ලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලාආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද..
මාත් හිතන්නෙ මේක තමයිTreat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue
adoo sirawatamadaලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලා
passen gahanne kohomadaPassen ghn ghn don't care inna one tika dwsak
හිල් දෙකටම දිව දැමීම තමයි ඉතිං
දිව දාලා

ලවු එක කැඩුනු ගමන් පටන් ගන්න අලුත් එකට කියන්නෙ rebound relationship කියලා සිංහලු, ඕක නිකං දුක තුනී කරගන්න ලවු එකක් වගේ, දෙවනි කොල්ල හරියට දුක ඇහුවොතින් පලවෙනි කොල්ල අතක් වත් තියපු නැති කෑලි ඔහොම සෙට් උන එවුන්ට බලෙන් දෙන්නෙ පලපන් කියලා
adoo sirawatamada

Hondata diwa daapan. Gaanu pissu watenawaubala dannawada
salli salli gaga puka denna nm epa
salli nathuwa adaren pissiyak krnne kohomada , kollage adare nathuwama bari thenata genne kohomada
love eka boring nowi thiyganna karanna puluwan dewal
kellata kolla gena kuthuhalaya wadi krnna plwn dewal
kiyagena yamu balanna
ආතල් වුනත් මේක නම් ඇත්තක්Treat her like a bad boy... Not a nice guy...!!! Use push and pull. Fuck her harder and just avoid her (not completely) for a few days. Then again... Then stay lovely and romantic and treat her so romantically and lovely...avoid her again. Again, fuck harder and leave around the week... continue

එහෙනම් ලපකොටා වගේ කැරි කොට කළු අංගුටුමිට්ටෙකට පුන්චියම්ම කැමති වුණේආදරෙන් කෙල්ලෝ පිස්සියෝ වෙන්නේ නැහැ..ඒක පට්ට පල් බොරු කතාවක්..එහෙනම් ෆස්ට් ලව් කැඩුන කීදෙනෙක් වෙන උන් හොයන් මාසෙන් දෙකෙන් අදුනගෙන මැරි කරනවද...