ආර්ථික වශයෙන් ස්ථාවර යුවතියකට ආදරය කිරීම...

Lupine Solus

Well-known member
  • Dec 2, 2022
    733
    1,669
    93
    Screenshot_20230129-102526_WhatsApp.jpg


    මේ කතාව ඇත්ත වගේ හැබැයි. මේ සම්බන්ධව කිරි සර්ලගේ අදහස මොකක්ද? :D මං නම් කියන්නෙ කෙල්ලත් ආර්ථික වශයෙන් ස්ථාවර වෙන්න ඕනේ. හැබැයි කොල්ලා කෙල්ලට වඩා වැඩිපුර ආර්ථික වශයෙන් ස්ථාවර වෙන්න ඕනේ.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Ada kale kello godak job karala/ Side income hadagena thaniyama goda enna balanawa bung.

    Kolla kellata wadaa stable wena eka hodaiyi, mokada ganu kamathi unge pirimiya ekita wadaa ihala ekkanke kiyala hithanna

    ekane oya Medicine yana kello badinne nathee arts karana kollanwa. Un balanne ekko same level or ita uda ma thama

    kollo habaiyi ehama naa Teacher kanake unath engineer/ doctor aya badinawaa
     
    • Like
    Reactions: DHE and siri_ayya

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    එහෙම එකක් නෑ
    එයා ජොබ් එක කරලා ගන්න සල්ලි ගැන අපිට කතා කරන්නවත් බැහැ. එයාගෙ සේරම වියදම් අපි දෙන්න ඕන.
    අපේ පැත්තෙන් බැලුවම ජොබ් එකක් කරන කෙනෙක් සහ නොකරන කෙනෙක් කියලා කිසිම වෙනසක් නැහැ. අපි එයාගෙ සේරටම වියදම් කරන්න ඕන :P:P:P:P
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Wifege salary eka mage vage 2 gunayakatath vadi.. happy life..😂😂 ස්කාලට් නංගිනන් පච කෙලින්නෙ.. ඒකිට වඩා සල්ලි තියෙන හැන්ඩ්සම් උන් නැතුව ඇති 😂😂

    Ada kale kello godak job karala/ Side income hadagena thaniyama goda enna balanawa bung.

    Kolla kellata wadaa stable wena eka hodaiyi, mokada ganu kamathi unge pirimiya ekita wadaa ihala ekkanke kiyala hithanna

    ekane oya Medicine yana kello badinne nathee arts karana kollanwa. Un balanne ekko same level or ita uda ma thama

    kollo habaiyi ehama naa Teacher kanake unath engineer/ doctor aya badinawaa
    Man medicine giya ekkenek bn bandala inne. Dan tika tika ova normal venava.
    ------ Post added on Jan 29, 2023 at 11:50 AM
     

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    එහෙම එකක් නෑ
    එයා ජොබ් එක කරලා ගන්න සල්ලි ගැන අපිට කතා කරන්නවත් බැහැ. එයාගෙ සේරම වියදම් අපි දෙන්න ඕන.
    අපේ පැත්තෙන් බැලුවම ජොබ් එකක් කරන කෙනෙක් සහ නොකරන කෙනෙක් කියලා කිසිම වෙනසක් නැහැ. අපි එයාගෙ සේරටම වියදම් කරන්න ඕන :P:P:P:P
    එතකොට එයා ඉතුරු කරන සල්ලි කොටස් වෙළඳ පොළේ ආයෝජනේ කරනවාද? :baffled:
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    කෙල්ල ආර්ථික වශයෙන් ස්ථිර උනත් නැතත් උබ ආර්ථික වශයෙන් ස්ථාවර නැත්නම් කෙල්ලො දාගන්න එපා අන්තිමේට තමුසෙ මට මොනාද දුන්නෙ කියලා අහගන්න වෙනවා සත්තයි.උබ පට්ට කට්ටක් කාලා උබට ඕන සිහින ජීවිතේ ළගාකරගන්න කොච්චර කට්ට කෑවත් ඒකිට අදාල නෑ උබ ඒකිට ඕන මගුලුයි එපා මගුලුයි අරන් දෙන්නෙ නැත්නම්.



    -Thank me later-
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    එහෙම එකක් නෑ
    එයා ජොබ් එක කරලා ගන්න සල්ලි ගැන අපිට කතා කරන්නවත් බැහැ. එයාගෙ සේරම වියදම් අපි දෙන්න ඕන.
    අපේ පැත්තෙන් බැලුවම ජොබ් එකක් කරන කෙනෙක් සහ නොකරන කෙනෙක් කියලා කිසිම වෙනසක් නැහැ. අපි එයාගෙ සේරටම වියදම් කරන්න ඕන :P:P:P:P


    මේක හරි

    අපෙ ගෑනිත් මට කියල තියෙන්නෙ උන්දැ financially independant ලු

    මම තමා කන්න බොන්න , සබන්, තේ කොල, කිරි, ඉන්ටනෙට්, ලයිට් බිල්, ගෑස් වලට එහෙම ගෙවන්නෙ
    මාසෙ අන්තිමට උන්දැට මදි පාඩුවට සල්ලි දෙන්නෙත් මම්ම තමයි.

    independant අම්මගෙ රෙද්ද
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    Wifege salary eka mage vage 2 gunayakatath vadi.. happy life..😂😂 ස්කාලට් නංගිනන් පච කෙලින්නෙ.. ඒකිට වඩා සල්ලි තියෙන හැන්ඩ්සම් උන් නැතුව ඇති 😂😂


    Man medicine giya ekkenek bn bandala inne. Dan tika tika ova normal venava.
    ------ Post added on Jan 29, 2023 at 11:50 AM
    උබටත් ලැජ්ජ නෑනෙ ගෑනිගෙන් කකාබිබී ඉන්න
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    එතකොට එයා ඉතුරු කරන සල්ලි කොටස් වෙළඳ පොළේ ආයෝජනේ කරනවාද? :baffled:
    අද දවල්ටයි රෑටයි උඹලගෙ ගෙදරින් කන්න දෙනවා නං මං හරියටම අහලා කියන්නං
    ඒව බැංකුවෙ දාල FD දාල තියෙන්නෙ. හදිස්සිකටවත් FD එක close කරන්නෙ නැහැ


    මේක හරි

    අපෙ ගෑනිත් මට කියල තියෙන්නෙ උන්දැ financially independant ලු

    මම තමා කන්න බොන්න , සබන්, තේ කොල, කිරි, ඉන්ටනෙට්, ලයිට් බිල්, ගෑස් වලට එහෙම ගෙවන්නෙ
    මාසෙ අන්තිමට උන්දැට මදි පාඩුවට සල්ලි දෙන්නෙත් මම්ම තමයි.

    independant අම්මගෙ රෙද්ද
    ඔයිට අමතරව
    හැමදාම උදේට දවසෙ වියදම් වලට සල්ලි දෙන්න ඕන
    එයාල පදින වාහන බයිසිකල් වලට අපි තෙල් ගහන්න ඕන (ඒ වගේම අපි ඒව නිකමට හරි ස්ටාට් කරලා බැලුවොතින් බැනූං අහන්න වෙනවා පෙට්‍රල් ටික නාස්ති කරනවා කියලා)
    ඒව වෙලාවට සර්විස් කරලා පෙට්‍රල් ගහලා මේන්ටේන් කරලා තියන එකත් අපේ වගකීමක්
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    හැමදාම උදේට දවසෙ වියදම් වලට සල්ලි දෙන්න ඕන
    එයාල පදින වාහන බයිසිකල් වලට අපි තෙල් ගහන්න ඕන (ඒ වගේම අපි ඒව නිකමට හරි ස්ටාට් කරලා බැලුවොතින් බැනූං අහන්න වෙනවා පෙට්‍රල් ටික නාස්ති කරනවා කියලා)
    ඒව වෙලාවට සර්විස් කරලා පෙට්‍රල් ගහලා මේන්ටේන් කරලා තියන එකත් අපේ වගකීමක්

    ඔයාගෙ පඩිය වයිෆ්ගේ පඩියට වඩා ගොඩක් වැඩියිද?
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider