අර පේජ් එක බලන්න එපා වෙනවා ඒකයි මේකට පැන්නෙව්වේමහා පරිමාන මඩ ව්යාපාරයක් ක්රියාත්මක වෙලා නේද ?![]()
වුරුදු 16 කොහෙද බාල අපරාධ වෙන්නේ.මිස් වර්ල්ඩ් එකට එන අයගෙන් බාගයක් අවුරුදු 16 වයසේ ඉන්නේ.එතකොට මොඩෙල්ස්ලා ඉන්න කෙල්ලොත් අවුරුදු 16 අය ඉන්නවා.බාල අපරාධ කරන්න එපා බන්..![]()
පවු වැඩ ඕවා...



මචන් මඩ නෙවේ මේ මනුස්සයාගේ ඇත්ත මානසිකමහා පරිමාන මඩ ව්යාපාරයක් ක්රියාත්මක වෙලා නේද ?![]()

නීතිමය තත්වය.ඒක ඇහුවම බයිලා ලියන්නේ ඇයි.
යන පොට් එක ෂුවර්.නමුත් කියන්න බෑනේ.
දැන් වත් තේරුම් ගනින් මචන් මේ වගේ මිනිස්සුන්ගේ
දෙබිඩි කමත්, අවජාතක කමත්..
දැන් උබ කියන්නේ මූ මේ මහා උතුම් එකෙක් කියලදඅපිට
ජීවිතේ එන ප්රශ්න වලින් මුදවාගන්න එන..?
යකෝ මුන් තම විකෘති ashawan thiyena , dahayata
ගනින්න බැරි වගේ සමාජයට පෙන්නන් යටින් ගේම ගහන
උන්.. උබ දන්නවද ගොඩක් තැන වල තනිකර විකෘති වැඩ
කරලා , ඒ කියන්නේ ගැනුන්ගේ ජංගි උස්සන, ගනුන්ට බස්
වල යන්න නොදෙන වගේ වැඩ කරන්නේ මේ වගේ මිනිස්සු...
බොහොම හෙමීට තම මේ වගේ උන් ක්රියාත්මක වෙන්නේ...
පේනවා නේද මම කියන දේ...තේරුම් ගනින් බන්...
කොහොමත් මේ සයිබර් අවකාශයේදී නම් මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය තේරුම ගන්න ගොඩක් අමාරුයි මට උබ කියන දේ තේරෙනවා එත් සමහරු කලින් වැරදි හදාගෙන හොද විදියට ඉන්න බලනවනේ ඉතින් අරුව හොදටම තලලා පෙලලා හැමතැනදිම ඌව සවුත්තු කරන එකත් හරි නැහැනේ බන් එකයි මම අරම කිව්වේ..
අඩෝ උබල දෙන්නගේ පරණ තරහක් තියෙනවා කියල මම දැනගෙන හිටියේ නෑ මචන්... අනිත් ඒක කූල්ලයිෆ් ගොඩක් තැන් වලදී වැදගත් පොස්ට් දාන නිසයි මම කිව්වේකොහොමත් මේ සයිබර් අවකාශයේදී නම් මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය තේරුම ගන්න ගොඩක් අමාරුයි මට උබ කියන දේ තේරෙනවා එත් සමහරු කලින් වැරදි හදාගෙන හොද විදියට ඉන්න බලනවනේ ඉතින් අරුව හොදටම තලලා පෙලලා හැමතැනදිම ඌව සවුත්තු කරන එකත් හරි නැහැනේ බන් එකයි මම අරම කිව්වේ..

