Web Traffic Exchange | අපේ වෙබ් අඩවියට වැඩිපුර කස්ටිය ගෙන්වා ගැනීම


පැටියා;7815541 said:Meka nam angata guna na.
Mahema wedak karanna puluwan. Website ekak natnam Blog ekak hadala, Adsense walata apply karala, account eka confirm unata passe site ekata ads danna hadissi wenna epa. Free web traffic/ Traffic exchange sites walata gihilla oyage site eka register karanna. Meantime Google webmaster tools, URL submission wage dewal bhawita karanna.Site ekata traffic (Traffic exchange sites walin) tiyanakota Google wage search engines oyage site eka INDEX karanawa. You can check this by searching your site address without "http://www. ". Suppose your site address is www.elakiri.com. Then search for "elakiri.com". If you can see your site in the search list then goda tamai. Oya widiyata search engines wala INDEX unama ibema Site ekata Direct Traffic hadenawa. Oya hama Traffic exchange site ekakma limited time ekakata tamai visitors la oyage site ekata awanne. Site ekata traffic oya widiyata hadagattata passe ADSENSE ADS dala wade karagena yanna. Make sure that u r not getting traffic from traffic exchange sites. Analyze this from your google analytics account.
Kisi awlak wenne na.
mama mahama akak danme nane
මචන් adsense එක්ක adbrite use කරන්න බැහැ නේද? මගේ අනිත් ප්රශ්නේ තමයි adsense codes දාල ෆ්රී hosting sites වල හොස්ට් කලට කමක් නැද්ද? like weebly .com එත්ක.
තව කොහොමද අපි FB එකේ Group page එකක් හදා ගන්නේ මේ වැඩේට ?


පැටියා;7815603 said:
To create a facebook Group,,,,,,
Follow the link bellow
http://www.facebook.com/groups/create.php
Adsense ekka Adbrite use karanna puluwan mama hitanne. I'm not sure about that.
Blog ekak unath ati hariyata karanawa nam.![]()