතාලයක් තියෙනවා.ඒ කිලිනොච්චියෙන් බටහිට වෙන්න. අක්කරායන්කුලම් වල ඉඳන් කිලිනොච්චියට, මුරුකණ්ඩි කෝවිල පැත්තෙන් එන සාමාන්‍ය පාර වැහි කාලෙට වතුරට යට වෙනවා. එතකොට කිලෝ මීටර් තිහක් හතලිහක් වටේ ගෙවාගෙන පරන්තන් පැත්තෙන් තමයි එන්න වෙන්නේ. එහෙම නැත්නම් නේවි එකේ බෝට්ටු දම්මල ළමයි හම්බෙන්න ඉන්න අම්මලා එහෙම කලින්ම කිලිනොච්චියට ගෙන්න ගන්නවා. ඕවා A9 පාරට පේන්නැති කිලිනොච්චියේ දුෂ්කර ජීවිත.
    තව දවසක් අපි ගියා වේරවිල්. වේරවිල් තියෙන්නේ කිලිනොච්චියෙන් බටහිරට වෙන්න. පරන්තන් වලින් හැරිලා පුනරීන් වලට ගිහින් එතනින් මන්නාරම් පාරෙ යන්න ඕනෙ.
    වේරවඉල් කියන්නේ වලෙයිපාඩු ඇතුලු ධීවර කර්මාන්තයෙන් ජීවිතය කරගෙන යන මිනිස්සු ගානකට තියෙන එකම ඉස්පිරිතාලෙ. වේරවිල් ගමේ තියෙනවා හරි අපූරු ඉස්කෝලයක්.
    ලොකු නා ගහක් යට ගහෙන් පල්ලෙහාට ආපු මුල් අතරෙ ලී වලින් ගහපු බංකු වල ඉඳගෙන ඒ ළමයි අකුරු කරනවා. බලන් ඉන්න ආසයි.
    එතනින් එහාට ගියාම තියෙන වලෙයිපාඩු පල්ලිය, බහුතරයක් දමිල කතෝලික වෙච්ච ඒ ගම් මැද්දෙ විරාජමානව වැජඹෙනවා. පල්ලිය ගමට පුදුම ලස්සනක් ගේන්නෙ. අපි වේරවිල් ගිය ගොඩක් පාරවල් වල එහෙ වැඩ කරන රුසිරු අයියායි පල්ලියෙ ෆාදරුයි අපිට ගොඩක් උදවු කලා.
    මුලන්කාවිල්, ජයපුරම් අපි රවුම් ගහපු අනික් පොඩි ඉස්පිරිතාල. මේවට එන අමාරු ලෙඩ්ඩු එවන්නෙ අපි ගාවට, ඒ කියන්නෙ කිලිනොච්චියට. ගෙදර සල්ලි හොයන මිනිහා හරි ගෙදර අනිත් වැඩ බලාගෙන ඉන්න ගෑනු මනුස්සයා හරි කිලිනොච්චි යවනවා කියන්නෙ daily රෝල ගහන ඒ ජීවිත අතරමග නවතිනවා. ඉතින් අපිත් බලන්නෙ කොහොම හරි ඉක්මනටම ප්‍රතිකාර කරලා මේ මිනිස්සුන්ව ගෙදර යවන්න.
    කිලිනොච්චියෙන් නැගෙනහිරට වෙන්න තියෙන්නේ ධර්මපුරම්, විශ්වමඩු, පුදුකුඩිඉරුප්පු, වෙල්ලමුල්ලි වයික්කාල් හා මුලතිව්.
    ධර්මපුරම් ඉස්පිරිතාලෙ ජගත් අයියා, දිලීප අයියා ඉන්න කාලෙ ගොඩක් වෙලාවට හවසට අපි ඒ පැත්තෙ රවුමක් ගහන්න යනවා. ධර්මපුරම් පොලිස් පෝස්ට් එකේ SI චතුරංග, එතකොට දීපාල් එහෙමත් අපේ හොඳ හිතවත්තු.
    හැම අවුරුද්දෙම නත්තල් වාලට පරන්තන් පල්ලියෙ ලොකු සිස්ටරුයි බාමිනි සිස්ටරුයි අපිට දෙනවා කෑමක්.
    හම්මා..... ඒ සැලඩ් වල රහ.
    දෙමල ක්‍රමේටම කන්න පුරුදු වෙලා හිටිය අපිට ඒක වෙනම්ම අත්දැකීමක් වෙනවා
    ඔහොම රවුන් ගගහ ඉන්නකොට තමයි දවසක් මම OPD night එක කරද්දී ගනේශ් කෑ ගහගෙන OPD එකට ආවේ.
    "අනේ සර්, මගේ ආච්චි කතා කරන්නෙ නෑ පැයක විතර ඉඳන් ඇඟත් සීතල වෙලා පොඩ්ඩක් බලල දෙන්න."
    සෙල්ලම්මාව පරීක්ෂා කරල බැලුවම ලෙඩා නිදිපැදුරෙම අපිව දාලා ගිහින් කියල මට වැටහුණා.
