ආණ්ඩුවේ රැකියාවක්ද? පුද්ගලික අංශයේ රැකි&#3514

ආණ්ඩුවේ රැකියාව&

  • ආණ්ඩුවේ රැකියාවක්

    Votes: 33 41.8%
  • පුද්ගලික අංශයේ රැකියාවක්

    Votes: 46 58.2%

  • Total voters
    79
  • Poll closed .

BruceWayne92

Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,324
    1
    13,253
    113
    Gotham City
    මමත් දැන් අවුරුදු 6ක ඉඳන් රජයේ ජොබක් කරන්නේ...උපාධිය IT එකක්..මම මුලින්ම ASSOCIATE SOFTWARE ENGINEER post එකකට apply කරලා interview එකේදී මගෙන් මුලින්ම ඇහුවේ ඇයි මෙච්චර stable job එකක් තියාගෙන it field එකට එන්නේ කියලා..ඒ interview කරපු sir පැයක් විතර මට පැත්තකට අඩගහලා කතා කලා..ඒකෙදි තමයි මට තේරුණේ රජයේ ජොබ් කොච්චර හොඳද කියලා...(සමහර විට එයාට it එපා වෙලාද මම දන්නේ නෑ) සල්ලි පස්සේ යනවා නම් විතරක් it field එක තෝරගන්න...එහෙම නැති නම් life එක balance විදියට ගත කරන්න ඕන නම් රජයේම ඉඳගෙන ඉහලට යන්න කියන එක තමයි ඒ සර් කිවුවේ..
    තව දෙයක් කියන් ඕන..හැම කෙනාම දේශපාලකයාට කඩේ යන්නේ නෑ..ඒකට කැමති උන් කෝමත් කඩේ යනවා..හැබැයි වැඩ නොකරන කෙනාට හොඳම තැන රජයේ ජොබ...කවුරුත් follow කරන්නේ නෑ..ඒත් ඒහෙම හිටියොත් කවදා හරි වන්දි ගෙවන්න ගියාම තමයි වැඩේ වෙන්නේ..
    අනික increment ගන්න ලොක්කන්ට මුට්ටි අල්ලන්න ඕන නෑ.(මම රස්සාවට එන්න කලින් නම් හිතං හිටියේ දේශපාලනයයි මුට්ටියයි දෙකම ඕන කියලා)තමන් හරියට රාජකාරිය කරනවා නම් ගොටු නැතිව increment හම්බවෙනවා මචං.. පඩිය ටිකක් අඩුයි තමයි..ඒත් ඒකෙන් ලොකු දේවල් කරන නිලධාරීන් ඕන තරම් ඉන්නවා..තමන් සල්ලි manage කරගෙන පඩියට අනුව වියදම හදා ගත්තා නම් කිසි අවුලක් නෑ.. මගේ යාළුවෝ ගොඩක් උන් software engineers ලා..උන් නැහෙන නැහිල්ල දැක්කම මට නම් ලක්ෂ 2ක් දුන්නත් මදි..රජයේ ජොබේ තියෙන නිදහස වෙන මොකක වත් නෑ.ඕන වෙලාවක වැඩට නොගිහින් ඉන්න පුළුවන්.. ගොඩක් වෙලාවට අසරණ අයට උදව් කරන්න chance ඕන තරම් හම්බ වෙනවා..ඒවගේ දේවල් කරලා හිතට ගොඩක් සතුටක් ලබා ගන්න පුළුවන්..
    මම පුද්ගලික අංශය හෑල්ලු කරනවා නෙවෙයි යාළුවා...රජයේ ජොබක් හිත නිදහස්ව කරන්න පුළුවන් පුද්ගලික ජොබකට වඩා..සල්ලි කියන දේ ජීවිතයට ගොඩාක්ම වටිනවා කියලා හිතන කෙනෙකුට පුද්ගලික ජොබක් හොදයි...සතුට හා නිදහස අගයන කෙනෙක්ට රජයේ ජොබක් හොදයි..

