ආමේන් ආහ්හ්.. ආහ්හ් මයි ලොඩ් ආමේන් ආහ්හ්

Glitch

Well-known member
  • Apr 27, 2022
    2,807
    5,541
    113
    Matrix
    මෙතුමන්ලා legitimate ව්‍යාපාර/රස්සාවල් කරලා හම්බකරන් කන මිනිස්සු. මේවා කරන්නෙ ඒ අතර මිනිසුන්ගේ හිතසුව පිණිස. මෙතුමන්ලා පිනට බත් ගිලින මිනිස්සු නෙවෙයි.
    @RandomGuy balapan besicaya 👇
    This is their job. The followers fund their lavish life. Meka business ekak ban. Tawa famous dial innawa Jerome kiyala (born again) and ara phone charge karapu dial eka.

    Loweth datha galawanawa. Mama hitanne dupath unta mey agama adahanna be.

    Mun awith okey base religion eka when Catholic aagamama kanawa. Ewala inna pawidi set eka hena duppath jiwitha gatha karanne. Mun ekey kelinma anith paththa.
    mun maha kari minissu neda ban
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    මෙතුමන්ලා legitimate ව්‍යාපාර/රස්සාවල් කරලා හම්බකරන් කන මිනිස්සු. මේවා කරන්නෙ ඒ අතර මිනිසුන්ගේ හිතසුව පිණිස. මෙතුමන්ලා පිනට බත් ගිලින මිනිස්සු නෙවෙයි.
    Amen
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    @RandomGuy balapan besicaya 👇

    mun maha kari minissu neda ban
    Ow ban. Okun aagama wikunan kanawa minissu rawatagena. Salli tiyena unta wena prashna nathi nisa mewata set wenawa. Owala amuthu amuthu scene tiyenawa. Panguwak gaanu okunta pissu watila wage inne.

    තමන්ව කුරුසෙට ගහපු ඇණ හතර ගලවගන්න බැරි වුන ජේසුවා ගෙන් මුන් ඉල්ලනවා පාපයන්ගෙන් ගලවල දෙන්න කියලා ලොල් 😂
    වෙලාවට ඕකව කුරුසෙට තියලා බාබකිව් කරලා දැම්මේ නැත්නම් තව මොන විකාර කියවයිද දන්නේ නෑ.
    machan, don't insult religions just because a few wackos are making a mockery out of it.
    ------ Post added on Jun 3, 2022 at 9:41 AM
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    දැන් ඔයිට වඩා ගොඩාක් දියුණු ආගමක් තිබිලත් සමහර රටවල්, (මිනිස්සු හොරා කාපු නිසා, වැරැද්ද වැරැද්දක් විදියට දකින්න බැරි උන නිසාත්, පාලකයොන්ට තිබ්බ අධික භක්තිය නිසාත්, කෙලෙහිගුණ සලකපු නිසාත්) බන්කොලොත් වෙලා නේද? කන්න නැතිව මිනිස්සු මැරෙනවා නේද? ගෑස් පෝලිම් වල මිනිස්සු මැරෙනවා නේද?

    තමන්ගෙ වැරදි පේන්නෙ නෑ. අනුන්ගෙ වැරදි නම් හොඳට පේනවා. :lol:

    (මන් සින්හල බෞද්ධ)
     

    Glitch

    Well-known member
  • Apr 27, 2022
    2,807
    5,541
    113
    Matrix
    Ow ban. Okun aagama wikunan kanawa minissu rawatagena. Salli tiyena unta wena prashna nathi nisa mewata set wenawa. Owala amuthu amuthu scene tiyenawa. Panguwak gaanu okunta pissu watila wage inne.


    machan, don't insult religions just because a few wackos are making a mockery out of it.
    ------ Post added on Jun 3, 2022 at 9:41 AM
    ow man adurana loku business ekak karana akka kenekuth dan okea. eya issara buddist passe dpresion haduna, paase munta setwela komahari. mata kiyanwa pastare demonla elawana widiya, eyala godak stronglu maath ithin mkuth kiyanna yanne na aa attada kiyala innawa :P
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    No difference from other religions. It is just the costume and the tone of the speech :lol:

    This is their job. The followers fund their lavish life. Meka business ekak ban. Tawa famous dial innawa Jerome kiyala (born again) and ara phone charge karapu dial eka.

    Loweth datha galawanawa. Mama hitanne dupath unta mey agama adahanna be.

    Mun awith okey base religion eka when Catholic aagamama kanawa. Ewala inna pawidi set eka hena duppath jiwitha gatha karanne. Mun ekey kelinma anith paththa.

    They have money. Salli thiyena un salli denawa...mun nathi unta bedala deela e minissu thiyan innawa...

    Pastor kiyana unta gewal denawa, rents denawa oya church walin..pastors la marry karala, lamai hadala, business / jobs karanawa samanya minissu wage :yes:

    Roman catholic church is different..eke priests la jeewath wenne minissunge sammadam walin....wadi tika e church eka thiyena area eke main church eken salli nathi churches wala expenses walata yawanawa..

    Priests la job karanne na..also they keep their celibacy...they have very tight code of conduct.
    Not easy. Not even easier like a budhist monk..
    ------ Post added on Jun 3, 2022 at 9:54 AM
     
    • Like
    Reactions: vali aththa

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    දැන් ඔයිට වඩා ගොඩාක් දියුණු ආගමක් තිබිලත් සමහර රටවල්, (මිනිස්සු හොරා කාපු නිසා, වැරැද්ද වැරැද්දක් විදියට දකින්න බැරි උන නිසාත්, පාලකයොන්ට තිබ්බ අධික භක්තිය නිසාත්, කෙලෙහිගුණ සලකපු නිසාත්) බන්කොලොත් වෙලා නේද? කන්න නැතිව මිනිස්සු මැරෙනවා නේද? ගෑස් පෝලිම් වල මිනිස්සු මැරෙනවා නේද?

    තමන්ගෙ වැරදි පේන්නෙ නෑ. අනුන්ගෙ වැරදි නම් හොඳට පේනවා. :lol:

    (මන් සින්හල බෞද්ධ)
    අස්ගිරි මල්වතු තට්ටයොටික අරක්කු බිබී බඩු ගගහ දේශපාලුවොන්ට පුක දිදී ඉන්නව මුන් අනුන්ගෙ මගුල් අව්ස්ස අව්ස්ස ඉන්නව
     
    • Haha
    Reactions: RandomGuy

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    No difference from other religions. It is just the costume and the tone of the speech :lol:



    They have money. Salli thiyena un salli denawa...mun nathi unta bedala deela e minissu thiyan innawa...

    Pastor kiyana unta gewal denawa, rents denawa oya church walin..pastors la marry karala, lamai hadala, business / jobs karanawa samanya minissu wage :yes:

    Roman catholic church is different..eke priests la jeewath wenne minissunge sammadam walin....wadi tika e church eka thiyena area eke main church eken salli nathi churches wala expenses walata yawanawa..

    Priests la job karanne na..also they keep their celibacy...they have very tight code of conduct.
    Not easy. Not even easier like a budhist monk..
    ------ Post added on Jun 3, 2022 at 9:54 AM
    Not all help the poor machan. They might do that just to show face. But in reality they are more into spending that money for their benifit. Owa cults wage scene ekak tiyenne.

    Mewage ewala extreme tama Johnstown wage kathawala tiyenne. <-- watch this documentry if you got time. Patta scene eka.
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,705
    8,980
    113
    kandy

    Pastor who farted on church member’s face says “it’s demonstration of God’s power”​



    BdFk9kpTURBXy8yYWY1NWYxY2JkODllZjliMzZkNGNmYWU0MjA1MmViOS5qcGeSlQMAAM0KR80FypMFzQMWzQGugaEwBQ



    https://www.pulse.com.gh/filla/past...-says-its-demonstration-of-gods-power/964l7g6
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    මොන ජෝක්ස්ද යකූ මේවා..මටනම් මේවාට හිනා යනවා විතරයි 😂
    මෙච්චර ප්‍රාතමික ගනයේ ලොසින්ජර වලටත් අහුවෙනවනේ මිනිස්සු.🤭


    Pastor who farted on church member’s face says “it’s demonstration of God’s power”​