ඔව් එක ඇත්ත මචන් .. එත් තමන් කරපු වැරැද්ද පිලි ගන්නේ නැතුව අනිත් යට උපදෙස් දෙන්න යන එක මහා පිචන් වැඩක්.
උදාහරණයක් විදියට කූල් එක පාරක් රොවින්ට - රෙප් දීල අහු උන මොඩ් කියල. ඊට පස්සේ එක මොඩ් කිව්වා. එත් කූල් එහෙම එකක් උනේ නෑ වගේ දැන් ටිකකට කලින් වෙන නමකින් රෙප් දුන්න කියන ත්රෙඩ් එකක උපදෙස් දෙනවා![]()
මේක දැන් මෙතන කතා කරලා වැඩක නෑ අපේ thread ඒක දාපු සහෝදරයට දැනගන්න ඕන වුන දේ දැනගත්තනම් එච්චරයි 
එල එල මචන්.....හ්ම්ම් අනේ මන්දා මචන් මිනිස්සු අතින්නේ ඔය සේරම වෙන්නේ.මේක දැන් මෙතන කතා කරලා වැඩක නෑ අපේ thread ඒක දාපු සහෝදරයට දැනගන්න ඕන වුන දේ දැනගත්තනම් එච්චරයි
![]()

මචන් මගේ තරහක් නැහැ, මොකද පොර එක්ක මගේ ගනුදෙනුවක්
අඩෝ උබල දෙන්නගේ පරණ තරහක් තියෙනවා කියල මම දැනගෙන හිටියේ නෑ මචන්... අනිත් ඒක කූල්ලයිෆ් ගොඩක් තැන් වලදී වැදගත් පොස්ට් දාන නිසයි මම කිව්වේකොහොමත් මේ සයිබර් අවකාශයේදී නම් මිනිස්සුන්ගේ ඇත්ත තත්වය තේරුම ගන්න ගොඩක් අමාරුයි මට උබ කියන දේ තේරෙනවා එත් සමහරු කලින් වැරදි හදාගෙන හොද විදියට ඉන්න බලනවනේ ඉතින් අරුව හොදටම තලලා පෙලලා හැමතැනදිම ඌව සවුත්තු කරන එකත් හරි නැහැනේ බන් එකයි මම අරම කිව්වේ..