    ජොබක් තෝරා ගද්දි තමන්ගේ අවශ්‍යතාවට අනුව ජොබක් තෝරා ගන්නවා නම් වැඩේ හරි...
    (රජයේ සේවයෙන් මට ලැබුණු ලොකුම අවස්ථාව තමයි බන්ධනාගාරයක සති 2ක් ඉන්න ලැබුන එක භාණ්ඩ සමීක්ෂණයකට..වරදක් කරන්නේ නැතිව ඒකට යන්න ලැබුන එකත් වාසනාවක් කියලා හිතනවා...ඒකනම් කොහෙත්ම අමතක කරන්න බෑ...දුප්පත් මිනිස්සුන්ට සේවය කරන එක තමන්ගේ සතුටක් නම් රජයේ ජොබට එහා ජොබක් නෑ යාළුවනේ...)



    මචං උඹ කියන දෙ හරි මෙන්න මෙහෙම එවුන්ට, ඉන්න ගෙයක් උරුම වෙනවානම් දෙපළ වශයෙන් ,හො ඉඩමක්වත් නිකන් කොහෙන් හරි විකුණන් කන්න උරුම වෙනවානම් හෝ තමන්ගෙ අම්මා තාත්තා දෙන්නා හෝ දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක් පරිණත රජයෙ සෙවකයන් සහ පෙන්ෂන් එක එනවානම්, පවුලෙ දැවැද්ද හදන්න නංගිලා එහෙම නැත්තම් අන්න ඒ වගෙ එකෙක්ට හොඳා .
    එත් අදකාලෙ හැටියට ඉඩමක් අරන් ගෙයක් හදලා වාහනයක් ගන්න ඉන්න පෙන්ෂන් නැති වයසක දෙමාපියන් සිටින දැවැදි හදන්න නංගිලා සිටින තම බිරිඳගෙ දෙමාපියනුත් තමන්ගෙන්ම යැපෙන්න සිද්දවන ,බිංදුවෙම ඉඳන් නැගිටින කොල්ලෙක්ට ඔය රජයෙ සෙවය හරියාවිද කියන එක ප්‍රශ්නයක් .රජයෙ නෙමෙ ප්‍රයිවට් උනත් ලංකාවෙ ජොබ් කෙරුවාවෙන් නම් ගොඩ යනවා බොරු .හැබැයි කෙල්ලෙක්ට නම් අවුලක් නැහැ රජයෙ සෙවය . අපෙ සමාජෙ හැටියට කෙල්ලෙක් ජොබක් කරත් එකයි නැතත් එකයි. කෙල්ලෙක්ට අවුල වෙන්නෙ උයන්න පිහන්න ගෙදර දොරෙ වැඩපල දන්නෙ නැත්තම් නෙ. ඉතින් රස්සාවක් තියෙන කොල්ලෙක්ගෙ කරෙ එල්ලුනාහම උන් ගොඩ. එත් කොල්ලෙක්ට එහෙම බැහැ නේ ?? පැති කිහිපයක් තියෙනවා සැළකිය යුතු. එක කොණෙකින් බලලා විතරක්ම නිගමනයක් ගන්න බැහැ .
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,727
    113



    මචං උඹ කියන දෙ හරි මෙන්න මෙහෙම එවුන්ට, ඉන්න ගෙයක් උරුම වෙනවානම් දෙපළ වශයෙන් ,හො ඉඩමක්වත් නිකන් කොහෙන් හරි විකුණන් කන්න උරුම වෙනවානම් හෝ තමන්ගෙ අම්මා තාත්තා දෙන්නා හෝ දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක් පරිණත රජයෙ සෙවකයන් සහ පෙන්ෂන් එක එනවානම්, පවුලෙ දැවැද්ද හදන්න නංගිලා එහෙම නැත්තම් අන්න ඒ වගෙ එකෙක්ට හොඳා .
    එත් අදකාලෙ හැටියට ඉඩමක් අරන් ගෙයක් හදලා වාහනයක් ගන්න ඉන්න පෙන්ෂන් නැති වයසක දෙමාපියන් සිටින දැවැදි හදන්න නංගිලා සිටින තම බිරිඳගෙ දෙමාපියනුත් තමන්ගෙන්ම යැපෙන්න සිද්දවන ,බිංදුවෙම ඉඳන් නැගිටින කොල්ලෙක්ට ඔය රජයෙ සෙවය හරියාවිද කියන එක ප්‍රශ්නයක් .රජයෙ නෙමෙ ප්‍රයිවට් උනත් ලංකාවෙ ජොබ් කෙරුවාවෙන් නම් ගොඩ යනවා බොරු .හැබැයි කෙල්ලෙක්ට නම් අවුලක් නැහැ රජයෙ සෙවය . අපෙ සමාජෙ හැටියට කෙල්ලෙක් ජොබක් කරත් එකයි නැතත් එකයි. කෙල්ලෙක්ට අවුල වෙන්නෙ උයන්න පිහන්න ගෙදර දොරෙ වැඩපල දන්නෙ නැත්තම් නෙ. ඉතින් රස්සාවක් තියෙන කොල්ලෙක්ගෙ කරෙ එල්ලුනාහම උන් ගොඩ. එත් කොල්ලෙක්ට එහෙම බැහැ නේ ?? පැති කිහිපයක් තියෙනවා සැළකිය යුතු. එක කොණෙකින් බලලා විතරක්ම නිගමනයක් ගන්න බැහැ .

    This is a well balanced comment. As you mention every possible family situation in our country, you are correct to criticise government jobs, or even private ones. This post seems like a very important subject for young, educated guys to choose a better job.
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,950
    4,625
    113
    මොන බයිලාව ගැහැව්වාත් රජයෙ සෙවය බොග,
    පන්දම ,යටිකූට්ටු වැඩ ,කේලාම් ,පෙත්සම් වලින් පිරිච්ච ජීවිතයක්. මන් දන්න මගෙ යාළුවො කියන එවුන් අහල පහල කියන එවුන් සෙරම පන්දමින් ජොබ් ගත්ත එවුන්.
    පඩිය ඉතිං වැඩි කියන්න පුළුවන් ඊනියා සමාජ මානසිකත්වය අනුව ලංකා බැංකුවෙයි ,මහ බැංකුවෙයි විතරයි මන් දන්න එවුන්ගෙ, අද කාලෙ හැටියට එකත් ලොකු ගාණක් නෙමෙ. හැබැයි කඹුරන කැඹිරිල්ලට ඒ ගාන මදි ,එකම දෙ ලොන් ගන්න පුළුවන් අඩු පොළියට පෙන්ෂන් එක නැහැ.
    තත්වෙ නම් තියෙනවා. එක අපෙ රටෙ හැටි නෙ, එත් ඔය අයිස් ගහන එවුන්ගෙ ලයිෆ් බැලන්ස් කිව්වාට උන්ගෙ පවුල් ,ගෙවල් එහෙම පට්ට අවුල් . ඇයි තමන් කරන්නෙ වැරදි වැඩෙ නෙ. එක නිසා ඒක කොහෙන් හරි පළ දෙනවා.අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. උදාහරණය අපෙ මාමා,
    අපෙ මාමාට ගමෙ එවුන් කියන්නෙ වැඩ කරන අදාල රාජ්‍ය ආයතනයෙ නමට පස්සෙ මහත්තයා යනුවෙන් සඳහන් කරලා. මාරම ප්ලෙස් ගමෙ එවුන්ගෙන් .හැබැයි පට්ට අයිසා,හැම දෙම දෙශපාලනෙන් කරගත්තෙ.
    ළමයින්ව ජොබ් වලට දාගත්තෙත් නාමල්ගෙ පු* ලෙව කාලා. හැබැයි ප්‍රයිවට් ජොබ් කරපු අපි තරම් භාගයක්වත් දෙවල් කරගන්න බැරි උනා පිනට හම්බ වෙලත්. එක නිසා පොර අපිත් එක්ක පට්ට ඉරිසියයි.
    මට රජයෙ සෙවයට බැඳෙන්න ආසාවක් සුළුවෙන් හො තිබ්බානම් ඒ ආසාව ව්‍යර්ථ වෙන්න මුල් වුණ පරමාදර්ශී චරිතය අපෙ මාමා. ඉතිං හිතාගනින්,
    රජයෙ එව්වායෙ උබ ඔය සඳහන් කරපු ලක්ෂණ තව අවුරුදු 10 ක් ඇතුළත නැති වෙනවා. මොකද දැන් අළුත් එවුන්ට පෙන්ෂන් නැහැ. තියෙන එවුන්ගෙ පෙන්ෂන් එකටත් විදීවි ණය ගෙවාගන්න බැරි උනාහම .රජයෙ සෙවය හොඳා මැතිණිගෙ කාලෙ නම් .



    ලොකු පඩි පොන්ස් ඇවිත්

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූට වැදගෙන ඉදපල්ල.

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ කියන ඔක්කොම පිලිගනිල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ කිව්ව ගමන් පුකේ දාර පිහ දාගෙන වරෙල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ ද්වනිය අහපල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩියට බයේ කොටි නැගිටින්නෙ නෑ අම්මප

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා කවුරුවත් බැංකු සුද්ද කරන්නෙ නෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා ආබිධිත රණවිරුවන්ට කදුලු ගෑස් ගහන්නෙ නෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා ආණ්ඩුව වට්ටන්න බෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය අහල මම මානසිකව වැටුන

    ආයි නැගිටින්ට බෑ
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,324
    1
    13,253
    113
    Gotham City
    ලොකු පඩි පොන්ස් ඇවිත්

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූට වැදගෙන ඉදපල්ල.

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ කියන ඔක්කොම පිලිගනිල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ කිව්ව ගමන් පුකේ දාර පිහ දාගෙන වරෙල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ ද්වනිය අහපල්ල

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩියට බයේ කොටි නැගිටින්නෙ නෑ අම්මප

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා කවුරුවත් බැංකු සුද්ද කරන්නෙ නෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා ආබිධිත රණවිරුවන්ට කදුලු ගෑස් ගහන්නෙ නෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය නිසා ආණ්ඩුව වට්ටන්න බෑ

    මූ හෙන පඩියක් ගන්නව
    මූ ගෙ පඩිය අහල මම මානසිකව වැටුන

    ආයි නැගිටින්ට බෑ

    අහ් ගැණු පැන්ටියා. මන් හිතුවා තො මෙතනත් රෙන්න එවි කියලා
     

    ravinperera206

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    1,067
    192
    63



    මචං උඹ කියන දෙ හරි මෙන්න මෙහෙම එවුන්ට, ඉන්න ගෙයක් උරුම වෙනවානම් දෙපළ වශයෙන් ,හො ඉඩමක්වත් නිකන් කොහෙන් හරි විකුණන් කන්න උරුම වෙනවානම් හෝ තමන්ගෙ අම්මා තාත්තා දෙන්නා හෝ දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක් පරිණත රජයෙ සෙවකයන් සහ පෙන්ෂන් එක එනවානම්, පවුලෙ දැවැද්ද හදන්න නංගිලා එහෙම නැත්තම් අන්න ඒ වගෙ එකෙක්ට හොඳා .
    එත් අදකාලෙ හැටියට ඉඩමක් අරන් ගෙයක් හදලා වාහනයක් ගන්න ඉන්න පෙන්ෂන් නැති වයසක දෙමාපියන් සිටින දැවැදි හදන්න නංගිලා සිටින තම බිරිඳගෙ දෙමාපියනුත් තමන්ගෙන්ම යැපෙන්න සිද්දවන ,බිංදුවෙම ඉඳන් නැගිටින කොල්ලෙක්ට ඔය රජයෙ සෙවය හරියාවිද කියන එක ප්‍රශ්නයක් .රජයෙ නෙමෙ ප්‍රයිවට් උනත් ලංකාවෙ ජොබ් කෙරුවාවෙන් නම් ගොඩ යනවා බොරු .හැබැයි කෙල්ලෙක්ට නම් අවුලක් නැහැ රජයෙ සෙවය . අපෙ සමාජෙ හැටියට කෙල්ලෙක් ජොබක් කරත් එකයි නැතත් එකයි. කෙල්ලෙක්ට අවුල වෙන්නෙ උයන්න පිහන්න ගෙදර දොරෙ වැඩපල දන්නෙ නැත්තම් නෙ. ඉතින් රස්සාවක් තියෙන කොල්ලෙක්ගෙ කරෙ එල්ලුනාහම උන් ගොඩ. එත් කොල්ලෙක්ට එහෙම බැහැ නේ ?? පැති කිහිපයක් තියෙනවා සැළකිය යුතු. එක කොණෙකින් බලලා විතරක්ම නිගමනයක් ගන්න බැහැ .
    මම උඹ කියන දේවල් පිලිගන්නවා යාළුවා...ඒත් පුද්ගලික අංශයේ උනත් ඔය කියන තරම් ලොකු පඩි නෑ.මගේ ගොඩක් යාළුවො ඉන්නවා software engineers ලා..උන්ට උනත් මහා ලොකු පඩියක් නෑ. අනික ඉරිදා සෙනසුරාදා කියලා නෑ වැඩ..ගෙදර එන්නේ රෑ 9ට විතර..ඉංජිනේරුවන්ට එහෙම නම් අනික් ජොබ් ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ..රජයේ සේවයේ ඉන්න කෙනෙක්ට වෙන සයිඩ් බිස්නස් එකක් කරන්න උනත් කාලය තියනවා..අනික කවදාවත් ජොබ් එකෙන් පෙන්ෂන් යනකල් අයින් කරන්නේ නෑ.රැකියා සුරක්ෂිත තාවය උපරිමයි..මම නම් කියන්නේ කිසිම කෙනෙක් එක ආදායම් මාර්ගයක් මත යැපෙන්න හොද නෑ..මම උනත් එහෙමයි..රජයේ ජොබ් ඇගට නොදැනී කරන්න පුළුවන් මචං..රජයේ,පුද්ගලික යන දෙකේම හොද හා නරක දෙකම තියනවා.මම නෑ කියන්නේ නෑ.ඒක තම තමන්ගේ කැමැත්ත අනුව තෝරා ගන්නවා නම් කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑ....
     
