ඇන්ජලෝ මැතිව්ස්ට ඉක්මන් සුවය පතමු

conqureshadow

Well-known member
  • Mar 8, 2010
    2,084
    235
    63
    sanga thamai kela kare wede eda wicket eke kisima sup ekak ne anji wage bowler kenekuta okkoma un kiwwa match eken passe eka denagenath sanga muta digatama ball karanna dunna overs 5k diga spell ekak eken thama awul une ball nethyunath final eke batek widiyata samareta,chamata wada trust karanna puluwan nisa kohoma hari gessuwanam iwarai
     

    qrajiq

    Active member
  • Jul 2, 2008
    408
    151
    43
    panadura
    eliyantha white barida me dennawa hoda karanna....? sachin, gambir unawa sanipa karala me dennawa hoda karanne nati nam uwa ratin pita karanna one.. inna rate minissuta mul tana denna epai..anika onama welawa...mathiews, murali final play karannama one.... mathiews nati aduwa vassta kohomat nati karanna ba....
     

    papa 123

    Member
    Mar 23, 2011
    95
    2
    0
    මචන් මහින්දගේ ඩොකාට බැරිලුද ඇන්ජි & මුරාව හොද කරලා දෙන්න

    Yes.Elayantha White malinga wath hoda kara.dan MR ekka idala idala eyage leda sanipakirime power eka nathi wgena yanawada?:rolleyes::rolleyes: