onna magen akak....
onna ara kiyapu missta guru parikshaka waru awith test akak thiyanawalu....eta kalin dawase amdata pasal anna apa kiyala miss kiwwalu (mu kata ariyoth kiyanne kunuharpa nisa)....mu gedara ennakota mala wade nisa gedarin pasalata alewwalu.....muwa dakkama missta mala pannalu mona karannada miss amdata kiwwalu ahenam amda kata wagena enna ona kiyala.....
kohoma hari parikshaka waru awalu...awith panthiye lamayn gen ahuwalu kawda katha danne kiyala....akekwath mukuth kiwwe nahalu....amdan atha essuwalu...miss kiwwalu " a amdan oya wadi wenna kiyala"...apikshaka kiwwalu na na oya lamaya kiyanna kiyala....
onna amdan kathawa patan gannawa....." onna kaleka gahaka giraw dennek ennawa....u akek girawa...anika girawi..." (dan miss dana gaththalu wade waradigena anawa kiyala amdata arewwalu... amdan ath kathawa kiyagena yanawalu....
" onna dawasak mun denna athata egilila yanawalu." (miss aye orawanawa)
"onna dawasak wassak nawalu" (miss aye orawanawa)
ethin mun denna gahe aththak yatata anawalu" miss aye orawanawa...amdanta mata 1000% paninawalu...harenawalu missge paththata me hu**** uba orawanne nathuwa hitapiya un dennata onanam un denna hu***....uba nikan pu** denne nathuwa enna kiwwalu