ඇඩ්සෙන්ස් ආදායම වැඩිකරගන්නේ කොහොමද?

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    Ape stock market ekak kiyala deyak thiyenawa ubala ekek wath danne nadda ..... podi ganak dala godak hoyanna puluwan bun .....
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Web Traffic Exchange | අපේ වෙබ් අඩවියට වැඩිපුර කස්ටිය ගෙන්වා ගැනීම
    Meka nam angata guna na.
    :no:

    Mahema wedak karanna puluwan. Website ekak natnam Blog ekak hadala, Adsense walata apply karala, account eka confirm unata passe site ekata ads danna hadissi wenna epa. Free web traffic/ Traffic exchange sites walata gihilla oyage site eka register karanna. Meantime Google webmaster tools, URL submission wage dewal bhawita karanna.Site ekata traffic (Traffic exchange sites walin) tiyanakota Google wage search engines oyage site eka INDEX karanawa. You can check this by searching your site address without "http://www. ". Suppose your site address is www.elakiri.com. Then search for "elakiri.com". If you can see your site in the search list then goda tamai. Oya widiyata search engines wala INDEX unama ibema Site ekata Direct Traffic hadenawa. Oya hama Traffic exchange site ekakma limited time ekakata tamai visitors la oyage site ekata awanne. Site ekata traffic oya widiyata hadagattata passe ADSENSE ADS dala wade karagena yanna. Make sure that u r not getting traffic from traffic exchange sites. Analyze this from your google analytics account.
    Kisi awlak wenne na.

    :D
     
    Last edited:

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,294
    4,419
    113
    ඇයි එන්නද
    පැටියා;7815541 said:
    Meka nam angata guna na.
    :no:

    Mahema wedak karanna puluwan. Website ekak natnam Blog ekak hadala, Adsense walata apply karala, account eka confirm unata passe site ekata ads danna hadissi wenna epa. Free web traffic/ Traffic exchange sites walata gihilla oyage site eka register karanna. Meantime Google webmaster tools, URL submission wage dewal bhawita karanna.Site ekata traffic (Traffic exchange sites walin) tiyanakota Google wage search engines oyage site eka INDEX karanawa. You can check this by searching your site address without "http://www. ". Suppose your site address is www.elakiri.com. Then search for "elakiri.com". If you can see your site in the search list then goda tamai. Oya widiyata search engines wala INDEX unama ibema Site ekata Direct Traffic hadenawa. Oya hama Traffic exchange site ekakma limited time ekakata tamai visitors la oyage site ekata awanne. Site ekata traffic oya widiyata hadagattata passe ADSENSE ADS dala wade karagena yanna. Make sure that u r not getting traffic from traffic exchange sites. Analyze this from your google analytics account.
    Kisi awlak wenne na.

    :D

    :no:mama mahama akak danme nane:no:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මචන් adsense එක්ක adbrite use කරන්න බැහැ නේද? මගේ අනිත් ප්‍රශ්නේ තමයි adsense codes දාල ෆ්‍රී hosting sites වල හොස්ට් කලට කමක් නැද්ද? like weebly .com එත්ක.
    තව කොහොමද අපි FB එකේ Group page එකක් හදා ගන්නේ මේ වැඩේට ?

    To create a facebook Group,,,,,,
    Follow the link bellow

    http://www.facebook.com/groups/create.php

    Adsense ekka Adbrite use karanna puluwan mama hitanne. I'm not sure about that.

    Blog ekak unath ati hariyata karanawa nam.:D:yes:
     

    slbloggs

    Member
    May 17, 2010
    25
    1
    0
    ඇඩ්සෙන්ස් ආදායම වැඩිකරගන්නේ කොහොමද?

    බොහොම ස්තුතී මචන් මගේ පොස්ට් එකේ ලින්ක් එක දැම්මට

    www.slbloggs.com