ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වැඩ්ඩෝ එන්ඩෝ....(උදව්වක්)

podi.kollo

Well-known member
  • Oct 9, 2012
    3,629
    529
    113
    In the Mirrôr
    uba danne nathi nisa kiyanne
    samsung phone hardbrick unama phone eka on wenne na a kiyanne charging pennanne na
    :yes:

    hari machan mata mathakai ubath mata udauw kara..man mage phone eka box ekak nathuwa goda da gatta bn..;)mehe ekekta wath box eka thibilath hada ganda bari una...:no: ee kiyanne mageth hard brick welda thibbe phone eka? hard brick kiyanne machan hardware case walin phone eka boot wen naththam neweida?:rolleyes:
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    J Tag කරන්න ඕන බන් , පොඩි සීන් එකක් තියෙන්නේ , 2500ක් විතර යයි
     

    The Real JTAG'ger

    Junior member
  • Nov 15, 2012
    424
    22
    18
    Maharagama[sonork id 100.1616818]
    hari machan mata mathakai ubath mata udauw kara..man mage phone eka box ekak nathuwa goda da gatta bn..;)mehe ekekta wath box eka thibilath hada ganda bari una...:no: ee kiyanne mageth hard brick welda thibbe phone eka? hard brick kiyanne machan hardware case walin phone eka boot wen naththam neweida?:rolleyes:


    ube 4n eka nikamata hari on unada ?


    BOX thibichcha paliyata hema ekkenatama oka karanna ba bn experience one :D

    soft brick unama 4n eka complete on wenne na samasung logo eke nawathinawa [thawath ewa wenawa ..........:D]

    hard brick eka hardware & software dekenma wenawa bn
    update karanakota maga nawathunama,root karaddi,custom gahanakota ..........samaharu kiyanne 4n eka nikamatawath on wenne na kiyala ewa thamai hard brick :yes:
    habai mewa unama soft brick ekath wenawa soft brick unama nam thamantama 4n eka goda daaganna puluwan godak welawata

     
    Last edited:

    podi.kollo

    Well-known member
  • Oct 9, 2012
    3,629
    529
    113
    In the Mirrôr

    ube 4n eka nikamata hari on unada ?


    BOX thibichcha paliyata hema ekkenatama oka karanna ba bn experience one :D

    soft brick unama 4n eka complete on wenne na samasung logo eke nawathinawa [thawath ewa wenawa ..........:D]

    hard brick eka hardware & software dekenma wenawa bn
    update karanakota maga nawathunama,root karaddi,custom gahanakota ..........samaharu kiyanne 4n eka nikamatawath on wenne na kiyala ewa thamai hard brick :yes:
    habai mewa unama soft brick ekath wenawa soft brick unama nam thamantama 4n eka goda daaganna puluwan godak welawata


    nikamata on wenawa tiya charge ekata gahuwata icon eka wth en na bn..:no:uba kiyanne mage phone eka download mode wath en na..:no:download mode wath awa nam odin parak gaha ganda thibba..meka riff eken gahanda ba bn..uba dannwa athi...:oo:godak un laga riff jtag ekane tyenne..medusa box eka nam support..medusa eka godak un laga na..:baffled:tyena untath gaha ganda bari una..:rofl:anthimeta mama ma taniyama katta kaala goda da gatta box mokawathma nathuwa..:yes::yes:
    anna ekai bn mata watinne..:rolleyes:
     

    podi.kollo

    Well-known member
  • Oct 9, 2012
    3,629
    529
    113
    In the Mirrôr
    ekane bn box thibba paliyata owa karanna ba
    uba kohomahari wede goda daagaththa neh a athi :D

    habai meka amulika boruwak
    :P

    ela elaz...:)
    na bn sirawatama ba..:no: uba kiyanne GT-I9020 wenda athi..eka nam some time puluwan athi..:baffled:
    but mage GT-I9020T bn..:rolleyes:box ekata connect wen na..:no:box dekakin check kara..wadak un na bn..man dakka net eketh daala tyenawa GT-I9020T ekath puluwan kiyala..but not work for me machan..pinout ehema 1000% hariyatama set kora..:Dbut wada kare na bn..
     

    janaka5130

    Well-known member
  • Apr 2, 2012
    2,331
    291
    83
    අපේ රටේ තමයි
    uba danne nathi nisa kiyanne
    samsung phone hardbrick unama phone eka on wenne na a kiyanne charging pennanne na
    :yes:
    ඔව් බං චාජ් වෙනවා පෙන්නන්නේ නෑ?????????????

    J Tag කරන්න ඕන බන් , පොඩි සීන් එකක් තියෙන්නේ , 2500ක් විතර යයි

    එහෙමද බං මගෙන් 5000ක් ඉල්ලුවා බණ්ඩාරවෙල එකෙක් ඔය වැඩේට.කොහෙන්ද කර ගන්නේ මම ඉන්නේ බෙලිහුල් ඔය
     

    podi.kollo

    Well-known member
  • Oct 9, 2012
    3,629
    529
    113
    In the Mirrôr
    ඔව් බං චාජ් වෙනවා පෙන්නන්නේ නෑ?????????????

    එහෙමද බං මගෙන් 5000ක් ඉල්ලුවා බණ්ඩාරවෙල එකෙක් ඔය වැඩේට.කොහෙන්ද කර ගන්නේ මම ඉන්නේ බෙලිහුල් ඔය

    ube phone eka download mode wath enawa nam wade tikak lesi..:cool:
    nathath awlak na genen man karala dennam..;)
    ubata pixuda okata 5000k denda...:no::no: