ආදෙර්න් කෙල්ලෙක්ව පිස්සියක් කරන විදිහ

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,817
    113
    එකමත් එක රටක
    Tongue Goat GIF
     
    • Haha
    Reactions: Aluth Eka and Psiko

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,997
    113
    ආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද..
    ලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලා
     
    • Like
    • Love
    Reactions: Cypress and Psiko

    Little Hulk

    Well-known member
  • Aug 24, 2024
    1,637
    2,316
    113
    Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue
    මාත් හිතන්නෙ මේක තමයි 🤷
    Bitter Truth
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    ලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලා
    adoo sirawatamada
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    sex karana kellekuta ube tit eka suck karanda dipan. eki ayi hamadama eken pattan gane
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    හිල් දෙකටම දිව දැමීම තමයි ඉතිං

    දිව දාලා
    :yes: :yes: :yes:

    ලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලා

    adoo sirawatamada
    :yes: :yes: :yes:
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    ubala dannawada

    salli salli gaga puka denna nm epa

    salli nathuwa adaren pissiyak krnne kohomada , kollage adare nathuwama bari thenata genne kohomada

    love eka boring nowi thiyganna karanna puluwan dewal

    kellata kolla gena kuthuhalaya wadi krnna plwn dewal

    kiyagena yamu balanna
    Hondata diwa daapan. Gaanu pissu watenawa
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Umbata wena kello easy, unba high demand kiyala ekita therunoth arenna oka practically wenne na..

    Umba kochchara sex, love god unath ganunge hitha wenas wenna wena ekekgen ena eka feeling ekak athi..
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue
    ආතල් වුනත් මේක නම් ඇත්තක්
    සල්ලි වලට වඩා පොල්ලේ බලේ තමයි :yes:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,405
    1
    62,041
    113
    Mother Earth
    ආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද...
    එහෙනම් ලපකොටා වගේ කැරි කොට කළු අංගුටුමිට්ටෙකට පුන්චියම්ම කැමති වුණේ 🤷🏻‍♂️
     
    • Like
    Reactions: Psiko