ඇමෙරිකන් කොම්ලන්ගෙ අළුත්ම lifestyle එක

Anonymous_Abstract

Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    kohomada mehe porn thahanam karaddi lingika kuhakayo kiwuwa. kalu suddo tika dan wath pili gani porn hoda naha kiyala.
    uba balanne neththan uba balanne nethuwa hitapan. uba khomada ban public forum ekata avilla apita balanna epa kiyanne. we are always watching. $30 gewala naughty america membership thiyan inne amaruwakata nemai na. u beluwe na kiyala apita balanna epa kiyanavada uba :lol:.

    oya podcast eke inna unta kiyanne attention whore kiyala oya vage un lankaveth godak innava
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    uba balanne neththan uba balanne nethuwa hitapan. uba khomada ban public forum ekata avilla apita balanna epa kiyanne. we are always watching. $30 gewala naughty america membership thiyan inne amaruwakata nemai na. u beluwe na kiyala apita balanna epa kiyanavada uba :lol:.

    oya podcast eke inna unta kiyanne attention whore kiyala oya vage un lankaveth godak innava
    @handley muta NA balana gaman kanna pizza ekk ywpn
     
    Last edited:

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    uba balanne neththan uba balanne nethuwa hitapan. uba khomada ban public forum ekata avilla apita balanna epa kiyanne. we are always watching. $30 gewala naughty america membership thiyan inne amaruwakata nemai na. u beluwe na kiyala apita balanna epa kiyanavada uba :lol:.

    oya podcast eke inna unta kiyanne attention whore kiyala oya vage un lankaveth godak innava
    porn wala harm eka gena danuwath nathi bawa kiwwe. mata kawuruth baluwath nathath ekai. mage lamai newene. mama kiwwe lankawe minissunge akalpaya. sinhala ekek kiwwoth waradi suddek kiwwoth hari. oyala baluwata mata kamak naha eth porn wala brain damage eka oppu wela iwarai.
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    oyala baluwata mata kamak naha eth porn wala brain damage eka oppu wela iwarai.
    hari machan ela :lol: . eka ekage satisfaction ova. den sinhalu agam adhanava kiyala pansal valata salli viyadam karanava, muslim un saudi ghilla salli viyadam karanava. mata anuwa eva gon veda and athal. mkd agam kiyanne mata anuwa boruwak. eth eka unge satisfaction eka. mama webcam valata $1200 vada spend karala thiyanava ubata anuwa eka gon vedak. eka ekage athal eka. eka eka fun ganne unta ona vidiyata ubata kiyanna ba meka hari meka veradi kiyala.

    uba kiyana vidiyata okkoma minissu hithuwa nam loke thiyena strip clubs tika vahnna venavana :lol:
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    hari machan ela :lol: . eka ekage satisfaction ova. den sinhalu agam adhanava kiyala pansal valata salli viyadam karanava, muslim un saudi ghilla salli viyadam karanava. mata anuwa eva gon veda and athal. mkd agam kiyanne mata anuwa boruwak. eth eka unge satisfaction eka. mama webcam valata $1200 vada spend karala thiyanava ubata anuwa eka gon vedak. eka ekage athal eka. eka eka fun ganne unta ona vidiyata ubata kiyanna ba meka hari meka veradi kiyala
    dopemine gena dannawada? porn walin wala harm eka surangana kathawak newe. mama me banak deshana karanawa newe. oya pansal palli edala ganda epa. heroine ehemath athal ne oya ewath try karanna ehenam. mobile phone / porn /social media okkoma bayanakai. oya porn wala damage eka therum k ganna oya dawas 7k nobala inndako. :lol: ethakota therei wade
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    dopemine gena dannawada? porn walin wala harm eka surangana kathawak newe. mama me banak deshana karanawa newe. oya pansal palli edala ganda epa. heroine ehemath athal ne oya ewath try karanna ehenam. mobile phone / porn /social media okkoma bayanakai. oya porn wala damage eka therum k ganna oya dawas 7k nobala inndako. :lol: ethakota therei wade
    okata vada danger na agam kiyana eka. porn kawawath marala na. 2019 muslim un catholic unva meruwa. 2014 jathivade kolahalen buddhist un muslim un 2k va meruva. ehnam mulinma ban karanna ona oka agam kiyana eka.

