වේල් තුනට කොත ගහල බත් ගිලින එකේ සාපෙ තමයි. අාත්මෙට බඩ නම් පස්සට දා ගන්න වෙන් නෑ. බත් අඩු කරලා protein වැඩි කෑම කෑවා නම් ඇඟ ගාණට හැදෙනවා.
Naturally කෙට්ටු උන්ට විතරක් අැඟ ලස්සනට තියෙනවා. තොපි නිළියො කියල බලන්නෙ තප්පදෝරු වේසියො දිහානෙ. උන්ගෙ නම් ගලවපුවාම අල ගෝනි වගේ තමයි. හැබැයි කෙට්ටු කෙල්ලො බලහන් ලස්සනට ඉන්නවානෙ Caucasian කෙල්ලො වගේම.
වහල දානවා වැදගත් ටික පහළට යන නිසා.

හෙළුව කියන්නෙ නිකම්ම පෙන්නන් හිටියට නම් වෙනසක් නෑ බං. ඕකෙ මැජික් එක යන එකත් හොඳයි. Sex feeling එක ඇඟ දැකපු ගමන් අැති වෙන මානසික රෝගෙ අඩු කරගන්නම ඕන. විශේෂයෙන්ම public තැන්වල. ඔය දෙක පටලගත්ත පොන්නයො තමයි කෙල්ලෙක්ගෙ කකුලක් දැක්ක ගමන් පාර අයිනෙ ත්රීවීල් නවත්තගෙන අතේ ගහන්නෙ.
Sex feeling කියන දේ අැති වෙන්න ඕන කෙල්ලගෙ කැමැත්ත, අාසාව එක්ක. ඕකට හොඳම උදාහරණයක් තමයි swimming pool එකක, beach එකක වගේ කෙල්ලෙක් bikini එකකින් වගේ එ්කිගෙ පාඩුවෙ හිටියා කියල හිතපන්. තොට අෑත ඉඳන් බලන් අතේ ගහන්න හිතෙනවද, පයිය නගිනවද? අන්න එ්ක ලොකු ප්රශ්නයක්.
හැබැයි එ් කෙල්ල කැමතියි කියල පේනවා නම්, තමන් දිහා බලල ඉඟි වගේ කරනවා නම් අන්න එහෙම වුණාමයි sexual feeling එන්ඩ ඕන. කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එ්කිගෙ පාඩුවෙ ඉද්දි පැත්තකින් ඉඳල අතේ ගහන්න හිතෙන පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගෙන එ්කි කැමති වුණාම විතරක් mutually එ් feeling එක ගන්ඩ මොළේ හදා ගන්න බලහන්. කෙල්ලෙක්ගෙ sexy ම දේ මූණ, විශේෂයෙන්ම අැස් දෙකයි, කටයි වෙන්නෙ අන්න එ් නිසා. ඇඟ sexy වෙන්න පුළුවන් හැබැයි අරකත් එකතු වුණාම විතරක්.
ඕක නැති වුණාම තමයි හිතෙන්නෙ අැඟ දැකල පුරුදු වුණාම sex feelings යයි කියලා. එහෙම හුත්තක් නෑ. එහෙම වුණාම නැති වෙන්නෙ අර පැත්තක ඉඳල අතේ ගහන්න තියෙන අාසාව. එ්ක නැති වෙන එකමයි හොඳ.
පට්ට sexual life එකක් තියෙන කෙල්ලො කොච්චරවත් ගෙදරට කොටටම අැඳලා ඉන්නවා, එ්වා දැක්කා කියල උන්ගෙ කොල්ලොන්ට, හබීලට sex feeling යනවද? පක තමා. එ්වා තවත් වැඩි වෙනවා. මොකද sexual interest එක නිකන්ම පේන අැඟට විතරක් නෙවෙයි, කෙල්ල තමන්ට දාන ඉඟි වගේ දේවල් එක්ක එකතු වුණාම feeling අවදි කරගන්න උන් ඉගෙන ගෙන තියෙන නිසා.
ගෙදරට, මිනිහා ඉස්සරහ පවා දිගට අැඳගෙන එ්ක මැජික් එකක් කරාට පස්සෙ තමයි අර අසහන හැත්ත වැඩිපුර හැදෙන්නෙ. ගෑනි එහෙම නිසා තමයි පොන්නයො threewheel නවත්තගෙන පාරෙ යන ගෑනියෙක්ගෙ කකුලක් බලන් අතේ ගහන්නෙ. ඕක ගෙදර දැකල පුරුදු වුණා නම් එහෙම ලෙඩක් එන් නෑනෙ. කොටින්ම ගෑනියෙක්ට හුකනවට වඩා පැත්තකට වෙලා අතේ ගහන එක, බලෙන් jack ගහන එක අාතල් වගේ දැනෙන පිස්සො ඉන්නවා. (කලිනුත් කිව්වා වගේ කෙල්ල එ්ක ගැන දැනුවත්ව support නම්, එ්කි interest එකක් පෙන්නනවා නම් කිසි අවුලක් නෑ. එ්කිගෙ මූණ බැලුවාම තේරුම් ගන්න පුළුවන්කෙ. මේ කියන්නෙ එ්කිගෙ එහෙම හැඟීමක්වත් නැතිව පැත්තක ඉඳල කරන මඟුල්)
ඔන්න ඕකයි කතාව. බලෙන්ම හරි ඇඟවල් දිහා බලන් අතේ ගහන එක අඩු කරගන්න බලහන්, විශේෂයෙන්ම public හෝ එ් වගේ එ්කිගෙ කිසිම හැඟීමක් නැති තැනක. හැබැයි අර ඉඟිත් එක්ක තියෙද්දි අවුලක් නෑ. උදාහරණයක් විදිහට provocative expression එකක් එක්ක තියෙන photo shoot එකක්, tiktok එකක් කියල හිතපන්, අන්න එතකොට එ් feeling එක එක්ක අතේ ගැහුවත් කමක් නෑ. මොකද එ්කි එහෙම හැඟීමක් එක්කයි එ්වා කරන්නෙ. එ්ක virtual consent එකක්, mutual interest එකක්නෙ.
හැබැයි ඔය අහිංසක කෙල්ලො sex ගැන හැඟීමක්වත් නැතිව පාඩුවෙ පාරෙ යද්දි, බස් එකේ යද්දි photo ගහපුවා බලාගෙන අතේ ගහන කාලකන්නි ඉන්නෙ. අන්න එ් පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගනින්. කට්ටිය ටිකක් revealing විදිහට අඳින එක අනිවාර්යයෙන්ම එ් සාපෙ අඩු කරන්න නියමයි. ඔය දෙක පටල ගත්තම තමයි දූෂණ අරවා මේවා පවා වෙන්නෙ. කෙල්ලෙක්ගෙ interest එක නැත්තම් sexual feeling එන එක ඉබේම නවත්ත ගත්තා නම් කවදාවත් rape එකක් කරන්න හිතෙනවද? නෑනෙ.