ඇපල්_කන්න_කලින්_අනිවාර්යෙන්_බලන්න.. https://www.facebook.com/arunellalk/videos/1773094809402705/
laka007 Well-known member Oct 18, 2008 7,542 5,767 113 May 24, 2018 #1 ඇපල්_කන්න_කලින්_අනිවාර්යෙන්_බලන්න.. https://www.facebook.com/arunellalk/videos/1773094809402705/ Reactions: mtmadushanka, gihanjava, Kevita and 8 others
D_Mad Well-known member Jun 11, 2013 25,606 42,097 113 Deniyaya May 24, 2018 #2 mchan goda watinawa meka nam.. hamoma balapalla.. rep+++
ArunaTelshan Well-known member Nov 29, 2013 3,255 1,216 113 Biyagama May 24, 2018 #4 ai bn ehema watinawa +
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,017 35,954 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් May 24, 2018 #5 machan oya apple walata gahana wax eka ape body ekata aulak na kiyala kiyanawa neda eka aththada boruda ? hama palathurakatama gahanawa athi ban.... nathnam komada kal thiya ganne !!! any info !!!
machan oya apple walata gahana wax eka ape body ekata aulak na kiyala kiyanawa neda eka aththada boruda ? hama palathurakatama gahanawa athi ban.... nathnam komada kal thiya ganne !!! any info !!!
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,557 22,254 113 Gotland May 24, 2018 #6 samahara wax angata wisa na. sometimes apple walata wada dangerous chemicals ape palathuru wala thinawa
samahara wax angata wisa na. sometimes apple walata wada dangerous chemicals ape palathuru wala thinawa
J Janith1994 Member Jul 31, 2016 2,280 181 0 May 24, 2018 #7 Apple kana eka nawathana eka witharai ban karanna thienne. Oya kiyanne Lankawata ena apple wala code eka 3/4 patan ganne kiyala
Apple kana eka nawathana eka witharai ban karanna thienne. Oya kiyanne Lankawata ena apple wala code eka 3/4 patan ganne kiyala
mtmadushanka Well-known member Apr 28, 2018 3,699 592 113 Hogwarts 🏰 May 24, 2018 #9 Math damma bn. danui meka dakke
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com May 24, 2018 #10 good video bro
1DX Active member Jun 12, 2017 100 48 28 ♥♥Ŧhệatrệ Θf Drệamś♥♥ May 24, 2018 #13 watinawa meka rep++++
EK KILLER Well-known member Apr 2, 2013 13,010 1 1,908 113 Underworld May 24, 2018 #16 ela ela bn watinawa rep+++