මම නම් මචන් හිතන්නෙ අවුරුදු 16 කෙල්ලෙක්ව room එකකට එක්ක යනව කියල කිව්වම ඒකට විරුද්ද වෙන්නත් කොන්දක් තියෙන්න ඕනි.semi nude photos ටිකක් දාලthread එකක් දාන එකයි අවුරුදු 16 ක කෙල්ලෙක්room එකකට එක්ක යන කොට විරුද්ද වෙන එකයි දෙකක්. අපිත් වැල බලනවනෙ බඩු ගහනවනෙ කියල ඒවගේ අමන scene වලට එකග වෙනවනම් උබත් සිරාම පොන්නයෙක් මචන්. උගෙ චරිතෙ හෙලි කරන්න කලින් උබ කියපන් මේ ගන උබගෙ මතය.ගොඩක් උන් හිතන්නෙ ඒවට එකග වෙන එක තමා නියම කොලු කම කියන්නෙ ඒවට එකඟ වෙන්න හොද කොඳක් තියෙන්න ඕනි කියල. ඒත් හිතපන් මචන් අවුරුද් 16 ක කෙල්ලෙක් රවට ගෙන room එකකට එක්ක යන්න පුලුවන්නෙ බන් ඕනි නපුන්සකයෙකුට.මචන් මගේ තරහක් නැහැ, මොකද පොර එක්ක මගේ ගනුදෙනුවක්
නැහැ එහෙම අමනාප වෙන්න.මම කිව්වේ මේ කෙනා හැසිරෙන හැටි ගැන,
මම කාලයක් තිස්සේ බලන් හිටියේ මෙයාගේ හෙළුව එලි කරන්න..මම
නම් දැකපු දවසෙම තේරුම් ගත්ත මෙය හරි තාලෙට එද්දී එන්නේ මොකටද
කියල.එත් එක උබලත් සබහින් දැකල තේරුම් ගන්න ඕනේ නිසා මම හිටිය
අවස්ථාව එනකම් බොහොම silent ...
ඉස්සෙල්ලම හිතපන් මචන් සාමාන්ය මට්ටමට එහා ගිය හරිම හොද චරිතයක්
මූ රගපාන්නේ, ඒ කියන්නේ හරිම ගුණගරුක, කුණුහරප නොකියන, අනුන්ට
ගරු කරන, අනුන් ගැන හිතන, අනුන්ව තේරුම් ගන්න පුළුවන් , හරි ලාමක,
සිනිදු ( අනේ හුකේ...) කෙනෙක් විදිහට ඉන්න හදනවා නේද මූ..අයි බන්
එහෙම අමුතුවෙන් ආරූඩ කරගත්ත චරිතෙක ඉන්නේ කෙනෙක්..එක්කෝ තමන්ට
කියල හරි ස්ථාවරයක් නැති අය, නැත්නම් තමන්ගේ ඇතුලාන්තය පෙන්නන්න බැරි අය..
දැක්ක නේද මේ වගේ මිනිස්සුන්ගේ ඇතුලාන්තය උබ අද? ඕනේ තරම් මිනිස්සුන්ගෙන්
අහපන් මෙයාගේ හෙළුව දැකපු උන් ඉන්නවා...
බලපන්කො බන් අපි කුණුහරප නම් කුණුහරප, වලි නම් වලි කාටවත් පෙන්න ආරූඩ
කරගත්තු ඒවා නැහැ..මට මොකෙක් හිටියත් එකයි නැතත් එකයි...මා එක්ක ඉන්න පුළුවන්
කෙනා හිටියොත් ඇති, එයාට මුළු ජීවිතේම උනත් දෙනවා ඔතොකොට .. ඒ ඇර බබා හුකුන් නැහැ..![]()
ඔන්න ඔන්න උබ මා එක්ක කොක්ක දාගන්න එනවා..යකෝ අරු අහල තිබ්බේමම නම් මචන් හිතන්නෙ අවුරුදු 16 කෙල්ලෙක්ව room එකකට එක්ක යනව කියල කිව්වම ඒකට විරුද්ද වෙන්නත් කොන්දක් තියෙන්න ඕනි.semi nude photos ටිකක් දාලthread එකක් දාන එකයි අවුරුදු 16 ක කෙල්ලෙක්room එකකට එක්ක යන කොට විරුද්ද වෙන එකයි දෙකක්. අපිත් වැල බලනවනෙ බඩු ගහනවනෙ කියල ඒවගේ අමන scene වලට එකග වෙනවනම් උබත් සිරාම පොන්නයෙක් මචන්. උගෙ චරිතෙ හෙලි කරන්න කලින් උබ කියපන් මේ ගන උබගෙ මතය.ගොඩක් උන් හිතන්නෙ ඒවට එකග වෙන එක තමා නියම කොලු කම කියන්නෙ ඒවට එකඟ වෙන්න හොද කොඳක් තියෙන්න ඕනි කියල. ඒත් හිතපන් මචන් අවුරුද් 16 ක කෙල්ලෙක් රවට ගෙන room එකකට එක්ක යන්න පුලුවන්නෙ බන් ඕනි නපුන්සකයෙකුට.

එල මචන් මම කිව්වෙ මම දකින පැත්ත............ඔන්න ඔන්න උබ මා එක්ක කොක්ක දාගන්න එනවා..යකෝ අරු අහල තිබ්බේ
එකේ තියෙන නීතියමය තත්වය ..එත් මේ පොන්නය කිව්වේ මොකක්ද?
බලපන්කො හොදට..අන්තිමට කියපු දේකුත් නෑ, බොරුවට වචන ටිකක් එහෙට මෙහාට
දාල විතරනේ බන්..උබ මට කියපන් ඌවත් කියල තියෙනවද ඕක කරන්න එපා
වැරදි කියල..
ඌ කියල තියෙන්නේ වෙන අප්රබන්ස ටිකක් නෙවේද?
මගේ මතේ නම් වැරදි තමා මචන් මානුෂිකව හිතද්දී, එත් කරන්න දෙයක් නැහැ..
ඕනේ නම් පලයන් නීතියෙන් බේරිලා..මොකද ඔය කෙල්ලෝ කවදාවත් ගුනේ තියන්නේ
නැහැ " අනේ මේක මාව ආදරෙන් බලාගත්ත නේද වලත්ත වැඩ නොකර " කියල
....
ඔන්න මගේ මතය...![]()
අන්න එකනේ කියන්නේ බන්...එල මචන් උබ සිරා කොල්ලෙක් ෆිට්එල මචන් මම කිව්වෙ මම දකින පැත්ත............
යන පොට් එක ෂුවර්.නමුත් කියන්න බෑනේ.