ඇපල් ෆෝන් ෆැක්ට්‍රි අන්ලොක් කරන ක්‍රමය 2

kudalla

Member
Oct 31, 2006
810
23
0
Machanla, mage yaluvekge iphons 4 ekak thiyanava,, eka Korea KT sim locked. Pitakotuven sim ekata mokakda kallak gahala Airplane mode gihn horata unlock karan indala thiyenne. mama oka danne nathuva meka ios 7 valata update kala. Dan meke mukuth karanna ba, activation wizard eke magadi carrier locked ekko vena sim ekak danna nathnam unlock karanna kiyala navathinava.. phone eka activate venne na,, mukuth karaganna ba. mama dan mokada karanna ona machan,, please help... thanks...
 

seesor123

Well-known member
  • Dec 20, 2011
    998
    321
    83
    Kurunegala
    Machanla, mage yaluvekge iphons 4 ekak thiyanava,, eka Korea KT sim locked. Pitakotuven sim ekata mokakda kallak gahala Airplane mode gihn horata unlock karan indala thiyenne. mama oka danne nathuva meka ios 7 valata update kala. Dan meke mukuth karanna ba, activation wizard eke magadi carrier locked ekko vena sim ekak danna nathnam unlock karanna kiyala navathinava.. phone eka activate venne na,, mukuth karaganna ba. mama dan mokada karanna ona machan,, please help... thanks...

    Japan softbank ekak unlock karanna puluwanda ..??
    apple 4
    ios 6
    firmware 04.12.05
    thanak dannawanam kiyanna
    big help
    CALL ME. 0713366878
     

    kudalla

    Member
    Oct 31, 2006
    810
    23
    0
    Machanla, mage yaluvekge iphons 4 ekak thiyanava,, eka Korea KT sim locked. Pitakotuven sim ekata mokakda kallak gahala Airplane mode gihn horata unlock karan indala thiyenne. mama oka danne nathuva meka ios 7 valata update kala. Dan meke mukuth karanna ba, activation wizard eke magadi carrier locked ekko vena sim ekak danna nathnam unlock karanna kiyala navathinava.. phone eka activate venne na,, mukuth karaganna ba. mama dan mokada karanna ona machan,, please help... thanks...

    Machan thava podi deyak,,
    http://www.easyunlockingsolutions.com/?gclid=CO7i7vfwwroCFQhjpQod6H8AKQ
    oya site eke register venakotama CAD 19.99 k illanava. Eka gevvahama unlock karaganna puluvanda. Nathnam thava monavahari gevanna veida?