ඇඩ්සෙන්ස් account එකක් එක්ක වෙබ්සයිට් එකක් මිල&#3503

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ඇඩ්සෙන්ස් account එකක් එක්ක වෙබ්සයිට් එකක් මිල&#3503

    මචන්ලා ඇඩ්සෙන්ස් account එකක් එක්ක වෙබ්සයිට් එකක් මිලදී ගැනීමේදි සැලකිළිමත් විය යුතු කරුනු මොනවාද

    1. ඇඩ්සෙන්ස් එක approve කරගෙන තියෙන්නේ මිලදී ගන්නා වෙබ් අඩවිය හරහා නොවේනම් එම approve කරගත් වෙබ් අඩවියත් මිලදී ගත යුතුද?

    2. ඇඩ්සෙන්ස් එකට අදාල ඊමේල් එක සහ password එක ලබා ගත යුතුද?

    3. එම වෙබ් අඩවිය මගේ හොස්ට් එකකට මාරු කිරීමේදි SEO වෙනස් වෙනවාද

    4. ඩොමේන් එකට මොකද කරන්නේ?

    5.ඇඩ්සෙන්ස් ගිණුම් හිමියාගේ නම සහ ලිපිනය වෙනස් කර ගන්නේ කොහොමද

    6. මීට අමතරව සැලකිය යුතු කරුණු මොනවද? :confused:
     
    Last edited:

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    මම දන්න තරමින් කියන්නම්

    1. අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් හොදයි
    2. එකත් අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් වඩාත් හොදයි
    3. දන්න තරමින් ලොකු බලපෑමක් නෑ
    4. account එකේ තියෙනවා වෙනස් කරගන්න
    5. adsense account එකට warning ඇවිත් තියෙනවද කියලා


    ****
    adsesne එකක් හොය්නවන්ම් සයිට් එකක් එක්කම ඕනේ නම් සෙට් කරලා දෙන්න පුළුවන් පින් verify වෙච්ච කිසි අවුලක් නැති එකක් කොල්ලෙක් කරන සයිට් එකක් මට කිවුවා සෙට් කරලා දෙන්න කියලා කවුරු හරි සෙට් උනොත් වෙබ් සයිට් එකත් එක්ක 1lak වෙනවා උබට ඕනේ නම් එක මාසෙන් දෙකෙන් හොයන්න පුළුවන් ඒ සයිට් එකෙන්ම
     

    biznet

    Well-known member
  • Dec 20, 2013
    1,449
    86
    48
    මම දන්න තරමින් කියන්නම්

    1. අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් හොදයි
    2. එකත් අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් වඩාත් හොදයි
    3. දන්න තරමින් ලොකු බලපෑමක් නෑ
    4. account එකේ තියෙනවා වෙනස් කරගන්න
    5. adsense account එකට warning ඇවිත් තියෙනවද කියලා


    ****
    adsesne එකක් හොය්නවන්ම් සයිට් එකක් එක්කම ඕනේ නම් සෙට් කරලා දෙන්න පුළුවන් පින් verify වෙච්ච කිසි අවුලක් නැති එකක් කොල්ලෙක් කරන සයිට් එකක් මට කිවුවා සෙට් කරලා දෙන්න කියලා කවුරු හරි සෙට් උනොත් වෙබ් සයිට් එකත් එක්ක 1lak වෙනවා උබට ඕනේ නම් එක මාසෙන් දෙකෙන් හොයන්න පුළුවන් ඒ සයිට් එකෙන්ම


    1lk kohoadma ban masen 2n hoyannee esite ekenma ? maseta 1 lak hoyana site ekak nomrally lasksha 20- 30 k wage wenawa .. ehenam nethnam boru thama
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    1lk kohoadma ban masen 2n hoyannee esite ekenma ? maseta 1 lak hoyana site ekak nomrally lasksha 20- 30 k wage wenawa .. ehenam nethnam boru thama

    හරි බන් සොරි බොරුවක් කිවුවේ ඉල්ලා අස්කරග්න්නවා මම දාපු අදහස
     

    AccountsBuwa

    Active member
  • Aug 2, 2017
    404
    87
    28
    LK
    මචන්ලා ඇඩ්සෙන්ස් account එකක් එක්ක වෙබ්සයිට් එකක් මිලදී ගැනීමේදි සැලකිළිමත් විය යුතු කරුනු මොනවාද

    1. ඇඩ්සෙන්ස් එක approve කරගෙන තියෙන්නේ මිලදී ගන්නා වෙබ් අඩවිය හරහා නොවේනම් එම approve කරගත් වෙබ් අඩවියත් මිලදී ගත යුතුද? නැත

    2. ඇඩ්සෙන්ස් එකට අදාල ඊමේල් එක සහ password එක ලබා ගත යුතුද? ඔව්

    3. එම වෙබ් අඩවිය මගේ හොස්ට් එකකට මාරු කිරීමේදි SEO වෙනස් වෙනවාද යම්කිසි බලපෑමක් විය හැක. එතරම් සැලකිය යුතු නොවේ (Eg .site loading speed)

    4. ඩොමේන් එකට මොකද කරන්නේ? දිගටම පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්

    5.ඇඩ්සෙන්ස් ගිණුම් හිමියාගේ නම සහ ලිපිනය වෙනස් කර ගන්නේ කොහොමද GOOGLE: "Though our Terms and Conditions don't permit transfers of account ownership, we do allow you to update your payee name to fix misspellings, or to make adjustments for changes such as marriage, death, or company mergers."

    6. මීට අමතරව සැලකිය යුතු කරුණු මොනවද?
    see if there are any warnings received on policy violations
     
    Last edited:

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    මම දන්න තරමින් කියන්නම්

    1. අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් හොදයි
    2. එකත් අවශ්‍යම නෑ තිබුනොත් වඩාත් හොදයි
    3. දන්න තරමින් ලොකු බලපෑමක් නෑ
    4. account එකේ තියෙනවා වෙනස් කරගන්න
    5. adsense account එකට warning ඇවිත් තියෙනවද කියලා


    ****
    adsesne එකක් හොය්නවන්ම් සයිට් එකක් එක්කම ඕනේ නම් සෙට් කරලා දෙන්න පුළුවන් පින් verify වෙච්ච කිසි අවුලක් නැති එකක් කොල්ලෙක් කරන සයිට් එකක් මට කිවුවා සෙට් කරලා දෙන්න කියලා කවුරු හරි සෙට් උනොත් වෙබ් සයිට් එකත් එක්ක 1lak වෙනවා උබට ඕනේ නම් එක මාසෙන් දෙකෙන් හොයන්න පුළුවන් ඒ සයිට් එකෙන්ම

    Warnings තියෙනවාද බලන්නේ කොහොමද?

    මාසෙකට 50000 ක් විතර හොයනවානම් ඇයි බන් ඌ ඒක විකුනන්නේ?
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ube budget eka keeyada machan ?

    අඩුම තරමේ දවසකට 8$ - 10$ වගෙ හම්බෙන එකක්වත් ඕනේ බන්. ගාන ගැන නම් තාම අයිඩියා එකක් නෑ
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    see if there are any warnings received on policy violations

    Tems and conditions වලට අනුව payee name,address,bank details වෙනස් කරන්න බැරිනම් කොහොමද payment එක ගන්නේ
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    Warnings තියෙනවාද බලන්නේ කොහොමද?

    මාසෙකට 50000 ක් විතර හොයනවානම් ඇයි බන් ඌ ඒක විකුනන්නේ?

    warning නම් email එකට එනවා email delete කරොත් නම් ඒ ගැන දැනගන්න බැරුව ඇති
    සමහර විට dashboard එකෙන් බලන්න පුළුවන් ඇති


    දැනට උට මාසෙකට 15ක් 20ක් එන්නේ ඌට සයිට් එක කරගෙන යන්න ටයිම් එක නෑ ඌ බිස්නස් එකකට අත ගහලා ඉන්නේ

    සයිට් එක develop කරලා ගත්තොත් අවුලක් නැතුව ගානක් හොයන්න පුළුවන් අනිත් එක සයිට් එක පරණ හින්දා seo පාරක් දාලා promote කරලා ගත්තොත් අවුලක්ම නෑ

    සයිට් එක කරපු එකාට ලක්ෂේට වඩා වියදම් ගිහින් තියෙනවා ඔය තත්වෙට ගන්න
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    4. ඩොමේන් එකට මොකද කරන්නේ? දිගටම පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්

    එතකොට ඩොමේන් එකත් සල්ලි දීල ගන්න වෙනවාද?
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    warning නම් email එකට එනවා email delete කරොත් නම් ඒ ගැන දැනගන්න බැරුව ඇති
    සමහර විට dashboard එකෙන් බලන්න පුළුවන් ඇති


    දැනට උට මාසෙකට 15ක් 20ක් එන්නේ ඌට සයිට් එක කරගෙන යන්න ටයිම් එක නෑ ඌ බිස්නස් එකකට අත ගහලා ඉන්නේ

    සයිට් එක develop කරලා ගත්තොත් අවුලක් නැතුව ගානක් හොයන්න පුළුවන් අනිත් එක සයිට් එක පරණ හින්දා seo පාරක් දාලා promote කරලා ගත්තොත් අවුලක්ම නෑ

    සයිට් එක කරපු එකාට ලක්ෂේට වඩා වියදම් ගිහින් තියෙනවා ඔය තත්වෙට ගන්න

    මගෙත් වෙබ් සයිට් එකක් තියෙනවා. ඒකට ඇඩ්සෙන්ස් අරන් නෑ තාම. විසිටර්ස්ලත් නෑ . මම බැලුවේ දැනටම ආදායමක් තියෙන අකවුන්ට් එකක් ගන්නවාද නැත්තන් මගේම සයිට් එක SEO කරගෙන මගේ සයිට් එකටම ඇඩ්සෙන්ස් ගන්නවාද කියලා.

    ඌ ඒ සයිට් එකටමද ඇඩ්සෙන්ස් අරන් තියෙන්නේ. ලක්ෂයක්නම් වැඩී බන්.මාසෙට 15000 ක් කියන්නේ දවසකට 3 $ වගේනේ එන්නේ .
     
    Last edited:

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    1. ඇඩ්සෙන්ස් එක approve කරගෙන තියෙන්නේ මිලදී ගන්නා වෙබ් අඩවිය හරහා නොවේනම් එම approve කරගත් වෙබ් අඩවියත් මිලදී ගත යුතුද? නැත

    ඇඩ්සෙන්ස් approve කරගත්තු වෙබ්සයිට් එකත් ගන්න වෙනවා නේද බන්. මොකද පස්සේ ඌ ඒ වෙබ් සයිට් එක අයින් කර ගත්තොත් ඇඩ්සෙන්ස් එකත් deactive වෙනවානේ
     

    Troop

    Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    ඇඩ්සෙන්ස් approve කරගත්තු වෙබ්සයිට් එකත් ගන්න වෙනවා නේද බන්. මොකද පස්සේ ඌ ඒ වෙබ් සයිට් එක අයින් කර ගත්තොත් ඇඩ්සෙන්ස් එකත් deactive වෙනවානේ

    ehema wenne na
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    මගෙත් වෙබ් සයිට් එකක් තියෙනවා. ඒකට ඇඩ්සෙන්ස් අරන් නෑ තාම. විසිටර්ස්ලත් නෑ . මම බැලුවේ දැනටම ආදායමක් තියෙන අකවුන්ට් එකක් ගන්නවාද නැත්තන් මගේම සයිට් එක SEO කරගෙන මගේ සයිට් එකටම ඇඩ්සෙන්ස් ගන්නවාද කියලා.

    ඌ ඒ සයිට් එකටමද ඇඩ්සෙන්ස් අරන් තියෙන්නේ. ලක්ෂයක්නම් වැඩී බන්

    ඔව් ඒ සයිට් එකටම ගත්ත පින් වෙරිෆයි එකක්

    මොන සයිට් එකක් උනත් නිකම් income එන්නේ නෑ බන් මහන්සි වෙන්න ඕනේ හිතන තරම් සුන්දර නෑ , උබ ඒ සයිට් එක ගත්තත් දවසට පැය 4ක් 5ක් අඩුම මහන්සි වෙන්න ඕනේ . ඇඩ්සෙන්ස් කරන එකෙක්ගෙන් අහලා බලපන් adsense හරියට කරොත් අදායම තමන්ගේ උත්සාහය මත තමයි හැමදේම . උබේ සයිට් එකට seo කරා කියලත් බෑ ඒත් මහන්සි වෙන්න වෙනවා කොහොම උනත් අලුත් සයිට් එකක් google search වලට අහුවෙන්න සාමාන්‍ය කාලයක් යනවා හොද ට්‍රැෆික් එකකුත් තියෙන්න ඕනේ දන්න එකෙක්ගෙන් අහලා බලපන්

    මට පුලුවන්නම් මම උගෙන් ඒක අරගෙන මට කරන්න ටයිම් එකක් නෑ අද තමා ගොඩක් දවසකින් නිවාඩු . උගේ සයිට් එකට මම ගොඩක් වැඩ කරලා දුන්නේ

    උගේ ගාන ඕනේ නම් තව ටිකක් අඩු කරගන්න පුළුවන් උබ කැමති නම් උබේ ගාන msg එකක් දාපන් උබේ number එකත් එක්ක උට call එකක් ගන්න කියන්නම් උ ඒ ගානට කැමති නම් බෝකර් ගාස්තු මෙතන නෑ . මොකද මම බෝකර් වැඩ කරන එක නතර කරා
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83


    ඌ ඒ සයිට් එකටමද ඇඩ්සෙන්ස් අරන් තියෙන්නේ. ලක්ෂයක්නම් වැඩී බන්.මාසෙට 15000 ක් කියන්නේ දවසකට 3 $ වගේනේ එන්නේ .

