ආයේ ඉන්ටර්නෙට් මනී හොයන්න කට්ට කන්න ඕන නෑ.

Status
Not open for further replies.

SS BOY

Active member
  • Dec 23, 2015
    891
    48
    28
    Panadura
    යාලුවනේ පහුගිය දවස් ටිකේම මන් කට්ට කෑවෙ ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් කීයක් හරි හොයගන්න..ඒත් ඇත්තම කතාව තමයි මට එක රුපියල් 100ක් හරි හොයාගන්න පුලුවන් වුනත් ඊට වඩා බැරිවුනා. :(:(
    අවන්ක කමින් සල්ලි හොයන්න ගිහින් බැරි තැන මන් ලන්කාවෙ අයගේ ක්‍රමෙට සල්ලි හොයන්න බැලුවා. මෙන්න බොලේ බලන් ඉදිද්දි මගේ සල්ලි වැඩි වෙනවා... මොනවත් නෙවී... මේක ගින්දර වගේ වැඩ කරන බොට් එකක්.
    එ බොට් එක ගැන යාලුවො ගොඩ දෙනෙක් සමහරවිට දන්නවැති.. ඒත් ඒ ගැන හාන්කවිසියක්වත් නොදන්න දවසට එක රුපියල් 100ක් හොයගන්න බැරිවුන යාලුවො වෙනුවෙන් මන් කට කාලා හොයගත්තු ගැජට් එක ගැන කියලා දෙන්න හිතුවා.:yes::yes::yes:
    මේ කරන්නේ හොර වැඩක් වුනත් මෙ ක්‍රමෙන් තමයි ලෝකේ වැඩිම පිරිසක් සල්ලි හොයන්නේ PTC ඇඩ්ස් වලින්. (තව Coin Ad වලිනුත් පුලුවන්) මේක හරිහැට් කලොත් වරදින්නෙ නෑ.
    ඕන අය ඉන්නවනම් මට PM කරන්න. මොකද මේක ඕනනැති අයත් මෙතන ඉන්න නිසා.මම නම් දැනට කරගෙන යනවා. වැඩෙ එලකිරි වගෙ නැගලා යනවා. ඔයාලට 100% විශ්වාසය තියන්න පුලුවන් Site එකකුත් මන් දෙනවා. මොකද මේක සයිට් වල Plugin එක්ක යන වැඩක්.ඇත්තටම එකේ තමයි වැඩේ තියෙන්නේ.:yes::yes::yes: එහෙමනම් මන් නවතින්නම්.
    පහසුව සදහා Screen shot එකකුත් මෙතන දානවා.මන් තාම පටන් ගනිපු වැඩේ ගැන පොඩි අවබෝධයක් ලබාදෙන්න.:cool::cool:

    ඊයේ මේ සයිට් වල රෙජිස්ටර් වෙලා මන් එකම එක ඇඩ් එකක් වත් ක්ලික් නොකර හොයපු ගනන් තමයි මේ තියෙන්නෙ.

    4uuc7b.jpg


    අනිවර්යෙන්ම ගොඩ යනවාම තමයි. වැඩේ හරි ගියාම මට දන්වන්න. ඕන නම් රෙප් එකකුත් දෙන්න.
    ඔක්කොටම වඩා ඔයාල ඔක්කොටම මේ දේ කරන්න පුලුවන් කියන දේ මට විශ්වාසයි. :D:D

    හැබැයි මේකට පොඩ්ඩක් සරල කඩ්ඩ නම් ඕන. මොකද උදව්වක් ඕන නම් ඔනම උදවුවක් ලැබෙනවා. හැබයි සරල කඩ්ඩෙන් තමයි.

    ඕගොල්ලන්ට ජය..!!!!

    Mata Wisthara Tika Ewapan machan..Matath Wadiya Kadda Ba..Therena Widihata Saralawama Kiyala Deepan..
     

    tifini

    Junior member
  • Feb 12, 2013
    51
    0
    8
    යාලුවනේ පහුගිය දවස් ටිකේම මන් කට්ට කෑවෙ ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් කීයක් හරි හොයගන්න..ඒත් ඇත්තම කතාව තමයි මට එක රුපියල් 100ක් හරි හොයාගන්න පුලුවන් වුනත් ඊට වඩා බැරිවුනා. :(:(
    අවන්ක කමින් සල්ලි හොයන්න ගිහින් බැරි තැන මන් ලන්කාවෙ අයගේ ක්‍රමෙට සල්ලි හොයන්න බැලුවා. මෙන්න බොලේ බලන් ඉදිද්දි මගේ සල්ලි වැඩි වෙනවා... මොනවත් නෙවී... මේක ගින්දර වගේ වැඩ කරන බොට් එකක්.
    එ බොට් එක ගැන යාලුවො ගොඩ දෙනෙක් සමහරවිට දන්නවැති.. ඒත් ඒ ගැන හාන්කවිසියක්වත් නොදන්න දවසට එක රුපියල් 100ක් හොයගන්න බැරිවුන යාලුවො වෙනුවෙන් මන් කට කාලා හොයගත්තු ගැජට් එක ගැන කියලා දෙන්න හිතුවා.:yes::yes::yes:
    මේ කරන්නේ හොර වැඩක් වුනත් මෙ ක්‍රමෙන් තමයි ලෝකේ වැඩිම පිරිසක් සල්ලි හොයන්නේ PTC ඇඩ්ස් වලින්. (තව Coin Ad වලිනුත් පුලුවන්) මේක හරිහැට් කලොත් වරදින්නෙ නෑ.
    ඕන අය ඉන්නවනම් මට PM කරන්න. මොකද මේක ඕනනැති අයත් මෙතන ඉන්න නිසා.මම නම් දැනට කරගෙන යනවා. වැඩෙ එලකිරි වගෙ නැගලා යනවා. ඔයාලට 100% විශ්වාසය තියන්න පුලුවන් Site එකකුත් මන් දෙනවා. මොකද මේක සයිට් වල Plugin එක්ක යන වැඩක්.ඇත්තටම එකේ තමයි වැඩේ තියෙන්නේ.:yes::yes::yes: එහෙමනම් මන් නවතින්නම්.
    පහසුව සදහා Screen shot එකකුත් මෙතන දානවා.මන් තාම පටන් ගනිපු වැඩේ ගැන පොඩි අවබෝධයක් ලබාදෙන්න.:cool::cool:

    ඊයේ මේ සයිට් වල රෙජිස්ටර් වෙලා මන් එකම එක ඇඩ් එකක් වත් ක්ලික් නොකර හොයපු ගනන් තමයි මේ තියෙන්නෙ.

    4uuc7b.jpg


    අනිවර්යෙන්ම ගොඩ යනවාම තමයි. වැඩේ හරි ගියාම මට දන්වන්න. ඕන නම් රෙප් එකකුත් දෙන්න.
    ඔක්කොටම වඩා ඔයාල ඔක්කොටම මේ දේ කරන්න පුලුවන් කියන දේ මට විශ්වාසයි. :D:D

    හැබැයි මේකට පොඩ්ඩක් සරල කඩ්ඩ නම් ඕන. මොකද උදව්වක් ඕන නම් ඔනම උදවුවක් ලැබෙනවා. හැබයි සරල කඩ්ඩෙන් තමයි.

    ඕගොල්ලන්ට ජය..!!!!

    pm
    matath ewanna
    [email protected]
     
    Status
    Not open for further replies.