    Last edited:
    Oct 3, 2008
    1,723
    437
    0
    මම උඹ කියන දේවල් පිලිගන්නවා යාළුවා...ඒත් පුද්ගලික අංශයේ උනත් ඔය කියන තරම් ලොකු පඩි නෑ.මගේ ගොඩක් යාළුවො ඉන්නවා software engineers ලා..උන්ට උනත් මහා ලොකු පඩියක් නෑ. අනික ඉරිදා සෙනසුරාදා කියලා නෑ වැඩ..ගෙදර එන්නේ රෑ 9ට විතර..ඉංජිනේරුවන්ට එහෙම නම් අනික් ජොබ් ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ..රජයේ සේවයේ ඉන්න කෙනෙක්ට වෙන සයිඩ් බිස්නස් එකක් කරන්න උනත් කාලය තියනවා..අනික කවදාවත් ජොබ් එකෙන් පෙන්ෂන් යනකල් අයින් කරන්නේ නෑ.රැකියා සුරක්ෂිත තාවය උපරිමයි..මම නම් කියන්නේ කිසිම කෙනෙක් එක ආදායම් මාර්ගයක් මත යැපෙන්න හොද නෑ..මම උනත් එහෙමයි..රජයේ ජොබ් ඇගට නොදැනී කරන්න පුළුවන් මචං..රජයේ,පුද්ගලික යන දෙකේම හොද හා නරක දෙකම තියනවා.මම නෑ කියන්නේ නෑ.ඒක තම තමන්ගේ කැමැත්ත අනුව තෝරා ගන්නවා නම් කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑ....

    software engineer kenekge sallary eka hadenne experience ekath ekka machan. experience adu ayata sallary aduy , eth experience wadi weddi sallary eka nikanma hadneawa. awrudu 5k experience thiyana wada puluwan ekek aniwa lakshayen uda sallary gannawa lankawe , samaha arayata laksha 2n - 3n uda sallary.