    BdFk9kpTURBXy8yYWY1NWYxY2JkODllZjliMzZkNGNmYWU0MjA1MmViOS5qcGeSlQMAAM0KR80FypMFzQMWzQGugaEwBQ



    https://www.pulse.com.gh/filla/past...-says-its-demonstration-of-gods-power/964l7g6
    චාල්ස් තෝමස් කාරයත් මේවා කරන්න ගයි තව ටික දවසකින්😂
    ඕකා නම් අමු සක්කිලියා සිංහල බෞද්ධයෝ එක්ක පුදුම ඇරියස් එකක් තියෙන්නේ.
    හැබැයි මල නොතලා රොන් ගන්න ටයිප් එකෙන් ගේම දෙන්නේ
    ඕකාගේ නියම ස්වබාවය දැක්කේ පුහුගිය දවස්වල

    මිනිස්සුන්ට මග රැකලා ගහන්න කියලා උසිගන්නපු සීන් එකෙන්.
    ------ Post added on Jun 3, 2022 at 11:46 AM
     
    • Love
    Reactions: san**

    FCB

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    3,125
    754
    113
    yako e minussue ge wiswaaseyan a minissu hodata jivath wenawa,ubala hoollanawa. ekai wenasa
     

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    ඕවා දකිනකොට මටනම් මතක්වෙන්නෙම මෙන්න මේක :D

    trance-movie-review-759.jpg
     
    • Like
    Reactions: menaka60

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Not all help the poor machan. They might do that just to show face. But in reality they are more into spending that money for their benifit. Owa cults wage scene ekak tiyenne.

    Mewage ewala extreme tama Johnstown wage kathawala tiyenne. <-- watch this documentry if you got time. Patta scene eka.

    Ow but they spend a few on poor, because they need people to run this thing...

    Pyramid wage scene ekakuth thiynawa..like, pastorsla ta un gewanawa, then pastors un danna hoda hoda dial brainwash karala genna gannawa...

    Ita passe eh ena unta awashythaawaya paridi awashya dewal denawa...for example, one of my cousin sis joined such a place..she was a roman catholic..kohomahari ekek meyawa brainwash karala ekiwa unge ekata join karagattha...she had a small weakness, she liked to be called a madam or be respected :lol: un karapu wade ekiwa ethana mokakda position ekakata damma...like a bait :lol: since then she was a full time there..

    Likewise, one other guy, he wanted to put his son to a college, they somehow did that through contacts...oya wage un allala un nila balala gahanawa..
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මගෙ lord නම් නැගිට්ටා දෙයියෝ. say it again aaahhh ආමේන් හලෙලුයියා ආඅහ්හ්හ් මයි ලෝඩ්ඩ්..


    මේ අර කලු කොට දෙවියන් වහන්සේල ගේ ගෙනිතිබ්බා කියල දුක කියපු පවුල නේත? 🤣

    මගේ ජංගි ටිකත් නෑ..... බබාගේ පොචුත් නෑ...... අයියගේ ලංකට් ටිකත් නෑ......

    ආ... මේන්
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Ow but they spend a few on poor, because they need people to run this thing...

    Pyramid wage scene ekakuth thiynawa..like, pastorsla ta un gewanawa, then pastors un danna hoda hoda dial brainwash karala genna gannawa...

    Ita passe eh ena unta awashythaawaya paridi awashya dewal denawa...for example, one of my cousin sis joined such a place..she was a roman catholic..kohomahari ekek meyawa brainwash karala ekiwa unge ekata join karagattha...she had a small weakness, she liked to be called a madam or be respected :lol: un karapu wade ekiwa ethana mokakda position ekakata damma...like a bait :lol: since then she was a full time there..

    Likewise, one other guy, he wanted to put his son to a college, they somehow did that through contacts...oya wage un allala un nila balala gahanawa..
    Yeah. These are totally different from the likes of roman catholic religion. Those have proper control. But these just spring out from nowhere and spread quickly. For instance they might go to a flooded area and give out shit and invite them to there ministry.


    I had a friend whos parents were pastors and the guy endeup in some Scandinavian country and married a chick there. Fucker failed OLs and the only reason he was able to migrate was because of the religion. Pastor and a few always live like kings while the rest don't have that much of luxury.
     
    • Like
    Reactions: kolavari