Me level eke thinking thiyena unge gedarin eliye thamai toilet eka thiyenne.
Mage me awurudu 30+ jeevithe kawadawath mama tuk ekak nam prarthana karala naha cuddahඉරිසියා කරන්න ඵපා ඉතිං...ඒක උගේ ලැබීම..![]()

Oya level ekata hithana un thama dan survive wenne ! tyre ekak 5000yi service ekak 6000yi. Kei car eke, Tyre ekak 25yi service eka 25yiMe level eke thinking thiyena unge gedarin eliye thamai toilet eka thiyenne.
Ithin a awilla compromising neh.Oya level ekata hithana un thama dan survive wenne ! tyre ekak 5000yi service ekak 6000yi. Kei car eke, Tyre ekak 25yi service eka 25yi
ඒකත් මීටර් 100ක් විතර එහා, හදිසියකට යන්න ගියොත් ගූ යනවා කලිසමෑMe level eke thinking thiyena unge gedarin eliye thamai toilet eka thiyenne.
Me level eke thinking thiyena unge gedarin eliye thamai toilet eka thiyenne.
අවුරුදු 11ට ලක්ෂ 16ක තෑග්ගක්
Ekata yanna wennathi meka ganna aththeඒකත් මීටර් 100ක් විතර එහා, හදිසියකට යන්න ගියොත් ගූ යනවා කලිසමෑ

Prashna wadi bn. Renna bare gihin waadi wunata passe thamai sarpaiyek ehema kuttame ellenne. Owata saththu ringanawa.laksha 16n 4k wiyadam karala pc ekak aran deela ithuru tika u wenuwen account ekak hadala damma nam
habayi oka thama hodama widiya.
hassle ekak thibbath
lat eke gada gedarata enne nathiwenna athin thiyena eka thama hoda.
lat ekata yaddi kaluware nayi polangek kunakattek gahana eka wenama kathwak.
wahina welawaka re hadissi welawaka sahena cuttak.
eth geyin atha thiyena eka hodayi.
dan kale lat eke thiyenne kitchen ekata alla ne.
------ Post added on Mar 22, 2026 at 12:54 PM
Ekata yanna wennathi meka ganna aththe
Prashna wadi bn. Renna bare gihin waadi wunata passe thamai sarpaiyek ehema kuttame ellenne. Owata saththu ringanawa.
------ Post added on Mar 22, 2026 at 2:58 PM