උබ තමයි නුලේ මුල ඉදන් අගට හෙෂන්ට එක එක දේවල් කියල තියෙන්නේ.mama mokada kare
උබ තමයි නුලේ මුල ඉදන් අගට හෙෂන්ට එක එක දේවල් කියල තියෙන්නේ.mama mokada kare
mama kiwwe Gate eka wahapan kiyalaneඋබ තමයි නුලේ මුල ඉදන් අගට හෙෂන්ට එක එක දේවල් කියල තියෙන්නේ.
දැන් හරිනේ. අන්න අරු ගෑනි එක්ක පොලිසියේ. දැන් කෝල් එක ආවේ. සෙට් එකම වරෙන් යන්න දැන්.mama kiwwe Gate eka wahapan kiyalane
wena ekekta kiwwe modakama kiyalane
Mama Aunty passe yanna kiyalath na. epa kiyalath na.
මේනකාගෙදමූ එකස්පෝස්ඩ් වෙලා කොච්චර කල්ද? මූ දවසක් ෆේස්බුක් එකෙන් මාව ටෝක් කලා කලින් කැල්ලගේ දැන් කොල්ලද අහලා
aluth updates mukuth nadda ?දැන් හරිනේ. අන්න අරු ගෑනි එක්ක පොලිසියේ. දැන් කෝල් එක ආවේ. සෙට් එකම වරෙන් යන්න දැන්.
ඇවිත් විස්තරේ කියන්නම්
පියයුරු සපාකාලා, ලේසි වෙන්නේ නැහැaluth updates mukuth nadda ?
අර ගෑනි හෙසාන්ගේ පියයුරු සපාකාලා ද ? මට මතකයි දවසක් හෙසාන්ගේ ටිකක් අතට අහුවෙන ගානට තියෙනවා කියලා අල්ලපුගෙදර නංගිත් කිවුවා බන්පියයුරු සපාකාලා, ලේසි වෙන්නේ නැහැ
ඕයි ඕයිඅර ගෑනි හෙසාන්ගේ පියයුරු සපාකාලා ද ? මට මතකයි දවසක් හෙසාන්ගේ ටිකක් අතට අහුවෙන ගානට තියෙනවා කියලා අල්ලපුගෙදර නංගිත් කිවුවා බන්

පියයුරු සපාකාලා, ලේසි වෙන්නේ නැහැ
මොකද තත්ත්වය දැන්
පියයුරු සපාකාලා, ලේසි වෙන්නේ නැහැ
පියයුරු සපාකන තරමට දරුණු තත්ත්වයක තියනවා කියන්නෙ, පොරට ක්ලිනික් යන්න වෙයි වගේ ලඟදිම.