    Heroine kiyanne drug ekak.
    Religion kiyanneth Drug ekak.
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    okata vada danger na agam kiyana eka. porn kawawath marala na. 2019 muslim un catholic unva meruwa. 2014 jathivade kolahalen buddhist un muslim un 2k va meruva. ehnam mulinma ban karanna ona oka agam kiyana eka.

    Heroine kiyanne drug ekak.
    Religion kiyanneth Drug ekak.
    agam gawa ganne ei kiyala mata therenne nam naha. oyata agam ekka loku prashnayak thiyanawa kiyala penawa. porn kawawath marala naha kiyana eka patta boruwak. ted bundy interview ekak thibba eka balanda. godak seriel killers la porn addict la. oya baluwata kamak naha eka normalize karanna hadanna epa. porn kiaynneth drug ekak do a simple google search.
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    1. godak seriel killers la porn addict la.
    :lol: ehema beluwoth lankave minimerum valin 99% karanne mokak hari agamak adana ekek. man kiyanne agama venuen karana minimerum. porn venuven kawruth minimerum karala na.
    oya baluwata kamak naha eka normalize karanna hadanna epa.
    90's valada inne thama :lol:. den porn kiyanne mainstream. issara porn horen beluwata. den kawruth horen balanne na. balapan sunny leone, johny sins lata thiyena fanbase eka den okath entertainment ekak vidiyata minissu piliganne. uba thama duupath manasikathwen innava kiyala apita mokuth karanna ba.

    porn is just another entertainment. ubalata kawda ban kiwwe oka real vidiyata balanna kiyala. den uba movie ekak balanne real kiyala hithagenada? :lol:

    incest sex thami poddak hari taboo vidiyata thibbe. den ekath normalize vela thiyenna
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    :lol: ehema beluwoth lankave minimerum valin 99% karanne mokak hari agamak adana ekek. man kiyanne agama venuen karana minimerum. porn venuven kawruth minimerum karala na.

    90's valada inne thama :lol:. den porn kiyanne mainstream. issara porn horen beluwata. den kawruth horen balanne na. balapan sunny leone, johny sins lata thiyena fanbase eka den okath entertainment ekak vidiyata minissu piliganne. uba thama duupath manasikathwen innava kiyala apita mokuth karanna ba.

    porn is just another entertainment. ubalata kawda ban kiwwe oka real vidiyata balanna kiyala. den uba movie ekak balanne real kiyala hithagenada? :lol:
    agam gawaganne ai? mama agamika washayen newe porn balanna epa kiyanne? one tharam sex karata awulak naha. porn kiyanne loku uththejakayak. porn magazine walata wada porn video harmful. oya hithanawanam porn kiyanne drug ekak newe kiyala dawas 7k nawaththala pennanna. nathnam ithin methanin ehaata katha karala therumak naa. dawasak dekak iddi therei ane mama abbahi wela neda kiyala. porn balana gaman oyata kiyanna baha eka abbahi wimak newe kiyala. agam gena katha karanawa nam reply karanna epa therumak nahane. dawas 7k inna puluwan unoth msg ekak danna. good luck
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    agam gawaganne ai? mama agamika washayen newe porn balanna epa kiyanne? one tharam sex karata awulak naha. porn kiyanne loku uththejakayak. porn magazine walata wada porn video harmful. oya hithanawanam porn kiyanne drug ekak newe kiyala dawas 7k nawaththala pennanna. nathnam ithin methanin ehaata katha karala therumak naa. dawasak dekak iddi therei ane mama abbahi wela neda kiyala. porn balana gaman oyata kiyanna baha eka abbahi wimak newe kiyala. agam gena katha karanawa nam reply karanna epa therumak nahane. dawas 7k inna puluwan unoth msg ekak danna. good luck
    porn kiyanne mata nam entertainment ekak. ehenam ithin movies balanna ba, song listen karanna epa. TV balanna epa. dawas 7k nemai dawas 3kin therai mona hu**kana life ekakda gewanne kiyala.

