ආරුගම්බේ topless ගිය තායි කෙල්ලගේ ෆොටෝ එක නැද්ද? 🤪

clumsyhulk

Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,484
    13,145
    113
    🌎
    Ow ow e Walataraya photo eka gahanne


    Oka patta parana scene ekak ban.

    Meki exhibitionist kenek. Name eka "Terry Naha" google search karala balapan.

    Terry Naha Sri Lanka Kiyala
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 12:03 AM
    1752645969483.jpeg


    @AnuradhaRa

    jack ගහන එක අ‍ාතල් වගේ දැනෙන පිස්සො ඉන්නවා.
    @DiksonAlex
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 11:41 AM
     
    • Wow
    Reactions: DiksonAlex

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,321
    10,638
    113
    උබලා ඇනිමල් පෝර්න් බලනවද අස්සයොන්ට කියලා ගහාගන්නවා..කටේ දාන් උරනවා..පුසාගේ අතුලේ.කටේ.බඩු දාගන්නවා..සමහර වේසියො ගිලිනවා..මුන්ට කැරිම මෝලක් තියෙන්නේ..පාරේ යන එක නතින්
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    thadi_bijja

    Well-known member
  • Aug 8, 2016
    899
    794
    93
    මේ සීන් එක මොකක්ද? වටපිටාවේ තියන ගස් ටික දැක්කම උනවටුනවගේත් පේනවා. උනවටූනේ නේද?
    රෑ 6න් පස්සේ උනවටුනේ මේවගේ දේවල් දකින්න පුළුවන්. දැන් නම් කොහොමද දන්නෙ නෑ. 2012දි විතර උණ්වටුනේ ගියා. කොල්ලො සෙට් එක සිංදුවක් කියලා ආතල් අරන් එද්දි මග දිගට ආතල් ගොඩයි. එක තැනක එක සුද්දියයි, සුද්දො 5යි. සුද්දි හිටියෙත් මේවගේ හෙලුවෙන්. ලංකාවේගයිඩ්ලත් ඉන්නවා. ඒ සුද්දි අරුන් එක්ක ආවද, ඩීල් යනවද කියලා නම හරියට දන්නෙ නෑ. ඒත් මොකක් හරි දෙයක් එතන සිද්ද උනා. :P
    අම්මටසිරි සුද්දා "ගල්" ගහන්නෙ ...
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,257
    1
    2,931
    113
    Z
    වේල් තුනට කොත ගහල බත් ගිලින එකේ සාපෙ තමයි. අ‍ාත්මෙට බඩ නම් පස්සට දා ගන්න වෙන් නෑ. බත් අඩු කරලා protein වැඩි කෑම කෑවා නම් ඇඟ ගාණට හැදෙනවා.

    Naturally කෙට්ටු උන්ට විතරක් අ‍ැඟ ලස්සනට තියෙනවා. තොපි නිළියො කියල බලන්නෙ තප්පදෝරු වේසියො දිහානෙ. උන්ගෙ නම් ගලවපුවාම අල ගෝනි වගේ තමයි. හැබැයි කෙට්ටු කෙල්ලො බලහන් ලස්සනට ඉන්නවානෙ Caucasian කෙල්ලො වගේම.

    වහල දානවා වැදගත් ටික පහළට යන නිසා.
    👇👇





    හෙළුව කියන්නෙ නිකම්ම පෙන්නන් හිටියට නම් වෙනසක් නෑ බං. ඕකෙ මැජික් එක යන එකත් හොඳයි. Sex feeling එක ඇඟ දැකපු ගමන් අ‍ැති වෙන මානසික රෝගෙ අඩු කරගන්නම ඕන. විශේෂයෙන්ම public තැන්වල. ඔය දෙක පටලගත්ත පොන්නයො තමයි කෙල්ලෙක්ගෙ කකුලක් දැක්ක ගමන් පාර අයිනෙ ත්‍රීවීල් නවත්තගෙන අතේ ගහන්නෙ. 🤣

    Sex feeling කියන දේ අ‍ැති වෙන්න ඕන කෙල්ලගෙ කැමැත්ත, අ‍ාසාව එක්ක. ඕකට හොඳම උදාහරණයක් තමයි swimming pool එකක, beach එකක වගේ කෙල්ලෙක් bikini එකකින් වගේ එ‍්කිගෙ පාඩුවෙ හිටියා කියල හිතපන්. තොට අ‍ෑත ඉඳන් බලන් අතේ ගහන්න හිතෙනවද, පයිය නගිනවද? අන්න එ‍්ක ලොකු ප්‍රශ්නයක්.

    හැබැයි එ‍් කෙල්ල කැමතියි කියල පේනවා නම්, තමන් දිහා බලල ඉඟි වගේ කරනවා නම් අන්න එහෙම වුණාමයි sexual feeling එන්ඩ ඕන. කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එ‍්කිගෙ පාඩුවෙ ඉද්දි පැත්තකින් ඉඳල අතේ ගහන්න හිතෙන පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගෙන එ‍්කි කැමති වුණාම විතරක් mutually එ‍් feeling එක ගන්ඩ මොළේ හදා ගන්න බලහන්. කෙල්ලෙක්ගෙ sexy ම දේ මූණ, විශේෂයෙන්ම අ‍ැස් දෙකයි, කටයි වෙන්නෙ අන්න එ‍් නිසා. ඇඟ sexy වෙන්න පුළුවන් හැබැයි අරකත් එකතු වුණාම විතරක්.

    ඕක නැති වුණාම තමයි හිතෙන්නෙ අ‍ැඟ දැකල පුරුදු වුණාම sex feelings යයි කියලා. එහෙම හුත්තක් නෑ. එහෙම වුණාම නැති වෙන්නෙ අර පැත්තක ඉඳල අතේ ගහන්න තියෙන අ‍ාසාව. එ‍්ක නැති වෙන එකමයි හොඳ.

    පට්ට sexual life එකක් තියෙන කෙල්ලො කොච්චරවත් ගෙදරට කොටටම අ‍ැඳලා ඉන්නවා, එ‍්වා දැක්කා කියල උන්ගෙ කොල්ලොන්ට, හබීලට sex feeling යනවද? පක තමා. එ‍්වා තවත් වැඩි වෙනවා. මොකද sexual interest එක නිකන්ම පේන අ‍ැඟට විතරක් නෙවෙයි, කෙල්ල තමන්ට දාන ඉඟි වගේ දේවල් එක්ක එකතු වුණාම feeling අවදි කරගන්න උන් ඉගෙන ගෙන තියෙන නිසා.

    ගෙදරට, මිනිහා ඉස්සරහ පවා දිගට අ‍ැඳගෙන එ‍්ක මැජික් එකක් කරාට පස්සෙ තමයි අර අසහන හැත්ත වැඩිපුර හැදෙන්නෙ. ගෑනි එහෙම නිසා තමයි පොන්නයො threewheel නවත්තගෙන පාරෙ යන ගෑනියෙක්ගෙ කකුලක් බලන් අතේ ගහන්නෙ. ඕක ගෙදර දැකල පුරුදු වුණා නම් එහෙම ලෙඩක් එන් නෑනෙ. කොටින්ම ගෑනියෙක්ට හුකනවට වඩා පැත්තකට වෙලා අතේ ගහන එක, බලෙන් jack ගහන එක අ‍ාතල් වගේ දැනෙන පිස්සො ඉන්නවා. (කලිනුත් කිව්වා වගේ කෙල්ල එ‍්ක ගැන දැනුවත්ව support නම්, එ‍්කි interest එකක් පෙන්නනවා නම් කිසි අවුලක් නෑ. එ‍්කිගෙ මූණ බැලුවාම තේරුම් ගන්න පුළුවන්කෙ. මේ කියන්නෙ එ‍්කිගෙ එහෙම හැඟීමක්වත් නැතිව පැත්තක ඉඳල කරන මඟුල්)

    ඔන්න ඕකයි කතාව. බලෙන්ම හරි ඇඟවල් දිහා බලන් අතේ ගහන එක අඩු කරගන්න බලහන්, විශේෂයෙන්ම public හෝ එ‍් වගේ එ‍්කිගෙ කිසිම හැඟීමක් නැති තැනක. හැබැයි අර ඉඟිත් එක්ක තියෙද්දි අවුලක් නෑ. උදාහරණයක් විදිහට provocative expression එකක් එක්ක තියෙන photo shoot එකක්, tiktok එකක් කියල හිතපන්, අන්න එතකොට එ‍් feeling එක එක්ක අතේ ගැහුවත් කමක් නෑ. මොකද එ‍්කි එහෙම හැඟීමක් එක්කයි එ‍්වා කරන්නෙ. එ‍්ක virtual consent එකක්, mutual interest එකක්නෙ.

    හැබැයි ඔය අහිංසක කෙල්ලො sex ගැන හැඟීමක්වත් නැතිව පාඩුවෙ පාරෙ යද්දි, බස් එකේ යද්දි photo ගහපුවා බලාගෙන අතේ ගහන කාලකන්නි ඉන්නෙ. අන්න එ‍් පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගනින්. කට්ටිය ටිකක් revealing විදිහට අඳින එක අනිවාර්යයෙන්ම එ‍් සාපෙ අඩු කරන්න නියමයි. ඔය දෙක පටල ගත්තම තමයි දූෂණ අරවා මේවා පවා වෙන්නෙ. කෙල්ලෙක්ගෙ interest එක නැත්තම් sexual feeling එන එක ඉබේම නවත්ත ගත්තා නම් කවදාවත් rape එකක් කරන්න හිතෙනවද? නෑනෙ.

    Z
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    අඩෝ මට ඔහොම කෙල්ලෝ outdoor හෙළුවෙන් හිටියට නගින්නේ නෑ බං
    අඬ අඳුරේ කාමරයක් ඇතුලේ හිටියා නම් ඔන්න කුරුං ගොයියා ගල් වෙනවා
    බල බල ඉන්න එපා
    ගිහිං කලු වෙදමහත්තයා හම්බවෙයන්