අවුරුදු 11 දී පොඩි ඵකාට ලැබුණ ලක්ෂ 16ක උපන්දින තෑග්ග..🤩👍

AnuradhaRa

Well-known member
  • මෝඩ අම්මල‍
    අවුරුදු 11 ලමයෙක්ට ත්‍රිවිල් එලවන්න පුලුවන්ද

    නුගත්කමේ උපරිම

    රත්තරං පුතාට හැමදාම සතුටින් ඉන්න තව අයිස් ටිකකුයි, ගෑනු දෙන්නෙකුයි එවන්නං
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,955
    15,395
    113
    Oya level ekata hithana un thama dan survive wenne ! tyre ekak 5000yi service ekak 6000yi. Kei car eke, Tyre ekak 25yi service eka 25yi
    Ithin a awilla compromising neh.
    Api ape thathweta ona widiyata ape cost maintain karanna puluwan widiyata life style ekata support karana widi hoya ganna ona.
    Puluwan dema kara kara hitiyoth ape lamaintath oya sethema thamai.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    laksha 16n 4k wiyadam karala pc ekak aran deela ithuru tika u wenuwen account ekak hadala damma nam

    Me level eke thinking thiyena unge gedarin eliye thamai toilet eka thiyenne.

    habayi oka thama hodama widiya.
    hassle ekak thibbath

    lat eke gada gedarata enne nathiwenna athin thiyena eka thama hoda.

    lat ekata yaddi kaluware nayi polangek kunakattek gahana eka wenama kathwak.
    wahina welawaka re hadissi welawaka sahena cuttak.

    eth geyin atha thiyena eka hodayi.

    dan kale lat eke thiyenne kitchen ekata alla ne.
    ------ Post added on Mar 22, 2026 at 12:54 PM
     
    • Wow
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,955
    15,395
    113
    ඒකත් මීටර් 100ක් විතර එහා, හදිසියකට යන්න ගියොත් ගූ යනවා කලිසමෑ
    Ekata yanna wennathi meka ganna aththe :baffled:

    laksha 16n 4k wiyadam karala pc ekak aran deela ithuru tika u wenuwen account ekak hadala damma nam



    habayi oka thama hodama widiya.
    hassle ekak thibbath

    lat eke gada gedarata enne nathiwenna athin thiyena eka thama hoda.

    lat ekata yaddi kaluware nayi polangek kunakattek gahana eka wenama kathwak.
    wahina welawaka re hadissi welawaka sahena cuttak.

    eth geyin atha thiyena eka hodayi.

    dan kale lat eke thiyenne kitchen ekata alla ne.
    ------ Post added on Mar 22, 2026 at 12:54 PM
    Prashna wadi bn. Renna bare gihin waadi wunata passe thamai sarpaiyek ehema kuttame ellenne. Owata saththu ringanawa.
    ------ Post added on Mar 22, 2026 at 2:58 PM
     
    • Like
    Reactions: itguy77

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Ekata yanna wennathi meka ganna aththe :baffled:


    Prashna wadi bn. Renna bare gihin waadi wunata passe thamai sarpaiyek ehema kuttame ellenne. Owata saththu ringanawa.
    ------ Post added on Mar 22, 2026 at 2:58 PM

    ow eka nam aththa,

    pregnant aya, wayasaka aya inna gewal walata owa set na dan,

    anika dan idam podiyi.

    inna minissunta squat position ekata wadi wenna ba ekko bara wadiyi naththan danis amaru.

    nattan issara pregnant aya pawa owata giye,

    watta pitiya sudda karala ballek pusek hadanna one ethkota sarpayo enwa aduyi.

    thappe gahala thiyenwanam thwath shape.

    eth risk ekak thiyenwa.

    seethala pot eka handa saththu reta enwa.,