Machanla, mage yaluvekge iphons 4 ekak thiyanava,, eka Korea KT sim locked. Pitakotuven sim ekata mokakda kallak gahala Airplane mode gihn horata unlock karan indala thiyenne. mama oka danne nathuva meka ios 7 valata update kala. Dan meke mukuth karanna ba, activation wizard eke magadi carrier locked ekko vena sim ekak danna nathnam unlock karanna kiyala navathinava.. phone eka activate venne na,, mukuth karaganna ba. mama dan mokada karanna ona machan,, please help... thanks...
CALL ME. 0713366878Japan softbank ekak unlock karanna puluwanda ..??
apple 4
ios 6
firmware 04.12.05
thanak dannawanam kiyanna
big help
Machanla, mage yaluvekge iphons 4 ekak thiyanava,, eka Korea KT sim locked. Pitakotuven sim ekata mokakda kallak gahala Airplane mode gihn horata unlock karan indala thiyenne. mama oka danne nathuva meka ios 7 valata update kala. Dan meke mukuth karanna ba, activation wizard eke magadi carrier locked ekko vena sim ekak danna nathnam unlock karanna kiyala navathinava.. phone eka activate venne na,, mukuth karaganna ba. mama dan mokada karanna ona machan,, please help... thanks...