mew liyapu blog eke ayithikaraya online innawa. ann utath ehema kiyapan balanna. ubala kawuru hari ekek e katha tika eka thanakata genama, e karapu mahansiya gana appriciate nokara, ewa hora gaththu eka ekka athal gannawa. ayith balapan, ewa wachanayak wachanayk gane samanayi . kelinma copy / paste job ekak. ewa katawath ayithi nathi bawa aththayi. etha me katha liyala thiyenne kawuru hari eke uge shailiyen. eka hora ganna eka waradhi. e katha dammata kamak na, soource ekath ekka danawa nam.
aka karanna dyak naha dan meke katha 9 - 10 k thiyanwa habay katha 3y aka wage thiyenn anith awa wenas awa ug site aken gaththa awa newi.....anika amdange katha walata aythiyak katawath naha...mewa mage kiyanna katawath baha

