ආදෙර්න් කෙල්ලෙක්ව පිස්සියක් කරන විදිහ

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,995
    13,898
    113
    🤍
    ubala dannawada

    salli salli gaga puka denna nm epa

    salli nathuwa adaren pissiyak krnne kohomada , kollage adare nathuwama bari thenata genne kohomada

    love eka boring nowi thiyganna karanna puluwan dewal

    kellata kolla gena kuthuhalaya wadi krnna plwn dewal

    kiyagena yamu balanna
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,470
    47,548
    113
    ආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද...
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue
     
    Last edited:

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    ආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද...


    වෙලව තියෙනවා නම්

    Tales of the crypt keeper
     

    asbestos

    Well-known member
  • May 5, 2022
    2,200
    2,656
    113
    සංසාරය
    Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue

    i'm 95% sure there's a name for this disorder in the dsm
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,995
    13,898
    113
    🤍
    මෙන්න මොකද්ද අහනව @IndrajithGamage
    :P
    Loku pa#@$k oni hebei
    hoda loku හාදුවක් thiyanawa
    හිල් දෙකටම දිව දැමීම තමයි ඉතිං
    sure da
    ආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද...
    ethakota mokenda ehma wenne ? smhr kello mata hambela thiyanawa unge kalin kolla mona widihata unta cheat kret e kello asa e kollage love ekatamai
    Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue
    ammata hudu , ehma seen ekak thiyanawa e kiyanne

    eka tama mn dnn kello kiha denek innawa unge kollo munta sahenna cheat krnw , wena kello ekka pawa yanawa eth mun marenna hdnw e kolla nathuwa ba unge adare one gaga

    තව රිප්ලයි මදි. පස්සෙම ඇවිල්ල බලනව.
    :lol::lol: thw tikk prkku wela awnm hri
    ------ Post added on Dec 3, 2025 at 5:07 PM