ආචාර්ය මර්වින් සිල්වා දිනයිද?පරදීද? Plz vote

ආචාර්ය මර්වින් ස

  • දිනයි

    Votes: 51 67.1%
  • පරදී

    Votes: 25 32.9%

  • Total voters
    76
surabada
user_online.gif

Senior Member
reputation_pos.gif

මචං මගේ ඔෆීස් එක තියෙන්නේ කැළණියේ.... මේ පැත්තේ මිනිස්සු මාර කැමතියි පොරට......

ඒ වගේම පොර මේ පැත්තට මාර වැඩ කොටසකුත් කරලා තියනවා....

මම නම් හිතන්නේ පොර දිනයි.....

ඇයි ඉතින් බොල උඹ කොහොමත් ඉන්නෙ මර්වින්ගෙ එකේනෙ :lol:
 

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    මිනිහට පිටින් ඡන්දත් තියෙනවා , පොඩි අවුලකට තියෙන්නේ කැලණිය ආසනය ප්‍රමාණයෙන් අඩුවීම , නමුත් මෑන්ස් දිනනවා

    kelaniya witarak nemei ban :) outa digatam enawa
    YAKKALATa enakan ou weda karala tiyanawa
    api gampaha
    apet godak aya denawa mervinta :D
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    බැසිල්ට ගහගෙන ඉන්න ජැක් එකේ හැටියට නම්
    බැසිල්ගෙ ළඟට වැඩිම චන්ද ගන්නෙ මර්වින්.

    බැසිල් චන්ද ලක්ෂ ගණන් වලින් ජිල්මාට් දාන එකේ
    මර්වින්ට චන්ද 50,000ක් 60,000ක් දාන එක කජ්ජක්ද?

    :lol::lol::lol:
    මර්වින් පැරදුණොත් බැසිල් මර්වින්ට අහුවෙලා නැහැ.


    *** tho kiyana vidihe jillmart tiyenawanam ei ara JVP+UNP daapu naduwe a karuna nette..thota tama eka therum ganna berida..computer illmart redda tamai..den mehema gihin kawadahari UNP dinuwoth edata kiyai me para election eka saadaranai kiyala..yako paradena ekata denma indan hethu hoyanna epa..lajja nethikama ohoma pennanawada loketa..:eek::eek:
     
    Last edited by a moderator:

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,126
    4,279
    113
    Sri Lanka
    uu mera weda karaata minissunta udaw karanawa nam, hora kam karanne nethnam, oya idi mahinge family eke unta wada mervin ta chande dena eka h0ndai. kohomath pora gema nam, uuth kelinma bahinawane. idi mahinge un wage baye hengi hengi inneth ne mama hithanne
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    තොත්තබබා;7204786 said:
    ඇයි ඉතින් බොල උඹ කොහොමත් ඉන්නෙ මර්වින්ගෙ එකේනෙ :lol:

    ඔව් බොල අපි හොඳයි නම් හොඳයි කියනවා.... පැරදුනාම නිකන් මෝඩ කතා කියන්නේ නෑ........
     

    ඔව් බොල අපි හොඳයි නම් හොඳයි කියනවා.... පැරදුනාම නිකන් මෝඩ කතා කියන්නේ නෑ........

    ඇයි ඉතින් බොල උඹ කොහොමත් ඉන්නෙ මර්වින්ගෙ office එකේනෙ

    essella office kalla halila:P
     

    Money Mike

    Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    මචං මගේ ඔෆීස් එක තියෙන්නේ කැළණියේ.... මේ පැත්තේ මිනිස්සු මාර කැමතියි පොරට......

    ඒ වගේම පොර මේ පැත්තට මාර වැඩ කොටසකුත් කරලා තියනවා....

    මම නම් හිතන්නේ පොර දිනයි.....

    ow maath ahala thiyenawa !

    pora udinma dinai...
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    mama ena kattiya nikamata guess karandada? sure ma ne habaie...:rofl::rofl::rofl:

    UPFA
    basil
    felix
    sudarshani
    ruwan
    lsantha
    sarna /Pandu - dennagen ekek :P
    mervin
    sarth


    ithuru aya gess karanda amaruie



    UNP

    Karu
    ajith
    jayalath
    jhosap
    jhon
    ruwan
    sarathchandra



    DNA
    vijitha herath


    moko kiyanne?
    :lol:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානය

    බැසිල් රාජපක්ෂ
    ලසන්ත අලගියවන්න
    සුදර්ශිනී ප්‍රනාන්දු පුල්ලේ
    අතුරලියේ රතන හිමි
    ෆීලික්ස් පෙරේරා
    රුවන් රණතුංග
    මර්වින් සිල්වා
    පණ්ඩු බණ්ඩාරනායක
    සරත් කුමාර ගුණරත්න
    සරණ ගුණවර්ධන
    චන්දන ජයකොඩි
    කෝකිලා හර්ෂනී

    එක්සත් ජාතික පක්ශය

    රුවන් විජේවර්ධන
    ජෝන් අමරතුංග
    උපේක්ෂා ස්වර්ණමාලිනී
    ජයලත් ජයවර්ධන
    සරත්චන්ද්‍ර රාජකරුණා

    එක්සත් ප්‍රජාත්‍රන්තවාදී පෙරමුණ

    1