ehema hariyatama dead boot wela na kyanda ba bn![]()
one nam aran enna
api hadala dennam uba kiyana hard brick eka unbrick karala denna

Last edited:
ehema hariyatama dead boot wela na kyanda ba bn![]()

ehema hariyatama dead boot wela na kyanda ba bn![]()

uba danne nathi nisa kiyanne
samsung phone hardbrick unama phone eka on wenne na a kiyanne charging pennanne na![]()
mehe ekekta wath box eka thibilath hada ganda bari una...
ee kiyanne mageth hard brick welda thibbe phone eka? hard brick kiyanne machan hardware case walin phone eka boot wen naththam neweida?
one nam aran enna
api hadala dennam uba kiyana hard brick eka unbrick karala denna![]()

hari machan mata mathakai ubath mata udauw kara..man mage phone eka box ekak nathuwa goda da gatta bn..mehe ekekta wath box eka thibilath hada ganda bari una...
ee kiyanne mageth hard brick welda thibbe phone eka? hard brick kiyanne machan hardware case walin phone eka boot wen naththam neweida?
![]()

]
ube 4n eka nikamata hari on unada ?
BOX thibichcha paliyata hema ekkenatama oka karanna ba bn experience one
soft brick unama 4n eka complete on wenne na samasung logo eke nawathinawa [thawath ewa wenawa ..........]
hard brick eka hardware & software dekenma wenawa bn
update karanakota maga nawathunama,root karaddi,custom gahanakota ..........samaharu kiyanne 4n eka nikamatawath on wenne na kiyala ewa thamai hard brick![]()
habai mewa unama soft brick ekath wenawa soft brick unama nam thamantama 4n eka goda daaganna puluwan godak welawata
uba kiyanne mage phone eka download mode wath en na..
download mode wath awa nam odin parak gaha ganda thibba..meka riff eken gahanda ba bn..uba dannwa athi...
godak un laga riff jtag ekane tyenne..medusa box eka nam support..medusa eka godak un laga na..
tyena untath gaha ganda bari una..
anthimeta mama ma taniyama katta kaala goda da gatta box mokawathma nathuwa..




meka riff eken gahanda ba bn
ekane bn box thibba paliyata owa karanna ba
uba kohomahari wede goda daagaththa neh a athi
habai meka amulika boruwak![]()

uba kiyanne GT-I9020 wenda athi..eka nam some time puluwan athi..
box ekata connect wen na..
box dekakin check kara..wadak un na bn..man dakka net eketh daala tyenawa GT-I9020T ekath puluwan kiyala..but not work for me machan..pinout ehema 1000% hariyatama set kora..
but wada kare na bn..ඔව් බං චාජ් වෙනවා පෙන්නන්නේ නෑ?????????????uba danne nathi nisa kiyanne
samsung phone hardbrick unama phone eka on wenne na a kiyanne charging pennanne na![]()
J Tag කරන්න ඕන බන් , පොඩි සීන් එකක් තියෙන්නේ , 2500ක් විතර යයි
ඔව් බං චාජ් වෙනවා පෙන්නන්නේ නෑ?????????????
එහෙමද බං මගෙන් 5000ක් ඉල්ලුවා බණ්ඩාරවෙල එකෙක් ඔය වැඩේට.කොහෙන්ද කර ගන්නේ මම ඉන්නේ බෙලිහුල් ඔය