    මේක කිව්ව විතරයි ගනේශ් ඉස්පිරිතාලෙ දෙවනත් වෙන්න බෙරිහන් දෙන්න ගත්තා. ඒ වෙද්දි AL result ඇවිත් agriculture faculty select වෙලා හිටපු ගනේශ්ට මේක දරාගන්න බැරි වුණා. යුද්දෙ නිසා තමන්ගෙ අම්ම අප්පා නැතිවුන දවසෙ ඉඳන් තමන්ව බලගත්තු ආච්චි නැතිවෙච්ච් එක ගනේශ්ට දරා ගන්න බෑ. දන්න කියන හිත මිතුරොන්ට කියලා කොහොමහරි body එක ඉක්මනට relese කරල දුන්නා.
    පහුවෙනිදා උදේම මම මලගෙදර ගියා, වට්ටකච්චි වල මලගෙදර තිබ්බේ. එදා හවස් වෙනකම්ම ඉතන ඉඳලා තමයි මම quarters ආවෙ.
    ඔය අතරේ තමයි කිලිනොච්චි නාග විහාරය හාමුදුරුවෝ අපිව හම්බුවෙන්න ආවෙ.
    "මහත්තයෝ, සංඝාවාසෙ වහලෙ හොඳටම අබලන්. මොකක් හරි පිලියමක් යොදන්න වෙයි."
    පස්සෙ හේරත් අයියලට කියල ප්ලෑන ගහගෙන Hospital staff එකෙයි හේරත් අයියලගෙ සෙට් එකෙයි ආමි එකෙයි උදව්වෙන් අපි නාග විහාරෙ වහල ගහල දුන්නා. මේ වැඩේ අපේ කොටස cordinate කලලේ වාසල.
    ඒ ඇරෙන්න කිලිනොච්චි හොස්පිටල් එක ඉස්සර හැම වෙසක් එකට අපි ගැහුවා කැරකෙන කූඩුවක්. තියෙන පොඩි විවේකෙත් එක්ක කලින් අත්දැකීමක්වත් නැතුව අතේ කරගැට එනකන් යකඩ බට කප කප අපි කොහොමහරි කූඩුව ගහනවා. ඒ දෙන ice cream දන්සලට අමතරව.
    කිලිනොච්චි මිනිස්සු ලොකු පොඩි බේදයක් නැතුව ice cream වලට පට්ට love! එහේ තියෙනවා යාල් කියලා local ice cream එකක්. අපි දන්සලට දෙන්නෙ elephant house. ඒක නිසා එකම ලමයා දහපහලොස් සැරේ ඇවිත් අයිස්ක්‍රීම් කනවා. අපිත් හිනා වෙවී ඉල්ලන තරමක් දෙනවා.
    ඔය අතරෙ ප්‍රශ්ණ ඇති නොවුනෙමත් නැහැ. පොලිස් වෙඩි පාරකින් මිය ගියපු කැම්පස් ලමයෙකුගෙ බොඩි එක කිලිනොච්චි ගෙනාව දවසෙ රෑ පාරෙ යන බස්වලට ගල් ගහල තිබ්බ. ඉරණමඩු වලිනුයි ඩිපෝ හන්දියෙනුයි පාර වහල බස් නවත්තන් හිටිය. කොහොමහරි පොලිසිය මේවා ටග්ගාල නිරාකරණය කලා.
    තව දවසක් ආමි ලොරියකට යටවෙල මිනිහෙක් මැරිලත් ලොකු ප්‍රශ්ණයක් ගියා.
    මේ හැම තැනදිම වුනේ තමන්ගේ පටු න්‍යායපත්‍ර වෙනනුවෙන් සුලුතර අන්තවාදයක් අවුස්සන ප්‍රදේශීය හා ජාතික තලයේ දේශපාලකයන්ගෙ කතාවලට මිනිස්සු කුලප්පු වෙච්ච එකයි. ආවේගය හා බැඳුණු සිතුවිලි වලින් පිරුණු මිනිස්සු හරි ඉක්මනට අර අන්තවාදීන්ට නවා ගන්න පුලුවන්.
    පෙබරවාරි හතර නිදහස් උත්සවේට කිලිනොච්චි ටවුම පිරෙන්නෙ ජාතික කොඩියෙන්. ජාතික ගීය දෙමලෙන් ගයන්න ඕනි කියල එහේ මිනිස්සු මැරෙන්න නෑ. උන්ට ඕනෙ ජීවත් වෙන්න, රස්සාවක් කරන්න, පවුලක් පන්සලක් වෙන්න.
    අවුරුදු තුනකට කිට්ටු වෙන්න කිලිනොච්චි ඉඳලා මට දැනිච්ච සංහිඳියාව තමයි ඔය කෙටියෙන් කිව්වෙ.
    A9 පාරෙන් trip යද්දී දකින දියුණුව තාම ගම්වලට ගිහින් නෑ. ඒ ඉන්න මිනිස්සු උඹලව මරන් කන්න දතකන්නෙ නෑ. Communication ප්‍රශ්ණයක් හැමෝටම තියෙන්නේ. ඒක නිසා දමිල දේශපාලනය දිහා බලල සාමාන්‍ය දෙමල මිනිහා ගැන හිතන්න එපා.
    போய்ட்டு வருவென் கிளிநொச்சி!