    anith eka porn kiyanne legal ai legal dannavada eka consider karanne adult entertainment ekak vidiyata.

    mama kiyanne leaked gena nemai mainstream porn gena. leaked kiyanne revenge porn ova illegal. oya lankave thiyana eva 99% illegal. ovata law genella ova ban karanna ona. hariyata regulate karanna ona nethuwa legal evath ban karanna kiyanna ba
     
    Last edited:

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    porn kiyanne mata nam entertainment ekak. ehenam ithin movies balanna ba, song listen karanna epa. TV balanna epa. dawas 7k nemai dawas 3kin therai mona hu**kana life ekakda gewanne kiyala.

    anith eka porn kiyanne legal ai legal dannavada eka consider karanne adult entertainment ekak vidiyata.

    mama kiyanne leaked gena nemai mainstream porn gena. leaked kiyanne revenge porn ova illegal. oya lankave thiyana eva 99% illegal. ovata law genella ova ban karanna ona. hariyata regulate karanna ona nethuwa legal evath ban karanna kiyanna ba1
    No point in arguing with you. Since it's so normal for you I hope someday your kids would get hooked on it too. Then you can learn that porn can lower dopamine and deplete other related neurochemicals producing a wide range of negative effects in a hard way. Good Bye!
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    No point in arguing with you. Since it's so normal for you I hope someday your kids would get hooked on it too. Then you can learn that porn can lower dopamine and deplete other related neurochemicals producing a wide range of negative effects in a hard way. Good Bye!
    :lol: porn is not taboo anymore. change your island mentality. get just fun who cares. BTW do know what is the biggest place for porn in Sri Lanka, you are here
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    porn kiyanne mata nam entertainment ekak. ehenam ithin movies balanna ba, song listen karanna epa. TV balanna epa. dawas 7k nemai dawas 3kin therai mona hu**kana life ekakda gewanne kiyala.

    anith eka porn kiyanne legal ai legal dannavada eka consider karanne adult entertainment ekak vidiyata.

    mama kiyanne leaked gena nemai mainstream porn gena. leaked kiyanne revenge porn ova illegal. oya lankave thiyana eva 99% illegal. ovata law genella ova ban karanna ona. hariyata regulate karanna ona nethuwa legal evath ban karanna kiyanna ba.

    Umbatayi Gaanitayi munaa pennagena youtube eke sinduwak kiyanna puluwan wage porn act ekak karanna puluwna una daaka katha karapan entertainment gana.
     
    • Like
    Reactions: Janithsl88

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    Umbatayi Gaanitayi munaa pennagena youtube eke sinduwak kiyanna puluwan wage porn act ekak karanna puluwna una daaka katha karapan entertainment gana.
    memai den ubalage genu gaththoth. butt na, chuppa vechcha boobs thiyenna. bada avilla. porn thiya ubala khomath sex life eka genath katha karann lejja jathiyak na :lol: .

     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    :lol: porn is not taboo anymore.
    But it melts bone marrow rapidly leads to blood disorders like depression and hiv like viral infections.
    change your island mentality.
    This island is where humans enjoyed best of sexual pleasures.
    get just fun who cares.
    At the cost of your bone marrow. Restoring it is expensive
    BTW do know what is the biggest place for porn in Sri Lanka,
    Of course
    you are here
    No 😆
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,235
    113
    uba balanne neththan uba balanne nethuwa hitapan. uba khomada ban public forum ekata avilla apita balanna epa kiyanne. we are always watching. $30 gewala naughty america membership thiyan inne amaruwakata nemai na. u beluwe na kiyala apita balanna epa kiyanavada uba :lol:.

    oya podcast eke inna unta kiyanne attention whore kiyala oya vage un lankaveth godak innava
    Not good for you