අ‍ැමරිකන් පොන්නයෝ space suit එකත් woke කරන්න ගොස් පුකේ ඉඳන් නා ගනියි 🤣🤣

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    "NASA is exploring lighter color options after the new dark colored space suits for Artemis mission are found to have Heat retention issues." 🤣🤣

    මේ වගේ අම්බකුන්ත පොන්න රැළක් නම් දැක්කාමයි. පකෝ space suits සුදු පාටට හදන්නෙ white supremacy හුකන්නක් නිසා නෙවෙයි, සුදු පාටින් අ‍ාලෝකය / අනික් විකිරණ වැඩි ප්‍රමාණයක් පරාවර්තනය කරන නිසා. කොහෙද යන fragile woke වේසිගෙ පුතෙක්ට සුදු පාට අවුල් නිසා මේ පාට Artemis 3 අ‍ැඳුම් ටික කළු පාටින් design කරලා. Black lives matter හුත්තක් නිසා වෙන්න අ‍ැති ෂුවර් එකටම.

    හැබැයි ගොන් බිජ්ජො දන් නැතුව අ‍ැති කළු පාටට සේරම විකිරණ ටික අවශෝෂණය වෙනවා කියලා. (රස්නෙ දවසක කළු අ‍ැඳුමක් අඳින පොඩි එකෙක් වුණත් ඕක දන්නවා) ඉතින් රත් වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද? කොහොමත් තියෙන තාපය ටික විමෝචනය කරගන්න අමාරු space එකේ කළු පාට සූට් අ‍ැඳගෙන කොරපන්කො.

    හිතුව විදිහටම testing වලදි මේ අලුත් woke suits ටිකේ heat retention issues තියෙනවා කියල තහවුරු වෙලා. දැන් උන් අ‍ායෙත් lighter color options හොයනවලු. පොන්න හැත්ත ඕක සුදු පාට ගෑවා නම් හරියටම හරි කියලා දන්නවා. හැබැයි woke පොන්නයො සනසන්න සුදුම නැතිව lighter colors හොයනවා. 🤣🤣

    තාම මේ redesign එකේ වියදම කීයද නම් ගණන් බලලා නෑ. හැබැයි සමහර estimates අනුව තනි suit එකක වියදම ඩොලර් මිලියන 10 කට එහා. එහෙම බැලුවාම සම්පූර්ණ overhaul එකක් කරන්න සෑහෙන වියදමක් යයි.

    Woke බිජ්ජන්ගෙ පොන්න අ‍ාතල් අස්සෙ හැංගිලා අ‍ැමරිකාව මේ පාර සඳ ගමනටත් හුකා ගනියි කියලා සාධාරණ බයක් තියෙන්නෙ මේවා දැක්කාම තමයි. 🤣🤭

    මේ තියෙන්නෙ පොන්නයො ටික උඩ දාගෙන unveil කරපු මහලොකු inclusive කළු space suits ටික. කළුපාට රත් වෙනවා කියන බාලාංශ දැනුම පැත්තක දාලා හුකනවානෙ ඉතින්. 🤭

     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    "NASA is exploring lighter color options after the new dark colored space suits for Artemis mission are found to have Heat retention issues." 🤣🤣

    මේ වගේ අම්බකුන්ත පොන්න රැළක් නම් දැක්කාමයි. පකෝ space suits සුදු පාටට හදන්නෙ white supremacy හුකන්නක් නිසා නෙවෙයි, සුදු පාටින් අ‍ාලෝකය / අනික් විකිරණ වැඩි ප්‍රමාණයක් පරාවර්තනය කරන නිසා. කොහෙද යන fragile woke වේසිගෙ පුතෙක්ට සුදු පාට අවුල් නිසා මේ පාට Artemis 3 අ‍ැඳුම් ටික කළු පාටින් design කරලා. Black lives matter හුත්තක් නිසා වෙන්න අ‍ැති ෂුවර් එකටම.

    හැබැයි ගොන් බිජ්ජො දන් නැතුව අ‍ැති කළු පාටට සේරම විකිරණ ටික අවශෝෂණය වෙනවා කියලා. (රස්නෙ දවසක කළු අ‍ැඳුමක් අඳින පොඩි එකෙක් වුණත් ඕක දන්නවා) ඉතින් රත් වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද? කොහොමත් තියෙන තාපය ටික විමෝචනය කරගන්න අමාරු space එකේ කළු පාට සූට් අ‍ැඳගෙන කොරපන්කො.

    හිතුව විදිහටම testing වලදි මේ අලුත් woke suits ටිකේ heat retention issues තියෙනවා කියල තහවුරු වෙලා. දැන් උන් අ‍ායෙත් lighter color options හොයනවලු. පොන්න හැත්ත ඕක සුදු පාට ගෑවා නම් හරියටම හරි කියලා දන්නවා. හැබැයි woke පොන්නයො සනසන්න සුදුම නැතිව lighter colors හොයනවා. 🤣🤣

    තාම මේ redesign එකේ වියදම කීයද නම් ගණන් බලලා නෑ. හැබැයි සමහර estimates අනුව තනි suit එකක වියදම ඩොලර් මිලියන 10 කට එහා. එහෙම බැලුවාම සම්පූර්ණ overhaul එකක් කරන්න සෑහෙන වියදමක් යයි.

    Woke බිජ්ජන්ගෙ පොන්න අ‍ාතල් අස්සෙ හැංගිලා අ‍ැමරිකාව මේ පාර සඳ ගමනටත් හුකා ගනියි කියලා සාධාරණ බයක් තියෙන්නෙ මේවා දැක්කාම තමයි. 🤣🤭

    මේ තියෙන්නෙ පොන්නයො ටික උඩ දාගෙන unveil කරපු මහලොකු inclusive කළු space suits ටික. කළුපාට රත් වෙනවා කියන බාලාංශ දැනුම පැත්තක දාලා හුකනවානෙ ඉතින්. 🤭


    Mewata nam man ubath ekka agree moka unath
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    That's a urban legend lol
    yep.
    ඇමරිකාවෙ පිස්සු උට්ටලා උන්ගෙ ලමයිත් ට්‍රාන්ස් කරන්න පටන් අරන්, පොඩි උන්ගෙ එවා කපල අනිත් එවා බට් කරනන අරන්, ලොකු පාමසි කම්පැනි එවා පස්සෙ ඉන්නවාකියලා තමා සින් එක යන්නෙ, උන්ට නම් හොදටම පිස්සු
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    කල්ලෝ කේස්දාලද සුදු පාට සූට් විතරක් අදිනවා කියලා?
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    eka joke ekek ne ban,
    Why can't you use a pencil in space?

    There are no wooden components which might catch fire and create dust. However, the pencil lead still creates graphite dust that conducts electricity. Grease pencils on plastic slates were used by the Soviet space program as an early substitute for wood pencils.

    Why do astronauts use pen instead of pencil?
    NASA wanted an alternative to pencils because the lead could easily break off and float away, creating a hazard to astronauts and sensitive electronics on the spacecraft. Cosmonauts also have been using Space Pens since 1969.

    Wikipedia eke tiyene
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    Why can't you use a pencil in space?

    There are no wooden components which might catch fire and create dust. However, the pencil lead still creates graphite dust that conducts electricity. Grease pencils on plastic slates were used by the Soviet space program as an early substitute for wood pencils.

    Why do astronauts use pen instead of pencil?
    NASA wanted an alternative to pencils because the lead could easily break off and float away, creating a hazard to astronauts and sensitive electronics on the spacecraft. Cosmonauts also have been using Space Pens since 1969.

    Wikipedia eke tiyene
    ඔව් ඔක රශියන් උන්ගෙ ජොක් එකක්, එත් පුකෙ අමාරුව තියෙන්නෙ ඔය ප්‍රස්න නැති පැන්සල හදන්න තිබ්බා, ඔවා වැඩද?
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    ඔව් ඔක රශියන් උන්ගෙ ජොක් එකක්, එත් පුකෙ අමාරුව තියෙන්නෙ ඔය ප්‍රස්න නැති පැන්සල හදන්න තිබ්බා, ඔවා වැඩද?
    again, Research and Development cost ekak yana wane