    source Lahiru Kalpage FB page


    godak duppath tamil minissu bahutharaya hodai, mn kks, hitiya 2009 idala 2014 wenakam ubata wada mn dannawa mehe minissunge hati mcn, hebai mehe yamak kamak thiyena tamil un jathiwaden inne,unta thamath marichcha ambuda karaya hero kenek. but rata yana atha baladdi patta dukak denenne,balapan muthoor case eka, ai ehema wenne, eka thamai apei ungei wenasa, demala demalamai,sinhalaya hemadamath moda sinhalu thamai. pimpi anduwa hinda den hamuduruwanta thiya forces untawath oluwa kelin thiyan inna be, ekai aththa thathwe:no::no::no::no::no::no::no::no::no:
     

    cvally007

    Well-known member
  • Sep 29, 2008
    1,669
    395
    83
    43
    Gampaha District
    ඔය ඇත්ත තේරුම් ගත්තු දවසට දේශපාලුවොන්ට කෙලවෙනව...... දෙමළ සංධානය , සිහළ උරුමය වගේ පක්ෂ කරන්නෙ ජාතිවාදය මාකට් කරල ගොඩ යන එක. එක රටක වෙනස් සංස්කෘතීන් වල අත්දැකීම කොච්චර සුන්දරද ? අරාබිය වගේ රටක නැති නිදහසක් , සුන්දරත්වයක් ඒකෙ තියෙනව ...
    දෙමළ දෙමළ වීම මතවත් , සිංහළයා සිංහලයෙකු වීම මතවත් , තම්බියා තම්බියෙකු වීමමත වත් නෙමෙයි ප්‍රශ්නය තියෙන්නෙ... ඔවුන්ගේ ප්‍රශ්න දේශපාලනික කෝණයකින් උළුප්පලා ගෙනාවම එක් පාර්ශවයක් වින්දිතයො... අපි හැමෝටම තියෙන ප්‍රශ්නය එකක් ... අවස්ථාවන් නැතිකම / අවස්ථාවන් සඳහා ප්‍රමාණවත් මග පෙන්වීමක් නැති කම / හැමෝටම සාධාරන ලෙස නොසැලකීම (සල්ලිකාරයට හා දුප්පතාට වෙනම නීති) .
    සැමට එක නීතියක් හුඟක් ධනවාදී දියුණු රටවල තියෙනව , රේසිසම් නැතිවම නෙමෙයි.... ඒත් බදු ගෙවීම ආදියත් අනෙක් අතට සහන බැලුවත් ඒ තත්ත්නයට එන්න අපිට ගොඩක් කල් යාවි... 2048 දීත් මම හිතන්නෑ..
    අධ්‍යාපනයේ කඩ තියෙන්නෙ අපේ රටේ හා අසල්වැසි රටවල විතරයි... අනෙක් දියුණු රටවල සාමාන්‍ය පෙළ දක්වා නැතිනම් හයිස්කූල් දක්වා නිදහස් අධ්‍යාපනය තියෙනව , අපේ නිදහස් අධ්‍යාපනය තිබිල ලමයි 5 වසරෙ ඉඳන් විෂයයන් 08ටම ටියුටරි පිහිට ලබනව ... .
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,213
    1,716
    113
    නිව්ස් වල යන්නෙ නෑති උතුරෙ සහජීවනෙ
    යාපනෙ ඊයෙ දෑකපු බෑනර් එකක් මෙකෙ ගහල තියෙන්නෙ ලගදි මෑරුන නෙවි කොල්ලට සන්වෙගය පලකරලා.

    WhatsApp Image 2024-06-29 at 18.08.23_6d724f4e.jpg


    මෙ ඩග්ලස් දෙවනන්ද ත්මන්ගෙ සහොදරි මරපු නෙවි එකෙ එකෙකුගෙ මිනීයට කරගහනවා
    image_3e0bf561ba.jpg

    දකුනෙ චන්ද හොයන්න සුමන්තිරන් වගෙ ජාතිවාදි දෙශපාලකයො පස්සෙ යන මිනිස්සුන්ට අමාරු උනාට උතුරෙ මිනිස්සු තෙරුම් අරන් ඉන්නවා හෑමදාම අතිතයෙ ජීවත් වෙන්න බෑ කියලා