    ඔව් බන් උබ උබේ සයිට් එක හදාගනින් එතකොට එච්චර යන්නේ නෑ 3$ දවසකට පාඩුයි තමා
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ඔව් ඒ සයිට් එකටම ගත්ත පින් වෙරිෆයි එකක්

    මොන සයිට් එකක් උනත් නිකම් income එන්නේ නෑ බන් මහන්සි වෙන්න ඕනේ හිතන තරම් සුන්දර නෑ , උබ ඒ සයිට් එක ගත්තත් දවසට පැය 4ක් 5ක් අඩුම මහන්සි වෙන්න ඕනේ . ඇඩ්සෙන්ස් කරන එකෙක්ගෙන් අහලා බලපන් adsense හරියට කරොත් අදායම තමන්ගේ උත්සාහය මත තමයි හැමදේම . උබේ සයිට් එකට seo කරා කියලත් බෑ ඒත් මහන්සි වෙන්න වෙනවා කොහොම උනත් අලුත් සයිට් එකක් google search වලට අහුවෙන්න සාමාන්‍ය කාලයක් යනවා හොද ට්‍රැෆික් එකකුත් තියෙන්න ඕනේ දන්න එකෙක්ගෙන් අහලා බලපන්

    මට පුලුවන්නම් මම උගෙන් ඒක අරගෙන මට කරන්න ටයිම් එකක් නෑ අද තමා ගොඩක් දවසකින් නිවාඩු . උගේ සයිට් එකට මම ගොඩක් වැඩ කරලා දුන්නේ

    උගේ ගාන ඕනේ නම් තව ටිකක් අඩු කරගන්න පුළුවන් උබ කැමති නම් උබේ ගාන msg එකක් දාපන් උබේ number එකත් එක්ක උට call එකක් ගන්න කියන්නම් උ ඒ ගානට කැමති නම් බෝකර් ගාස්තු මෙතන නෑ . මොකද මම බෝකර් වැඩ කරන එක නතර කරා

    බලමු මචන් මන් තව ටිකක් හොයලා බලලා උඹට msg එකක් එවන්නම්. බයයි බන් අන්තිමෙට සල්ලියි account එකයි දෙකම නැති වෙයිද කියලා
     
    Last edited:

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    මගෙත් වෙබ් සයිට් එකක් තියෙනවා. ඒකට ඇඩ්සෙන්ස් අරන් නෑ තාම. විසිටර්ස්ලත් නෑ . මම බැලුවේ දැනටම ආදායමක් තියෙන අකවුන්ට් එකක් ගන්නවාද නැත්තන් මගේම සයිට් එක SEO කරගෙන මගේ සයිට් එකටම ඇඩ්සෙන්ස් ගන්නවාද කියලා.

    ඌ ඒ සයිට් එකටමද ඇඩ්සෙන්ස් අරන් තියෙන්නේ. ලක්ෂයක්නම් වැඩී බන්.මාසෙට 15000 ක් කියන්නේ දවසකට 3 $ වගේනේ එන්නේ .

    බලමු මචන් මන් තව ටිකක් හොයලා බලලා උඹට msg එකක් එවන්නම්. බයයි බන් අන්තිමෙට සල්ලියි account එකයි දෙකම නැති වෙයිද කියලා

    ඔව් එක ඇත්ත මට අරු මේ ලගදි මතක් කරපු හින්දා කිවුවේ ඒ සයිට් එක උ විකුණයි ඒක ඒ ගානට විකුනන්න පුළුවන් කිසි අවුලක් නැතුව උ එක කරගනියි

    උබට දැනගන්න තියෙන දෙයක් අහපන් දන්න දෙයක් නම් කියලා දෙන්නම් adsense ගැන නම් ලොකු දේවල් දන්නේ නෑ සාමාන්‍ය ටිකක් දන්නවා පින් වෙරිෆයි නැති account එහෙම ගන්න එපා