"NASA is exploring lighter color options after the new dark colored space suits for Artemis mission are found to have Heat retention issues." 

මේ වගේ අම්බකුන්ත පොන්න රැළක් නම් දැක්කාමයි. පකෝ space suits සුදු පාටට හදන්නෙ white supremacy හුකන්නක් නිසා නෙවෙයි, සුදු පාටින් අාලෝකය / අනික් විකිරණ වැඩි ප්රමාණයක් පරාවර්තනය කරන නිසා. කොහෙද යන fragile woke වේසිගෙ පුතෙක්ට සුදු පාට අවුල් නිසා මේ පාට Artemis 3 අැඳුම් ටික කළු පාටින් design කරලා. Black lives matter හුත්තක් නිසා වෙන්න අැති ෂුවර් එකටම.
හැබැයි ගොන් බිජ්ජො දන් නැතුව අැති කළු පාටට සේරම විකිරණ ටික අවශෝෂණය වෙනවා කියලා. (රස්නෙ දවසක කළු අැඳුමක් අඳින පොඩි එකෙක් වුණත් ඕක දන්නවා) ඉතින් රත් වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද? කොහොමත් තියෙන තාපය ටික විමෝචනය කරගන්න අමාරු space එකේ කළු පාට සූට් අැඳගෙන කොරපන්කො.
හිතුව විදිහටම testing වලදි මේ අලුත් woke suits ටිකේ heat retention issues තියෙනවා කියල තහවුරු වෙලා. දැන් උන් අායෙත් lighter color options හොයනවලු. පොන්න හැත්ත ඕක සුදු පාට ගෑවා නම් හරියටම හරි කියලා දන්නවා. හැබැයි woke පොන්නයො සනසන්න සුදුම නැතිව lighter colors හොයනවා.

තාම මේ redesign එකේ වියදම කීයද නම් ගණන් බලලා නෑ. හැබැයි සමහර estimates අනුව තනි suit එකක වියදම ඩොලර් මිලියන 10 කට එහා. එහෙම බැලුවාම සම්පූර්ණ overhaul එකක් කරන්න සෑහෙන වියදමක් යයි.
Woke බිජ්ජන්ගෙ පොන්න අාතල් අස්සෙ හැංගිලා අැමරිකාව මේ පාර සඳ ගමනටත් හුකා ගනියි කියලා සාධාරණ බයක් තියෙන්නෙ මේවා දැක්කාම තමයි.

මේ තියෙන්නෙ පොන්නයො ටික උඩ දාගෙන unveil කරපු මහලොකු inclusive කළු space suits ටික. කළුපාට රත් වෙනවා කියන බාලාංශ දැනුම පැත්තක දාලා හුකනවානෙ ඉතින්.
මේ වගේ අම්බකුන්ත පොන්න රැළක් නම් දැක්කාමයි. පකෝ space suits සුදු පාටට හදන්නෙ white supremacy හුකන්නක් නිසා නෙවෙයි, සුදු පාටින් අාලෝකය / අනික් විකිරණ වැඩි ප්රමාණයක් පරාවර්තනය කරන නිසා. කොහෙද යන fragile woke වේසිගෙ පුතෙක්ට සුදු පාට අවුල් නිසා මේ පාට Artemis 3 අැඳුම් ටික කළු පාටින් design කරලා. Black lives matter හුත්තක් නිසා වෙන්න අැති ෂුවර් එකටම.
හැබැයි ගොන් බිජ්ජො දන් නැතුව අැති කළු පාටට සේරම විකිරණ ටික අවශෝෂණය වෙනවා කියලා. (රස්නෙ දවසක කළු අැඳුමක් අඳින පොඩි එකෙක් වුණත් ඕක දන්නවා) ඉතින් රත් වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද? කොහොමත් තියෙන තාපය ටික විමෝචනය කරගන්න අමාරු space එකේ කළු පාට සූට් අැඳගෙන කොරපන්කො.
හිතුව විදිහටම testing වලදි මේ අලුත් woke suits ටිකේ heat retention issues තියෙනවා කියල තහවුරු වෙලා. දැන් උන් අායෙත් lighter color options හොයනවලු. පොන්න හැත්ත ඕක සුදු පාට ගෑවා නම් හරියටම හරි කියලා දන්නවා. හැබැයි woke පොන්නයො සනසන්න සුදුම නැතිව lighter colors හොයනවා.
තාම මේ redesign එකේ වියදම කීයද නම් ගණන් බලලා නෑ. හැබැයි සමහර estimates අනුව තනි suit එකක වියදම ඩොලර් මිලියන 10 කට එහා. එහෙම බැලුවාම සම්පූර්ණ overhaul එකක් කරන්න සෑහෙන වියදමක් යයි.
Woke බිජ්ජන්ගෙ පොන්න අාතල් අස්සෙ හැංගිලා අැමරිකාව මේ පාර සඳ ගමනටත් හුකා ගනියි කියලා සාධාරණ බයක් තියෙන්නෙ මේවා දැක්කාම තමයි.
මේ තියෙන්නෙ පොන්නයො ටික උඩ දාගෙන unveil කරපු මහලොකු inclusive කළු space suits ටික. කළුපාට රත් වෙනවා කියන බාලාංශ දැනුම පැත්තක දාලා හුකනවානෙ ඉතින්.