    me lagadi degree thiyana ayata rajaye job deela thibuna, sallary eka 28000 k wage wenne. sthira wunama 38000 k wage labenne ban. eth rajaye job wala hodata gewana pathi thiyanawa harbour/airport/excise/incometax wage job wala.
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,324
    1
    13,253
    113
    Gotham City
    මම උඹ කියන දේවල් පිලිගන්නවා යාළුවා...ඒත් පුද්ගලික අංශයේ උනත් ඔය කියන තරම් ලොකු පඩි නෑ.මගේ ගොඩක් යාළුවො ඉන්නවා software engineers ලා..උන්ට උනත් මහා ලොකු පඩියක් නෑ. අනික ඉරිදා සෙනසුරාදා කියලා නෑ වැඩ..ගෙදර එන්නේ රෑ 9ට විතර..ඉංජිනේරුවන්ට එහෙම නම් අනික් ජොබ් ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ..රජයේ සේවයේ ඉන්න කෙනෙක්ට වෙන සයිඩ් බිස්නස් එකක් කරන්න උනත් කාලය තියනවා..අනික කවදාවත් ජොබ් එකෙන් පෙන්ෂන් යනකල් අයින් කරන්නේ නෑ.රැකියා සුරක්ෂිත තාවය උපරිමයි..මම නම් කියන්නේ කිසිම කෙනෙක් එක ආදායම් මාර්ගයක් මත යැපෙන්න හොද නෑ..මම උනත් එහෙමයි..රජයේ ජොබ් ඇගට නොදැනී කරන්න පුළුවන් මචං..රජයේ,පුද්ගලික යන දෙකේම හොද හා නරක දෙකම තියනවා.මම නෑ කියන්නේ නෑ.ඒක තම තමන්ගේ කැමැත්ත අනුව තෝරා ගන්නවා නම් කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑ....

    ඔව් ප්‍රයිවට් හැම එකම හොඳ නැහැ .එත් ඔය කියන මැරි ගෙන වැඩකරන සොෆ්ට්වෙයාර් ඉංජෙක් එකම තැන ඉන්නෙ නැහැ. අත්දැකීම් අරන් හොඳ රටකට හොඳයි කියන්න පුළුවන් වැටුපකට පනිනවා.
    එත් රජයෙ සෙවකයෙක් පොදුවෙ ගත්තොත් රට යන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බත් හොඳයි කියන වැටුප් වලට යන්නෙ බොහොම සුළු පිරිසයි.පට්ට තරඟයකින් ශිෂ්‍යත්වයක් අරන් තමා ගොඩක් එවුන් රට පනින්නෙ එකත් වයස පැනලා.
    උඹ ඔය කියන නිදහසෙන් හොඳටම ප්‍රයොජනයක් අරන් තමන්ගෙම කඩයක් දාගත්ත කෙනෙක් තමා අපෙ මාමා. පොර අයිසා. කඩෙත් තියෙන්නෙ සුපිරි ස්පොට් එකක. එත් පොර හතර වටෙට ණයයි, ඉඩම නිකන් ලැබිලත් ගෙ හදාගෙන ඉවර කරගන්න බැහැ තාම.
    මන් දන්නෙ නැහැ හෙතුව කියන්න මෙන්න මෙකයි කියලා. ඒ වගෙම පොර ඔය කඩෙ දාගන්න ඉඩම ගත්තෙත් පස්සෙ කාලෙ පෙත්සම් ගහාලා කඩෙ බෙරගත්තෙත් දෙශපාළුවන්ගෙ පස්සෙ වැඳ වැටිලා.
    ළමයින්ව ජොබ් වලට දාගත්තෙත් දෙශපාලනෙන්ම තමා. ඔන්න ඕකයි තත්වෙ .
    අයෙත් කියනවා බිංදුවෙ ඉඳන් ගොඩ යන්න ඔන කොල්ලෙක් අනිවා පලයන් රට. ලංකාව තෙරුමක් නැහැ ඉස්සරහට.
     

    adeeezzz

    Well-known member
  • Jul 26, 2014
    2,117
    369
    83
    toilet akak heduwath anduwe job thamai krne mta wadk na aka aka pakayo kyna kta gode padi audi arwa mewa mta tma job akak na aurudu 5k wayasa 24i marenakan hri idla anduwe akaktai ynne e mge tyna asawa mn asa raje jobs toilet hodana hri ynwa kle computer cos et wdak na a/l fail
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,324
    1
    13,253
    113
    Gotham City
    software engineer kenekge sallary eka hadenne experience ekath ekka machan. experience adu ayata sallary aduy , eth experience wadi weddi sallary eka nikanma hadneawa. awrudu 5k experience thiyana wada puluwan ekek aniwa lakshayen uda sallary gannawa lankawe , samaha arayata laksha 2n - 3n uda sallary.

    me lagadi degree thiyana ayata rajaye job deela thibuna, sallary eka 28000 k wage wenne. sthira wunama 38000 k wage labenne ban. eth rajaye job wala hodata gewana pathi thiyanawa harbour/airport/excise/incometax wage job wala.

    ඇයි මහ බැංකුව රේගුව ,ප්‍රෙට්‍රොලියම් එක වගෙ එව්වා එහෙම .
    එත් සුදුසුකම විතරක්ම මදිනෙ බන්. පන්දමත් එපැයි. කවුරු කොහොම කිව්වාත් ඥාති සංග්‍රහය අල්ලසට ඇමති ලියුමට ඔව්වාට පනින්නෙ. ඔය අර එක්සෑම් මෙ එක්සෑම් බයිලාවල් තමා
    දැන් පෙන්ෂන් එක දෙන්නෙත් නැහැළු.
    ඒ වගෙම ඉස්සරහට ඔව්වා ගොඩාක් එව්වා පෞද්ගලිකරණය උනහම ඔය ඊනියා රැකියාවෙ සුරක්ෂිතභාවය නැති වෙනවා. අද හෙට නම් නෙමෙ තව අවුරුදු 10 කින් පස්සෙ වගෙ තත්වය. මන් අහගෙන අගමැති තුමා කියනවා රජයෙ සෙවකයන්ට පඩි ගෙවන්නවත් සල්ලි නැහැ කියලා .
    ණය අරගෙන තමා පඩි ගෙවන්නෙ. රජයෙ ආදායම දළ ජාතික නිෂ්පාදනයෙන් 10% ක් වගෙලු .එකෙනුත් වැඩි හරිය විදෙශ ශ්‍රමිකයන්ගෙන් රටට එන සල්ලි .හැබැයි ඒ මිනිස්සුන්ට කරදරයක් උනොත් එක හුකන්නෙක් නැහැ බලාකියාගන්න .
     
    Last edited:

    buddi9

    Active member
  • Feb 16, 2010
    394
    46
    28
    ඔව් ප්‍රයිවට් හැම එකම හොඳ නැහැ .එත් ඔය කියන මැරි ගෙන වැඩකරන සොෆ්ට්වෙයාර් ඉංජෙක් එකම තැන ඉන්නෙ නැහැ. අත්දැකීම් අරන් හොඳ රටකට හොඳයි කියන්න පුළුවන් වැටුපකට පනිනවා.
    එත් රජයෙ සෙවකයෙක් පොදුවෙ ගත්තොත් රට යන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බත් හොඳයි කියන වැටුප් වලට යන්නෙ බොහොම සුළු පිරිසයි.පට්ට තරඟයකින් ශිෂ්‍යත්වයක් අරන් තමා ගොඩක් එවුන් රට පනින්නෙ එකත් වයස පැනලා.
    උඹ ඔය කියන නිදහසෙන් හොඳටම ප්‍රයොජනයක් අරන් තමන්ගෙම කඩයක් දාගත්ත කෙනෙක් තමා අපෙ මාමා. පොර අයිසා. කඩෙත් තියෙන්නෙ සුපිරි ස්පොට් එකක. එත් පොර හතර වටෙට ණයයි, ඉඩම නිකන් ලැබිලත් ගෙ හදාගෙන ඉවර කරගන්න බැහැ තාම.
    මන් දන්නෙ නැහැ හෙතුව කියන්න මෙන්න මෙකයි කියලා. ඒ වගෙම පොර ඔය කඩෙ දාගන්න ඉඩම ගත්තෙත් පස්සෙ කාලෙ පෙත්සම් ගහාලා කඩෙ බෙරගත්තෙත් දෙශපාළුවන්ගෙ පස්සෙ වැඳ වැටිලා.
    ළමයින්ව ජොබ් වලට දාගත්තෙත් දෙශපාලනෙන්ම තමා. ඔන්න ඕකයි තත්වෙ .
    අයෙත් කියනවා බිංදුවෙ ඉඳන් ගොඩ යන්න ඔන කොල්ලෙක් අනිවා පලයන් රට. ලංකාව තෙරුමක් නැහැ ඉස්සරහට.

    but mchn jeewithe kiynne job ekama witharak nemei neda?
    bendala lamai ehema lebunahama soft eng kenekta welawa athida ban thamange pawula wenuwen welawak yodawanda?
    aduma 5yrs wge weda krana kenektawth work life balance ekak thiyenawada lankawe software companies wala?
    dena ganna ahnne...